• Ik zou dit weekend met een vriend van me die ik van vakantie ken en een goede vriendin bij mij thuis gaan slapen. Die vriend van me vond me dus een jaar geleden leuk, en we hebben toen gezoend. Achteraf bleek ik gewoon niks voor hem te voelen, en dat heb ik hem ook duidelijk gezegd. Maarja, mijn vriendin zei vandaag dus af, en ik kon alleen met hem gaan slapen. Echt, geweldig. Hij vindt me blijkbaar nog steeds leuk, en hoewel hij weet dat ik niks voor hem voel, ging hij gewoon zonder te vragen of ik dat goed vond ofzo de hele avond met zijn hoofd op mijn schoot liggen. Toen dacht ik al.. wtf. En toen ik er wat van zei bleef hij gewoon liggen, ik uiteindelijk op de punt van de bank gaan zitten zodat hij er niet meer naast kon. En vanochtend bracht ik hem weg naar de bushalte, geeft ie me opeens een kus. Op m'n wang, maar toch. Zulke dingen doe je niet als je weet dat diegene je niet leuk vindt, right? Het was echt irritant.. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:24 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    hmm klinkt niet zo tof nee

    Misschien dacht hij dat je hem alleen toen niet leuk vond, en gevoelens kunnen veranderen he. (:
    Hij kon 't ook niet weten, en anders moest je er iets van zeggen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het opzich wel schattig als je het zo zegt maar ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is als hij weet dat jij hem niet leuk vind en hij dat dan toch doet.

    Je had er, denk ik, meer tegen in moeten gaan. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tja,hij is hopeloos verliefd als hij je opmerking negeert maar van dat kusje vind ik best normaal c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Poseidon schreef:
    Misschien dacht hij dat je hem alleen toen niet leuk vond, en gevoelens kunnen veranderen he. (:
    Hij kon 't ook niet weten, en anders moest je er iets van zeggen.


    Dat weet hij wel, want dat heb ik hem laatst nog gezegd toen hij er weer over begon.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Met zijn hoofd op je schoot en een kus op de wang is toch geen ramp als je gewoon bevriend bent?
    Ik zie er althans toch geen problemen in. :s


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Met zijn hoofd op je schoot en een kus op de wang is toch geen ramp als je gewoon bevriend bent?
    Ik zie er althans toch geen problemen in. :s


    Ik wel eigenlijk. En we hebben er al vaker ruzie over gehad, dat ik het niet fijn vindt als hij de hele tijd aan me zit. Sorry, maar ik werd er best wel gek van.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Poseidon schreef:
    Misschien dacht hij dat je hem alleen toen niet leuk vond, en gevoelens kunnen veranderen he. (:
    Hij kon 't ook niet weten, en anders moest je er iets van zeggen.


    Firm believer of all that is magic

    Ja, annoying ss fuck is dat soms, as je weet dat hij meer voor je voelt dan vriendschap. Dan worden dat soort aanrakingen inderdaad wel awkward. Ik had dat - inmiddels twee jaar terug - ook met mijn ex, bij zijn verjaardagsfeest. Na dat feest heb ik hem gezegd dat ik de manier waarop ie me telkens aanraakte niet erg waardeerde, aangezien we toch geen geliefden meer waren.
    Gelukkig begreep hij dat in mijn geval, en in jouw geval zou ik gewoon zeggen: Blijf godverdomme van me af, of dit is de laatste keer dat ik jou hoef te zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    het is awkwarder om met je beste vriend in bed te liggen, en dan plots een boner tegen je kont te voelen hoor --'


    de arme jongen was dronken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lilaea schreef:
    Tja,hij is hopeloos verliefd als hij je opmerking negeert maar van dat kusje vind ik best normaal c:


    None but ourselves can free our minds.