• Ik zit hier gezellig in m'n eentje in de aula, op een school waar ik niemand ken. Nu moet ik drie kwartier wachten. Komen er opeens van die kleine minimensjes naast me zitten, omdat hun lokaal op slot zit. Krijgen ze ín de aula les.
    Maar ik verveel me. Dus wie gaat gezellig met mij praten? :'D
    En toen ook nog eens een blokuur Engels uit ._.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 9:52 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Brushie brushie brushie x'D
    PONIES
    Ergens doet pony me denken aan Family Guy met big fat phony


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Parachutes schreef:
    Haha, ik heb twee z-uren achter elkaar nu -.-
    Dat betekent 100 minuten aan mijn huiswerk werken..
    Drie hoeraatjes voor Quizlet, de enige leuke site die niet geblokkeerd is! _O_

    I know what you feel.
    Ik moet ook twee uur wachten en niks doen >.<


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Levitate schreef:
    Brushie brushie brushie x'D
    PONIES
    Ergens doet pony me denken aan Family Guy met big fat phony


    Is een eigen tvshow! Is op het nieuws geweest en alles omdat het zo populair en ze goed was!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Is een eigen tvshow! Is op het nieuws geweest en alles omdat het zo populair en ze goed was!


    Dat wist ik!
    Zo slim ben nou ook wel :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Levitate schreef:
    (...)
    Dat wist ik!
    Zo slim ben nou ook wel :'D


    Nou, dan weet je wat je moet kijken:Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zit nu heel alleen al de hele dag want me beste vriendin is ziek. Ik zit nu bij aardrijskunde, hele tijd oP Quizlet :Y)

    Ik heb geen springuren :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had ook tussenuur vandaag. We hadden supermoeilijke mondeling, en zij komt niet. Heb hard liggen leren en zo, valt het uit.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.