• aan de hand van het boek Alera dat ik aan het lezen ben. ben ik op een verhaal gekomen. zodoende heb ik snel een beschrijving/proloog in elkaar geflanst die ik als het goed wordt beter ga uitwerken.
    val niet af vanwege de spelling!!! dit ga ik allemaal nog nakijken en verbeteren + ik ga het nog iets duidelijker uitwerken

    Vier eeuwen geleden is er voorspeld dat er een baby geboren zou worden, ze zou geboren worden tijdens volle maan. Haar naam zou Adrienne zijn, de verloren dochter van de zwarte heks. De legende luid dat de zwarte heks voor haar dood een vloek heeft uitgesproken over een jonge vrouw, maar niemand wist welke vrouw door de vloek getroffen was. De heks beweerde dat een van de nageslachten van de getroffen vrouw een kind zou baren die haar taak over zou nemen en machtig en sterk zou worden.
    Helaas wist niemand wanneer deze legende uit zou komen, en na vier eeuwen dachten ze dat de vloek opgeheven zou zijn. tot de dag dat er een jonge zwakke vrouw die in hoogverwachting was het dorp naderde, ze beweerde gevlucht te zijn uit haar eigendorp en zoekt een nieuw leven in het dorp Murdoch. Haar dochter werd geboren tijdens volle maan, het meisje had raafzwart haar en grijs witte ogen die kil en koud stonden. Ze legde het kindje in het stro en vluchten de nacht in het kleine meisje achterlatend met alleen een naam.

    dus.. doen/niet doen, orgineel ja of neej? en weten jullie misschien en leuke titel


    vraag 2: ik weet niet hoe ik mijn story het beste kan beginnen,
    ik wil namelijk een proloog gaan maken en ik heb nu dit.

    Haar naam was Briana, ze was sterk en krachtig maar absoluut niet gewenst. Sommige burgers beweerden dat haar hart van steen was gemaakt en ze absoluut geen genade kende. Maar bij de meeste stond ze bekend als de zwarte heks. Vele dappere kerels hebben het tegen haar opgenomen maar er is er nooit eentje terug gekeerd naar het dorp. Op een jongen man na, hij kwam er ernstig gewond vanaf en is nooit meer zichzelf geworden. De dorpelingen werden met de dag angstiger, vooral met volle maan wanneer briana op haar krachtigst was sloten ze zich op in hun huizen. Uit angst afgemaakt te worden door die vreselijke heks.
    Na jaren in angst en honger te hebben geleefd omdat Briana al hun oogst en vee vernietigde begonnen de burgers, de krijgers en de hogere wacht een plan te bedenken. Ze wilde briana in de val laten lopen. Alle ideeën kwamen boven tafel en ze besloten dat het beste voor iedereen zal zijn om briana te vermoorden. De sterkste burgers werden ingezet om de krijgers te versterken tijdens hun missie, jongens boven de elf jaar zouden snel opgeleid worden om een zwaard te kunnen hanteren.
    Na maanden training en voorbereiding was het moment aangebroken en zouden de jaren van angst voorgoed voorbij zijn.
    Briana werd naar de oost muur van het koninkrijk gelokt op de eerste dag van volle maan.

    ik wil eigenlijk dus gaan beginnen vanaf het moment dat de legende/vloek begint. maar ik kan dus geen goede teks opbouw bedenken.
    of is dit een goed begin en zal ik het zo laten

    kan iemand me helpen(A)
    p.s er moet nog een stuk bij, maar anders werd het topic iets te lang denk ik xD

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:00 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja, ik denk dat ik hem zou lezen! :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    klinkt interesant. ik zou hem graag willen lezen (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    dankje :)
    ik heb alleen wat moeite met het verzinnen van het eerste deel, maar ik ga er gewoon rustig over nadenken


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt