• ...niet geblokkeerd zijn zijn Quizlet en Tumblr!

    Hallelujah.

    Ok en youtube en schooldingen.

    Ok.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    :P bij mij ook maar als je in plaats van http, https doet lukt het wel (A)


    •*• Lululu •*•

    *O*


    everything, in time

    Met die twee sites kom ik toe, meer moet ik niet hebben. :p


    Take me to wonderland

    Quizlet is bij ons geblokkeerd :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Quizlet is bij ons geblokkeerd :c


    Meen je niet :O wat erg :(
    Bij ons is voor zover ik weet geen enkele site meer geblokkeerd. Ze hebben het wel geprobeerd, maar de leerlingen vinden toch altijd weer een manier erop te komen. Nu, als ze het zien, wordt je gewoon van de computer gekickt ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    (...)

    Meen je niet :O wat erg :(
    Bij ons is voor zover ik weet geen enkele site meer geblokkeerd. Ze hebben het wel geprobeerd, maar de leerlingen vinden toch altijd weer een manier erop te komen. Nu, als ze het zien, wordt je gewoon van de computer gekickt ><


    Zoiets hebben wij ook. Er zijn van die toezichtsvrouwen. Die kunnen van achter hun computer zien wat je aan het doen bent. Een meisje uit mijn klas was eens een keer bezig op facebook en toen kreeg dus zo'n berichtje "wat zijn we aan het doen?". Maar ze ging door en opende een documentje waar ze in groot lettertype 'Bitch' schreef. Nu mag ze een jaar niet meer bij de computers van de school komen!


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    (...)

    Zoiets hebben wij ook. Er zijn van die toezichtsvrouwen. Die kunnen van achter hun computer zien wat je aan het doen bent. Een meisje uit mijn klas was eens een keer bezig op facebook en toen kreeg dus zo'n berichtje "wat zijn we aan het doen?". Maar ze ging door en opende een documentje waar ze in groot lettertype 'Bitch' schreef. Nu mag ze een jaar niet meer bij de computers van de school komen!
    HAHAHAHAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Spotgaai schreef:
    Quizlet is bij ons geblokkeerd :c


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wijs advies: Ga maar gewoon aan je schoolwerk,.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bij ons is niks geblokkeerd.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik neem sowieso mijn eigen laptop mee, dus niets is geblokkeerd. Maar zo ver ik weet op de schoolcomputers ook niet.


    Winter is coming.

    Bij ons is alles geblokkeerd, als ze merken dat er ineens heel veel mensen bijvoorbeeld op 9gag zitten, word 9gag geblokkeerd. Als heel veel mensen ineens op quizlet zitten wordt quizlet ook geblokkeerd, zo gaat dat bij ons.


    live the life you love

    Bij mij is volgens mij niks geblokkeerd.