• Dit liedje roert me echter tot tranen.



    Hebben jullie dit ook bij een Nederlands liedje? Post hem dan hier!


    26 - 02 - '16

    Oh, man, dit liedje.


    (Al ben ik over het algemeen enorm Doe Maar fan)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 0:01 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind Zeg me dat het niet zo is van Frank Boeijen altijd een mooi, gevoelig nummer.


    She's imperfect but she tries

    Ik vind dat echt zo'n mooi liedje!

    Ik vind Wit Licht ook wel heel mooi, vooral de versie van Jeroen van Koningsbrugge haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Parijs van Kenny B. Ik heb totaal niks met Nederlandse muziek, sterker nog ik haat het, maar dat nummer heeft gewoon zo'n lekker deuntje. Ik moet er niet zo van janken, doe ik zoiezo niet snel, maar gewoon een lekker nummer.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 10:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind mag ik dan bij jou zo'n mooi nummer. Maar ik vind doe maar en het goede doel ook wel leuk.


    The truth is out there.

    Oh Erieka, nee :c
    Dat lied is zo sad...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Deze jongedame is allebei haar ouders verloren toen ze nog redelijk jong was en ze zingt erover hoe ze dingen van haar moeder nu in zichzelf herkent. Zelfs alle drie de juryleden huilen op het einde!


    everything, in time

    Ik vind dat Marco Borsato een paar goede liedjes heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga jullie liedjes binnenkort luisteren, hehe. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind Brabant van Guus Meeuwis een geweldig lied, maar niet echt zielig ofzo.

    Oh, en Lange Frans & Thé Lau - Zing voor Me vind ik ook mooi.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 11:03 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind sommige liedjes wel leuk, maar dan zijn het ook uitzonderingen.

    Persoonlijk vind ik dit wel een mooi liedje, vooral de betekenis dan.


    wat was dit ookalweer

    Wit licht vind ik mooi. En dan vooral de versie van Jeroen van Koningsbrugge ja.

    Ook Bloed, Zweet & Tranen van André Hazes vind ik op de een of andere manier wel wat hebben, terwijl ik daar verder echt niet van houd.


    Tell me about it, stud.

    Oh god ja die. Man, ik heb me sufgehuild toen ik die voor het eerst hoorde. ><

    Lente en Zeewind van Brigitte Kaandorp vind ik ook heel mooi (en laten me ook iedere keer weer janken, hoezee), maar ook bij Terwijl jullie nog bij me zijn van Ali B houd ik het stiekem totaal niet droog, terwijl ik normaal niet echt iets heb met rap. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind dat ene lied van Marco Borsato is het denk ik suuper mooi, ik denk dat het 'Nooit meer een morgen' ofzo noemt, maar ben niet zeker.

    'Was je held of heldin van je eigen verhalen, als was het dan maar voor een dag.'


    effort never betrays you

    Tesfaye schreef:
    Ik vind dat ene lied van Marco Borsato is het denk ik suuper mooi, ik denk dat het 'Nooit meer een morgen' ofzo noemt, maar ben niet zeker.

    'Was je held of heldin van je eigen verhalen, als was het dan maar voor een dag.'

    Ja ja ja! Die ook, inderdaad. Volgens mij heet hij inderdaad Nooit meer een morgen. Die moesten we vroeger op school zingen en het was echt mijn favoriet in de map. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.