• Ik snap niet hoe je een afbeelding in je bio krijgt, want als ik de URL-link van een afbeelding kopieer en dan plak in mijn bio, staat er alleen een link en geen afbeelding..
    Is er een andere manier om een afbeelding in je bio te krijgen??
    Alvast bedankt :)


    'Do it for the vine!'

    Welke bio?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Welke bio?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat ze op haar profiel bedoelt. Je moet de URL tussen [-img] url hier [/img] zetten. (Dat streepje voor img moet je even weghalen.)
    Maar je kan ook ook op het camera knopje klikken in de balk boven waar je je tekst typt.


    Misschien dat iemand dit beter uit kan leggen haha

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 21:39 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Avandra schreef:
    Welke bio?


    Ik bedoel eigenlijk met mijn bio, mijn profiel :)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 21:48 ]


    'Do it for the vine!'

    Anatomy schreef:
    Ik denk dat ze op haar profiel bedoelt. Je moet de URL tussen [-img] url hier [/img] zetten. (Dat streepje voor img moet je even weghalen.)
    Maar je kan ook ook op het camera knopje klikken in de balk boven waar je je tekst typt.


    Misschien dat iemand dit beter uit kan leggen haha


    Ik begrijp het nog niet helemaal, maar wel bedankt hoor haha


    'Do it for the vine!'

    Nou, zie je de balk met symbolen boven je reactie-vlak? Daar zit een camera'tje tussen. Als je de link van de foto neerplakt en dan selecteert, klik je op het camera'tje en dan heb je de afbeelding op je profiel als je opslaat.

    Je kunt dan ook de afbeeldings url/link tussen [ img] [/img] (haal de spatie bij de eerste weg) zetten en dan heb je ook de afbeelding als je opslaat op je profiel staan (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 21:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe het altijd via www.tinypic.com
    Daar upload ik de foto die ik wil. Je krijgt allemaal linkjes waaronder een IMG link.
    Die IMG link kopieer ik en als je die dan op je profiel zet staat er een foto (:


    Ik heb hierboven een voorbeeld. Dat wat ik geselecteerd heb moet je kopiëren

    Je moet je linkjes van fotos niet tussen [.URL] zetten, maar tussen [.IMG]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 22:40 ]

    Als je ze upload op tinypic ken je ze inderdaad tussen de IMG code kopiëren. Op Q moet je daarvoor op de fotocamera klikken en dan krijg je ook een IMG code waartussen je de url kan kleven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okee, bedankt iedereen!


    'Do it for the vine!'

    Ik bedoel eigenlijk met mijn bio, mijn profiel

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 aug 2015 - 15:53 ]