• Hey
    Hoe weet je dat een webwinkel betrouwbaar is?
    Ik wil graag iets van een site bestellen, alleen ik moet mijn vader zien te overtuigen dat het veilig is.
    Het is de webshop die bij de site van Nightwish hoort, dus niet zo iets als Bol.com
    link

    Dus is er een manier om dat te kunnen zien?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:46 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kijken of er klantenrecensies zijn, thuiswinkelwaarborg teken opzoeken, invullen op google: 'is [naam site] betrouwbaar' oid. Die werkt ook goed :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hebben die meestal geen speciale pagina met al hun regeltjes en keurmerkjes enzo?
    welke webwinkel if het?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kijken of ze misschien een gastenboek hebben


    Today will be Girl's Day party with you~

    C18 schreef:
    Kijken of er klantenrecensies zijn, thuiswinkelwaarborg teken opzoeken, invullen op google: 'is [naam site] betrouwbaar' oid. Die werkt ook goed :]

    Dat teken is dat ook bij niet Nederlandse sites?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NurseJoy schreef:
    Hebben die meestal geen speciale pagina met al hun regeltjes en keurmerkjes enzo?
    welke webwinkel if het?

    Link
    Het is de webshop van Nightwish, dus niet echt een winkel als bol.com.
    Misschien moet ik dat er even bij zitten


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall