• • Titel [optioneel]: Rock Me óf Making Memories, zou je een cover met allebei de titels kunnen maken?
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]:
    1. Deze, deze of deze.
    2. Deze of deze
    3. Als je nog iets nodig hebt, óf iets met een camping of iets dergelijks, óf vul het aan met feesten/andere plaatjes. Als je geen tijd/zin hebt om deze zelf te zoeken, geef dan aan wat je ongeveer wilt, dan zoek ik wel een plaatje.
    • Sfeer: Ik wil graag de donker - felgekleurde contrast houden. Dus ook met de andere plaatjes zo. Dat ''live while we're young'' gevoel moet je al van de cover krijgen. Ook moet het dingen duidelijk maken over wat er nu in het verhaal gebeurd, maar dat gevoel wat je ervan moet krijgen, staat stipt op nummer 1.
    • Korte beschrijving story: Een halfjaar nadat de bekende popsensatie One Direction schuldig is verklaard door seks te hebben met minderjarige tieners en hun imago heel wat beschadigd is hierdoor, lijken ze compleet van de kaart geveegd te zijn. Nieuwe boybands zijn door de welbekende programma’s als The Voice en xFactor gekomen en nemen de plaatsen van de eerst nog meest geliefde jongens over.
    Om weer een beetje terug in het dagelijks leven te komen, stuurt het oude management van de band de groep naar een hoog geadviseerde Franse camping middenin Bordeaux om de rails weer wat op te pakken door deel te nemen van het animatieteam. Ook is de dochter van de campingeigenaar weer paraat en heeft ze haar beste vriendin na lang overhalen eindelijk zover gekregen dat ook zij deelneemt aan het programma en maken kennis met drie andere meisjes die deze zomer zullen helpen met het vermaken van de jongeren.
    Echter, wanneer de popgroep aankomt lijkt alles niet te gaan als gepland. De feestjes die voor die jonge pubers en kinderen zijn bedoeld, worden een regelrechte ramp. Niet alleen drank, maar ook drugs en seks lijkt een groot spel te spelen in het animatieteam, want het is maar de vraag of One Direction het allemaal wel serieus lijkt te nemen of toch maar hun eens bedachte motto; ‘live while were young’ aanhoudt.

    Oké, ik heb dus een beetje ''snel'' een cover nodig, aangezien ik misschien deze week wel een klein begin wil maken als ik tijd heb. Alvast bedankt iedereen die 't probeert :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:37 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik hoop dat ik de goede sfeer heb kunnen overbrengen.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.






    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    heb ook eventjes wat geprobeerd ^^
    heb even de titel Rock Me gebruikt, maar kan het nog altijd aanpassen aan de anderen =D



    Originele grote
    http://img191.imageshack.us/img191/8869/rockme.png

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 14:10 ]