• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:41 ]


    Sometimes it's best not to care.

    SmugFace schreef:
    You're so pretty o.o
    Ik vind het allebei awesome, maar ik zou het blond laten.

    Ik was ook niet van plan het zwart te gaan verfen maar wou gewoon af en toe even veranderen, dan blond dan zwart x'D Maar was gewoon benieuwd wat jullie er van vinden! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Blond :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Embrace schreef:
    (...)
    Nee opzich doet een lippiercing niet zo heel erg pijn. Het voelt wel vreemd wanneer die naald door je vel heen prikt maar pijn valt reuze mee ;o Maar dat verschilt bij iedereen denk ik. Mijn neus piercing deed meer pijn dan lip ;')



    Okeey thnx
    Heb jij een neus-piercing? Cuwl
    Ik neem er maar geen, waarom weet ik niet.
    Het irriteert me echt serieus als mensen me meteen voor emo/gothic gaan uitmaken alleen omdat ik tegewoordig veel zwart draag en een lippiercing ga nemen. Echt doodirritant, laatst ging zo'n stom kind zeuren dat ik gothic ben. Echt like wtf...ik beslis zelf wel wat ik draag.
    Maar Vans en All-Stars blijven mijn favo-shoes, they rock!(lol)(krul)


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    blond! :)


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Okeey thnx
    Heb jij een neus-piercing? Cuwl
    Ik neem er maar geen, waarom weet ik niet.
    Het irriteert me echt serieus als mensen me meteen voor emo/gothic gaan uitmaken alleen omdat ik tegewoordig veel zwart draag en een lippiercing ga nemen. Echt doodirritant, laatst ging zo'n stom kind zeuren dat ik gothic ben. Echt like wtf...ik beslis zelf wel wat ik draag.
    Maar Vans en All-Stars blijven mijn favo-shoes, they rock!(lol)(krul)

    Jaaa dat is ook heel irritant. Vind het zowieso rot dat je meteen in een hokje geplaatst word als je er anders uit ziet. -.- Maarja, sommige mensen zijn gewoon zielig en kunnen het niet aan dat niet iedereen het er zelfde uit ziet (: Niks van aantrekken, meestal zijn ze jaloers omdat ze het zelf niet mogen van hun ouders, of omdat je er dan maybe wel beter uit ziet als hun en meer betaald voor je uiterlijk. Daar worden de meeste mensen jaloers op (: Gewoon negeren en lekker je eigen ding blijven doen.


    Sometimes it's best not to care.

    Zwart haar!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Embrace schreef:
    (...)
    Jaaa dat is ook heel irritant. Vind het zowieso rot dat je meteen in een hokje geplaatst word als je er anders uit ziet. -.- Maarja, sommige mensen zijn gewoon zielig en kunnen het niet aan dat niet iedereen het er zelfde uit ziet (: Niks van aantrekken, meestal zijn ze jaloers omdat ze het zelf niet mogen van hun ouders, of omdat je er dan maybe wel beter uit ziet als hun en meer betaald voor je uiterlijk. Daar worden de meeste mensen jaloers op (: Gewoon negeren en lekker je eigen ding blijven doen.



