• Van mijn eerdere topic over dat de politie er was.

    PURMEREND - Een man is zondagmiddag zwaargewond aangetroffen in een tuin aan de Henry Dunantstraat in Purmerend. De man had een schotwond in zijn buik. De identiteit van de man is nog niet bekend, het gaat niet om de bewoner van het pand waar hij werd gevonden.

    De toestand van de man is kritiek. De politie heeft korte tijd later twee nog onbekende verdachten aangehouden. De recherche onderzoekt of zij iets met de zaak te maken hebben.


    Dat is dus net bij mij om de hoek. Normaal is het niet zo dichtbij...



    Die rode auto is onze auto trouwens haha.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    OMG, ik zou dat zo eng vinden. Dat is echt dichtbij o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    That's close o.o


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ohmygod, dat is zóóóóóó cool, ruilen? Het enige wat hier gebeurt is dat het wietplantage op de zolder van mijn tante word ontdekt, en dat is nog niet gebeurt... Of dat ze ruzie gaan maken met de buren, en dan is het vaak mijn moeder...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou best bang zijn, zo dichtbij :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Uneventful schreef:
    Ohmygod, dat is zóóóóóó cool, ruilen? Het enige wat hier gebeurt is dat het wietplantage op de zolder van mijn tante word ontdekt, en dat is nog niet gebeurt... Of dat ze ruzie gaan maken met de buren, en dan is het vaak mijn moeder...

    Het is best cru om dat cool te vinden. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yep, en dus ook bij mij om de hoek.
    Hee raad is, daar moet ik zo langs fietsen. :'D


    Life is hard and then we die

    Horan schreef:
    OMG, ik zou dat zo eng vinden. Dat is echt dichtbij o.o

    Zulke dingen zijn zo eng he?
    Dinsdagnacht was het onder mijn slaapkamerraam, ik was zo bang D:

    O.O
    Dat lijkt me echt creepy O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pas je een beetje op lieverdje... Ik zou echt zooo bang zijn D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik woon in een Boerendorp, en hier werd ineens een vrouw neergestoken in haar huis gevonden, we hebben amper duizend mensen, en de auto en heel veel geld was weg, toen hebben ze de auto terug gevonden hier in het bos enz. Dat was pas Creepy, maar dat van jou ook!