• Ik schrok me net echt kapot, ik loop mijn straat in waar ik woon, zie ik een grote brandweer auto staan, dus ik dacht wtf er is brand... (Ik ben nogal bang voor brand, dus ik denk nu altijd er is brand in me huis eh apartement) Maar gelukkig niet, ze hadden dus een fout melding gehad. -.-

    En ik ken die ploeg die nu dienst heb, hun halloooo Hester, al die mannen vet grappig. Ze zijn collega's van mijn ex, en ze komen altijd lunchen waar ik werk.

    Sorry voor het nutteloze topic, maar het moest er even uit xD

    Maar wie heeft dat ook wel eens gedacht als je een brandweer auto ziet, dat er brand is in je straat of iets anders?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eerste gedachten: Charmander die vraagt waarom de brandweer er is. Fail.

    Maar goed, ik snap je angst voor brand ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gisterenavond heb ik denk ik 20tal brandweerauto's gehoord. Het was heel erg aan het onweren...
    En cool dat je hun kent! Ik vind brandweermannen altijd véél te sexy. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik niet :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vroeger was ik heel bang voor brand, thanks to my grandpa. Die had bedacht dat het wel verstandig was mij als 3 jarige naar een uitslaande brand in een gigantische flat mee te nemen om te gaan kijken, de ramptoerist. Eeuwige nachtmerries, bang voor alles wat met vuur te maken had, inclusief de brandweer. Daar ben ik nu gelukkig vanaf :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Captain schreef:
    Gisterenavond heb ik denk ik 20tal brandweerauto's gehoord. Het was heel erg aan het onweren...
    En cool dat je hun kent! Ik vind brandweermannen altijd véél te sexy. :'D


    Het is toff maar eh ze zijn al ouder dan de dertig ;)


    Aaii, gelukkig onweerde het hier niet (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    NurseJoy schreef:
    Eerste gedachten: Charmander die vraagt waarom de brandweer er is. Fail.

    Maar goed, ik snap je angst voor brand ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stonem schreef:
    Vroeger was ik heel bang voor brand, thanks to my grandpa. Die had bedacht dat het wel verstandig was mij als 3 jarige naar een uitslaande brand in een gigantische flat mee te nemen om te gaan kijken, de ramptoerist. Eeuwige nachtmerries, bang voor alles wat met vuur te maken had, inclusief de brandweer. Daar ben ik nu gelukkig vanaf :'D


    Aaah dat is wel erg eng als je drie jaar bent en je ziet een enorme brand. :S

    Toen ik zes jaar was, hadden mijn fam een jacht en die was helemaal op nieuw opgeknapt, toen ie klaar was zouden ik en mijn ouders op vakantie met de jacht gaan, we reden er nog heel ver van af, en hoorde keihard een boem geluid, onze jacht was ontploft, en we zagen toen allemaal wolken hangen enzo, en sindsdien ben ik er best wel bang voor :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dit schiet er door me hoofd;Wrm ben je Charmander als je bang voor vuur ben D:
    & wat NurseJoy dacht.. een Charmander die vraagt wrm een Brandweer er is..

    Maar helemaal niet erg om et bang voor te wezen (:
    Me broertje was bang voor vlinders..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Dit schiet er door me hoofd;Wrm ben je Charmander als je bang voor vuur ben D:
    & wat NurseJoy dacht.. een Charmander die vraagt wrm een Brandweer er is..

    Maar helemaal niet erg om et bang voor te wezen (:
    Me broertje was bang voor vlinders..


    Of: Ondat Charmander zo schattig is xD

    On: Ik ben nu niet heel bang meer hoor, maar ik schrik er nog steeds van.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oh dat heb ik dus altijd, omdat het heel vaak bij mij in de straat is of net achter mijn straat, en dat is dus heel irritant.