• je hoort vaak van die belgengrapjes van belgen zijn dom en al die grapjes en moppen.
    ik hoorde laatst weer één van:

    waarom worden de belgen over 20 jaar alleem boos op de nederlanders?
    en het antwoord was dan: omdat ze dan eindelijk onze moppen snappen


    maar mijn vraag dus; hoe vinden jullie dat? voel je je dan beledigt? word je boos, of juist verdrietig, trek je je er niks van aan of lach je er juist heel hard om??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Wij maken exact dezelfde moppen maar dan over jullie, hoor. :-)


    Has no one told you she's not breathing?

    Not really...
    Volgens mij worden hier minstens even veel moppen gemaakt over hoe gierig hollanders wel niet zouden zijn...


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Waarom bump je dit topic?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tkan me nie zoveel schele wa mense zegge over belgen


    Only true love survives all obstacles

    Hoe krijg je twintig Nederlanders in een Ford Ka?


    Leg een euro op de achterbank.


    Die hoorde ik laatst en ik vond hem heel grappig. Nou smijt ik het geld niet over de balk, maar ik ken wel mensen die echt krenterig zijn. Koop ik een keer een broodje, vragen ze hoeveel het kost: "Twee euro, net als die van gisteren. Ik had gisteren namelijk net zo'n broodje." en dan reageren ze met: "ZOOOOMG DAT IS DUUUUUR JOH! IK SPAAR MIJN GELD VOOR DIT EN DIT EN DAT."
    Komen ze vervolgens met een trillend varken-knuffeltje. Ja, dáár besteed je je "kostbare" geld aan joh. Prul-la-ri-a. LOL. Ik kan er wel om lachen.

    ENNN; beter een gierige Nederlander, dan een domme Belg xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind moppen die gericht zijn tegen een bepaald volk, ras of land zoiezo dom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Belgen maken ook grappen over Nederlanders hoor
    ik ben Nederlands, dus ik zou me er niet zoveel van aantrekken als een Belg grappen maakt over een Nederlander, of het moet heel beledigend zijn