• Wie vinden jullie de beste schrijver of schrijfster van Quizlet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    - I don't know, lees niet echt verhalen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 18:20 ]


    Keep calm and love Justin Bieber.

    Dudley en Legend o.o. Die zijn gewoon heilig o.o. Als die geen schrijfsters worden weet ik het ook niet meer (cat)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 18:25 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    DrBieber and Fitch.


    count the blessings

    Lickilicky schreef:
    MudbloodDudley (weet haar nieuwe username niet uit mijn hoofd) en Legend o.o. Die zijn gewoon heilig o.o. Als die geen schrijfsters worden weet ik het ook niet meer (cat)


    Gefixt. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 18:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cliffhanger en Loveless


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Gefict. :Y)


    En bedankt Lizz, wat moet ik toch zonder jouw :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Definitely Smoke and Fitch, aaaaarg. En niet omdat ze mijn vriendinnen zijn, want ik heb meer vriendinnen die goed kunnen schrijven. Maar, wow. Ze schrijven grappig, leuk, sarcastisch en extremely goed tegelijk. :]


    We accept the love we think we deserve.

    Lickilicky schreef:
    (...)

    En bedankt Lizz, wat moet ik toch zonder jouw :Y)


    Helmaal niets (joehoe) XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat verschilt per tijd, ik vind het ook gemeen om één iemand te noemen omdat er zo veel fantastische schrijfsters en schrijvers zijn!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Helmaal niets (joehoe) XD


    En waarom ga jij trouwens niet verder met je Crystal Hearts verhaal O.O *stalker*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    En waarom ga jij trouwens niet verder met je Crystal Hearts verhaal O.O *stalker*


    Muh o.O
    Omdat ik ook meot schrijven voor 2 wedstrijden, half aan Pottermore zit geplakt, en nog een ander lopend verhaaln heb (joehoe)
    Dus je mag altijd mijn 13 hoofdstukjes van Bound to Darkness lezen. XD

    Maar zodra ik mijn voglende schrijfopdracht afwerk komt het eerste CH hoofdstuk er aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Muh o.O
    Omdat ik ook meot schrijven voor 2 wedstrijden, half aan Pottermore zit geplakt, en nog een ander lopend verhaaln heb (joehoe)
    Dus je mag altijd mijn 13 hoofdstukjes van Bound to Darkness lezen. XD

    Maar zodra ik mijn voglende schrijfopdracht afwerk komt het eerste CH hoofdstuk er aan.


    Maar maar, *hart breekt*, ik wil lezen ;-;. Ik wil Bjd dingen lezen =C. En anders verwijder ik mijn abo hoor *dreigt*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Taize schreef:
    Dat verschilt per tijd, ik vind het ook gemeen om één iemand te noemen omdat er zo veel fantastische schrijfsters en schrijvers zijn!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Maar maar, *hart breekt*, ik wil lezen ;-;. Ik wil Bjd dingen lezen =C. En anders verwijder ik mijn abo hoor *dreigt*


    *Gaat schrijven*
    ik heb enge abo's o.o'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    *Gaat schrijven*
    ik heb enge abo's o.o'


    Helaas, jij trekt enge dingen aan, deal with it *pakt hooivork en gaat samen met andere abo's boze menigte spelen en achter Lizz aan*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor