• Wie vinden jullie de beste schrijver of schrijfster van Quizlet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Nou, volgens mij is het juist motivatie voor de rest (joehoe)

    @ Parachutes: Dankje! >.<


    jup, maar meer dan de helft word nie opgenoemd hée


    Don't try to get me down.

    Complimented schreef:
    (...)

    jup, maar meer dan de helft word nie opgenoemd hée


    Nou, dat is toch juist motivatie? Als ze graag genoemd willen worden hier zullen ze waarschijnlijk beter hun best gaan doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Nou, dat is toch juist motivatie? Als ze graag genoemd willen worden hier zullen ze waarschijnlijk beter hun best gaan doen.

    oh zo had ik het niet bekeke nee.


    Don't try to get me down.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Nou, dat is toch juist motivatie? Als ze graag genoemd willen worden hier zullen ze waarschijnlijk beter hun best gaan doen.
    Ik werd in de vorige topic ook niet genoemd en nu wel. En ik ben zeker niet de beste schrijfster van Q, maar blijkbaar waardeert die persoon mijn werk en dat vind ik wel leuk. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik waardeer het werk van Uneventful, al bedenk ik me dat zij met haar leeeftijd echt niet zoveel en zo moooi kan schrijven. Dat kind beschrijft de dingen die ik voel echt perfect, alsof ze een 'tweede leven' had ofzo want als je op haar profiel kijkt na het lezen schrik je je rot van die '13' die bij haar leeftijd staat... hahahah


    Happy.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Nou, dat is toch juist motivatie? Als ze graag genoemd willen worden hier zullen ze waarschijnlijk beter hun best gaan doen.


    Maar een heleboel mensen zijn wel goed, maar zijn best onbekend. Ik neem aan dat niemand alle verhalen heeft gelezen, dus er zijn vast ook mensen heel goed, maar worden gewoon niet genoemd, omdat ze onbekend zijn. Dat is net zoiets als met de top. Er staan best goede verhalen in, maar dat betekend niet dat de gene die er niet in staan slechte verhalen zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    C18.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Definitly Bastet, she's just.. omg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik lees bar weinig op Q, maar mijn twee favoriete zijn Glameow & Cinna. Verder zijn er nog veel meer amaizin schrijfsters hier te vinden (:


    To love is to destroy.

    :Y) Glambert


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Fitch, Chaz.
    Maar ik lees zoveel niet, er zijn vast veel meer die echt goed schrijven (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Drarryvamp & Cockney & Dray & Orchideous
    klik maar, ze zijn het stuk voor stuk meer dan waard


    Cool, neat, swell -Cry

    Nicky, oftewel Orchideous.

    Ik vind trouwens van degene waarvan ik lees Oublier


    Happy Birthday my Potter!

    Jolien/Prodigy :'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 21:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'