• Nou tis dus echt heel raar, als ik nu gewoon zit dan is er niks aan de hand, sta ik op, dan krijg ik hoofdpijn, sta ik iets langer dan wordt ik misselijk en dan krijg ik kots neigingen. Ik ben verder maar weinig ziek, zelden verkouden. En ik eet gezond, sport veel en slaap goed.
    Ik vind het een beetje raar en dat is nu al sinds zaterdag.

    Ik wil niet zeuren maar ik wil graag weten of iemand iets tegen de hoofdpijn of misselijk heid weet aangezien paracetamol niet werkt. En heeft een van jullie dit wel is gehad?

    Een dokter helpt wel :'D.

    En nee dat heb ik nog nooit gehad.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Een dokter helpt wel :'D.

    En nee dat heb ik nog nooit gehad.


    Ja maar als ik ziek ben ga ik daarvoor niet naar de dokter tenzij het erger wordt en langer aanhoudt. ;)

    Ik zou nog eventjes wachten en als het langer duurt naar de dokter gaan


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bloedarmoede?
    Of het ligt aan de puberteit, dat zegt mijn huisarts tenminste.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik dacht ook aan bloedarmoede maar ik weet het niet zeker. Voel je je ook duizelig & slapjes?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Honeydew schreef:
    Ik dacht ook aan bloedarmoede maar ik weet het niet zeker. Voel je je ook duizelig & slapjes?


    nee dat niet want ik ben vanmiddag nog naar zumba geweest en heb me helemaal los laten gaan ^^ en dan heb ik er geen last van enook niet vlak daarna, tis gewoon dat het opkomt en een tijdje niks en ik ben niet moe ofzo

    Dat heb ik altijd op feesten. Dat verziekt echt je hele avond. (cat)


    Smile and live.

    Happen schreef:
    Dat heb ik altijd op feesten. Dat verziekt echt je hele avond. (cat)

    Ja ik had gister ook al een feest en ik voelde me er voor al niet zo lekker, en was trouwens een verpeste avond , door van alles maar inderdaad, als je een leuk feest heb verziekt het gewoon de hele avond :(

    Ibuprofen..
    En veel drinken, helpt ook(en dan bedoel ik water)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee maar als het morgen ook zo blijft,zou je beter langs de dokter gaan.
    Veel beterschap anyways :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.