    Ja ik vind het ook irritant om in een hokje gestopt te worden.
    Maar ik betaal echt veel voor mijn uiterlijk en mijn ouders vinden het geen probleem aangezien ik 19 ben.
    Ik woon momenteel op mezelf, maar ik denk eraan om weer bij mijn ouders te gaan wonen.
    Ik had dat een keer. Ik was toen 15 ik droeg toen veel zwart en had mijn haar net als jou. Er was zo een stom kind in mijn klas dat freakin' jaloers was omdat ik dit als mocht van mijn ouders en zij niet. Ze was ook jaloers omdat ik heel veel mag uitgeven voor mijn uiterlijk. Dus een dag later ging ze me verrot schelden en gaf ze me zo'n zakmesje en zei ze: "Jij weet vast wel hoe je je hier mee moet vermaken, emo-mens."
    Maar het is echt irritant en opeens toen ik me anders ging kleden-Op mijn 18e- vond ze mij opeens aardig.
    Maar ik wil weer zoals ik was op mijn 15e worden. Gewoon er zo uit zien dus ik ben ook van plan om het te doen.
    Mijn vriendje zou het niet erg vinden aangezien hij ook mijn beste vriend is en van me houdt omdat ik het perfecte karakter heb voor hem-Volgens hem-.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Ja ik vind het ook irritant om in een hokje gestopt te worden.
    Maar ik betaal echt veel voor mijn uiterlijk en mijn ouders vinden het geen probleem aangezien ik 19 ben.
    Ik woon momenteel op mezelf, maar ik denk eraan om weer bij mijn ouders te gaan wonen.
    Ik had dat een keer. Ik was toen 15 ik droeg toen veel zwart en had mijn haar net als jou. Er was zo een stom kind in mijn klas dat freakin' jaloers was omdat ik dit als mocht van mijn ouders en zij niet. Ze was ook jaloers omdat ik heel veel mag uitgeven voor mijn uiterlijk. Dus een dag later ging ze me verrot schelden en gaf ze me zo'n zakmesje en zei ze: "Jij weet vast wel hoe je je hier mee moet vermaken, emo-mens."
    Maar het is echt irritant en opeens toen ik me anders ging kleden-Op mijn 18e- vond ze mij opeens aardig.
    Maar ik wil weer zoals ik was op mijn 15e worden. Gewoon er zo uit zien dus ik ben ook van plan om het te doen.
    Mijn vriendje zou het niet erg vinden aangezien hij ook mijn beste vriend is en van me houdt omdat ik het perfecte karakter heb voor hem-Volgens hem-.

    Damn, echt facking sneu van die mensen joh!
    Jaaa je vriendje zou het vast wel accepteren als ie zo van je houd! (: Altijd als ik met wat vrienden op centrum loop hoor ik ze wel eens zeggen van : Word je daar niet gek van dat iedereen je zo aankijkt? Maar dan heb ik dat gewoon serieus niet meer door. Ik ben er al zo aan gewend en het boeit me helemaal niks, laat ze maar lekker kijken en denken wat ze willen (: Doen wij net zo goed. Maarja, (:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Damn, echt facking sneu van die mensen joh!
    Jaaa je vriendje zou het vast wel accepteren als ie zo van je houd! (: Altijd als ik met wat vrienden op centrum loop hoor ik ze wel eens zeggen van : Word je daar niet gek van dat iedereen je zo aankijkt? Maar dan heb ik dat gewoon serieus niet meer door. Ik ben er al zo aan gewend en het boeit me helemaal niks, laat ze maar lekker kijken en denken wat ze willen (: Doen wij net zo goed. Maarja, (:



    Indeed wij doen dat ook.
    Ik vind het niet eens irritant, maar ik ken dan ook geen schaamte-Aangezien ik vaak publiekelijk val-.
    Wel echt fucking sneu, dat mensen zo doen.
    Ze kende me niet eens en dan gaat ze me judgen by my cover.
    Kijk maar eens naar Lady Gaga, prettig gestoord en altijd rare outfits, maar waarschijnlijk gewoon een top meid.
    Dat mensen zo doen tegewoordig gewoon zielig
    We kunnen er blijkbaar niks aandoen, maarja ik ben dan ook een dwerg vergeleken met de mensen die op hetzelfde college zit. Echt dan zie je mijn 1,63 en dan gewoon die mensen van zowat 1,75 tot 1,80.
    Echt en dan durven ze mij ook nog: Little emo, te noemen
    Echt belachelijk. Ik ga zo mijn haar doen. Whaha ik ga die highlights er al weer uit halen en dan pak ik mijn blonde extensions. Ik ga heel wat aan mijn uiterlijk veranderen. Maar mijn vrienden accepteren mij don't matter what.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Litwick schreef:
    Wow, jij ziet er echt awesome uit _O_
    Ik vind persoonlijk de bovenste het leukst ;)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Omg. Like your hair <333
    Blond is vet mooi.


    Smile and live.

    Ooowww ik kan niet kiezen....
    jouw haar is echt awesome !!!!!
    ik vindt het zwarte heel mooi en stoer maar eigelijk ook met het blonde.
    doe waar ej je het meest bij op je gemak voelt of welke extensions mooier zijn.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Voiceless schreef:
    Het staat allebei wel, maar blond is mooier.

    Ik vind het moeilijk te beoordelen, aangezien je foto's zo erg bewerkt zijn D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    blond :D


    quidquid excusatio prandium pro