• je hoort vaak van die belgengrapjes van belgen zijn dom en al die grapjes en moppen.
    ik hoorde laatst weer één van:

    waarom worden de belgen over 20 jaar alleem boos op de nederlanders?
    en het antwoord was dan: omdat ze dan eindelijk onze moppen snappen


    maar mijn vraag dus; hoe vinden jullie dat? voel je je dan beledigt? word je boos, of juist verdrietig, trek je je er niks van aan of lach je er juist heel hard om??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Wij maken net dezelfde en net zo gemene moppen over jullie, dus don't worry _O_

    Ik heb er geen moeite mee. Ik kan er wel minder snel mee lachen dan als het over een andere nationaliteit gaat, maar dat is normaal, denk ik. :x


    Let the Night embrace you

    aberforth schreef:
    Zo zijn er in België net dezelfde moppen, maar met Nederlanders. Ik vind het eigenlijk dom, we spreken allemaal dezelfde taal & nog maken we elkaar belachelijk. :3

    Sudowoodo schreef:
    Sommige zijn leuk maar bij sommige denk ik van Come on.. Mja, ik wil er wel eens paar horen over Nederlanders (: Duss, wie kan er wat opnoemen?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wij Belgen vertellen zo'n moppen over Nederlanders e.d., dus ik heb er nogal weinig last van. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    En dan zou ik wel een grap over Nederlanders willen horen (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    De grappen die wij over Nederlanders maken zijn exact hetzelfde als de grappen die jullie over ons maken (: Want de grap die hier als voorbeeld diende, heb ik al wel vaak gehoord over Nederlanders (:


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    iFabregas schreef:
    De grappen die wij over Nederlanders maken zijn exact hetzelfde als de grappen die jullie over ons maken (: Want de grap die hier als voorbeeld diende, heb ik al wel vaak gehoord over Nederlanders (:


    Dus in feiten zijn we met z'n allen na apers?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik lach er zelf enorm mee. Ik vond hem eigenlijk echt grappig ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wij zeggen hetzelfde over Nederlands, dus I don't care :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hoorde op vakantie ook wel eens een mop over Nederlanders, haha.
    Q: Hoe is het koperdraad uitgevonden?
    A: Door twee nederlanders die ruzie hadden om een cent.

    Ik lag echt dubbel toen :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    aberforth schreef:
    Zo zijn er in België net dezelfde moppen, maar met Nederlanders. Ik vind het eigenlijk dom, we spreken allemaal dezelfde taal & nog maken we elkaar belachelijk. :3

    Hahahah titel: Even een vraag aan alle belgen

    *Ik, nederlandse, klik het topic aan(nerd)*

    Moppen over ons gaan me echt niet verdrietig of zo maken hoor! Zo zielig zijn we denk ik niet.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Ik vind ze niet grappig, maar trek me er ook niets van aan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Feral schreef:
    Moppen over ons gaan me echt niet verdrietig of zo maken hoor! Zo zielig zijn we denk ik niet.


    + meestal zijn die grappen niet waar (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you