• Ik heb mijn cover gevonden (:

    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe story:

    Titel: The day you saved me • Niall James Horan
    extra tekst: -
    afbeeldingen:
    1) meisje met bruin haar en bruine ogen: bijvoorbeeld Klik maar je mag zelf ook een andere zoeken, het liefst met haar armen bedekt of niet zichtbaar
    2) Niall Horan: zelf een foto zoeken
    sfeer: de sfeer moet niet te vrolijk zijn, misschien een beetje depressief zelfs..
    beschrijving van de story: Fay Jessica Parker (17) verhuist op haar 12e van Nederland naar Londen, omdat de helft van haar familie daar woont. Ze wordt gepest omdat ze uit Nederland komt. Fay gaat zichzelf snijden. Haar ouders zijn bijna nooit thuis en merken dus niets, maar haar tante betrapt haar en komt bij haar wonen. Op een dag wordt alles haar teveel en ze rent weg. Net als ze op het punt staat om van een brug af te springen, houdt Niall Horan (1D) haar tegen. Hij probeert haar te redden van zichzelf, terwijl hij ook met zijn problemen in de knoop ligt..

    nog meer informatie nodig? vraag het

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:29 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik ben bezig... :pp x

    Je hebt toch al een aanvraag gedaan bij Yuliette haar topic. Heb even geduld, ze zal er heus 1 maken hoor.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 16:54 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Is dit goed of heb je liever dat ik er nog een andere maak?

    Dit dan?

    Directionem schreef:
    Dit dan?


    hij is echt goed!
    maar misschien 1 klein dingetje, als dat nog kan, kun je misschien toch het puntje weghalen? :$


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ga anders naar deze topic. Zij maakt altijd al mijn covers. Ze zijn prachtig!


    Life is full of fake people

    Secrett schreef:
    (...)

    hij is echt goed!
    maar misschien 1 klein dingetje, als dat nog kan, kun je misschien toch het puntje weghalen? :$


    Uhm... Nee, eigenmlijk niet... Eenmaal opgeslagen kan ik niets meer veranderen aan het geen dat opgeslagen is... O_O Sorry! Xx

    Of .., je kan ook naar deze. Persoonlijk raad ik de ander aan. Je wordt snel geholpen (hier staat een wachtlijst) en ze zijn prachtig!


    Life is full of fake people



    I'm a fighter, let me go.

    Ik wil ook wel wat proberen :]
    Bij mij kan je ook informatie kwijt in mijn coverstore


    Credendo Vides