• Het is ongeveer 2 maanden geleden(niet eens ins) uit gegaan met mijn ex-vriend. We hadden het meer dan een jaar. Was een intense relatie, maar ook met veel ruzie. Maar nu blijkt hij al een ander te hebben. Kijk hij mag doen en laten wat hij wilt, hoef hem ook niet terug. Maar dit doet mij wel twijfelen alsof wij uberhaupt wel wat voorstelde als hij er zo snel overheen is.
    Zeur ik nu of niet? :X

    Wie heeft dit ook meegemaakt?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    BEARD schreef:
    Mijn ex al na een week of twee. Die ging terug naar een ex-vriendinnetje. DAN pas krijg je het gevoel dat het niks betekende.

    Naaah, dat lijkt me echt zo kut ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BEARD schreef:
    Mijn ex al na een week of twee. Die ging terug naar een ex-vriendinnetje. DAN pas krijg je het gevoel dat het niks betekende.


    Dat had ik ook.. maar dat had hij diezelfde gedaan toen het uit was (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jamess schreef:
    (...)
    Naaah, dat lijkt me echt zo kut ;c

    Hahaha, karma deed zijn werk; z'n scooter werd gejat en nu heeft hij zijn pols gebroken. Hij speelt gitaar, dus nu die z'n pols heeft gefuckt, kan hij waarschijnlijk niet meer zo goed spelen. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Hahaha, karma deed zijn werk; z'n scooter werd gejat en nu heeft hij zijn pols gebroken. Hij speelt gitaar, dus nu die z'n pols heeft gefuckt, kan hij waarschijnlijk niet meer zo goed spelen. (:

    Ghehehe, hoera voor karma ^^ Hoewel het van mij part rustig wat meer zou mogen zijn (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    Ghehehe, hoera voor karma ^^ Hoewel het van mij part rustig wat meer zou mogen zijn (A)

    Ja, van mij ook, maar dat komt nog wel, denk ik. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Ja, van mij ook, maar dat komt nog wel, denk ik. c:

    Vast wel *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen mijn huidige vriend af had mijn zijn ex duurde het tussen haar en mij twee weken ofzo. Misschien waren jullie al zodanig uit elkaar gegroeid dat hij op het einde totaal geen gevoelens meer bij je had en dat de vonk redelijk snel was overgeslaan op een ander. Ik vind er niks mis mee. Liefde is onvoorspelbaar en heeft geen regels.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dat had ik ook
    direct op de dag dat het uit was
    blijkt dat ie me dus gebruikte
    of hij probeerde me gwn jaloers te maken :P en zolang hadden we niet

    maar dat is idd kut

    Mijn ex-vriend en ik hadden anderhalf jaar en nu kwam ik erachter dat hij twee weken erna alweer op een ander verliefd was en er ook wat mee kreeg niet veel later. Het was echt een heftige relatie, gezien ik al die tijd ziek was en hij er altijd voor me was en me steunde enzo. But I did the dumping, so (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 15:10 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    2 maanden is best normaal. Dat was met r en s ook, en toen was het geen probleem. Als de verliefdheid over is zie ik na 2 maanden geen probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Denk dat twee maanden hier redelijk normaal is, maar koester gewoon de leuke tijd die je hebt gehad :]
    Mijn ex kreeg na ongeveer 2,5 jaar met een meisje na onze break-up. En ik.. well, let's not talk about it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oooooh, 2 maanden valt nog mee. Het is pas een leuke verassing als hij tíjdens zijn relatie al met andere meiden gaat (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEARD schreef:
    Mijn ex al na een week of twee. Die ging terug naar een ex-vriendinnetje. DAN pas krijg je het gevoel dat het niks betekende.

    fucking hell... wat een rotzakken die jongens -.-


    Don't try to get me down.

    BEARD schreef:
    Mijn ex al na een week of twee. Die ging terug naar een ex-vriendinnetje. DAN pas krijg je het gevoel dat het niks betekende.


    mijn ex had diezelfde dag al een ander (hij zei dat ie al een ander had, of het waar is weet ik niet) maar dan voel je je egt genaaid en gebruikt

    hmm..
    ik had bijna een jaar een relatie met een jongen, maar die relatie zat echt niet goed meer op het einde, al vond hij van wel. en door al onze problemen die ik kon vertellen aan mijn beste vriend werd ik verliefd op die vriend... dus nadat ik het uitgemaakt had met mijn ex was ik best snel met die vriend (mijn huidig vriendje dus). mijn ex voelt zich daar ook door gebruikt maar zo zit het helemaal niet vanuit mijn standpunt...
    maar jouw situatie is waarschijnlijk helemaal anders...
    al vind ik dat het zijn recht is om een nieuw lief te hebben, zeker na twee maand... no offense (:


    ask her if she wants to stay a while