• [RPG] The deadly seance.


    Deze RPG heb ik bedacht met Seneca

    Met tien personen leven we in een villa. Ieder persoon mag maar één personage spelen. Zo zijn er uiteindelijk vijf jongens en vijf meisjes. Wanneer een seance bijna fataal afloopt blijkt iedereen vast te zitten in de villa. Enkele mensen kunnen met geesten communiceren, raken bezeten of worden ineens heel anders. Het word een race tegen de klok om in leven te blijven. Want, zodra de nacht valt is iedereen die alleen is niet langer veilig.

    Lijst als je wilt joinen :

    Naam & Achternaam :
    Leeftijd (Liefst 15 t/m 20):
    Karakter :
    Uiterlijk+Foto:
    Rol:
    Extra:


    Lijst jongens :

    Aria4dreams - Cole Halliwel.
    BEARD - Dwayne Richard Hayes van Canto.
    Bear - Dean Hendrikson
    Sanjit Wolf Laurens.
    GoldenWing Levon Smith.



    Lijst meisjes :

    Seneca - Meghan Hoyt.
    xJennii - Gianna Truerua.
    Elements - Audrey Taylors
    Avox - Thura Toxa

    Bear - Haley Stephenson

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 20:45 ]

    Meghan
    Ze kijkt omhoog als ze haar bijnaam hoort, en proest even als ze de ballon vol water tegen haar gezicht krijgt. Het water glijd door haar lokken, over haar gezicht en doorweekt haar kleding. Verbaasd, bozig en vooral gekwetst staat ze op, en bekijkt ze haar kleding. Ze wringt haar haren uit, en kijkt wat kortaf naar boven. Dan schud ze haar hoofd en rent ze weg, richting de bomen. Beschutting. Ze klimt in een boom en veegt met haar mouw zachtjes haar uitgelopen mascara weg. Wat een sukkel. Niemand lijkt erom te geven dat ze wees is geworden. Niemand vraagt gewoonweg iets aan haar. Nee, alleen zieke grappen kunnen ze met haar uithalen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dean

    "meggie! het was een grap!" schreeuw ik haar na als ze wegrend. Snel draai ik me om en ren naar beneden, ik ben geen klootzak. Ze reageert gewoon overdreven, als ik dit bij Gianna had gedaan, of Haley hadden ze minstens boos gereageerd. Dat Meghan nou weer weg moet rennen. "Hi" schreeuw ik als ik langs de woonkamer ren, waar een aantal mensen zitten. Snel ren ik door naar buiten en kijk rond. "Meghan waar ben je?" langzaam minder ik vaart en kijk rond. Alleen bomen. "Meghan, het was een grap"


    Trust me. I'm the doctor

    Meghan
    Ze laat zichzelf uit de boom vallen, en veegt haar haren voor haar ogen vandaan. ''Dit, dus ook.'' Mompelt ze geamuseerd, waarna ze hem een klap tegen zijn wang geeft, en wegloopt. Wat een misselijkmakende sukkel, zeg. Ze slaat haar ogen neer en zucht diep. Dit ging nog wat worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gianna Truerua

    Ik dacht toch echt dat ik de tv had uitgedaan.. Had ik de uit-knop dan niet goed ingedrukt? Shit ding. ' Iets paranormaals, maar denk maar niet dat ik daar ook maar in geloof, ' ik zuchtte, en zette de tv nu ECHT uit..

    Doooorgaaan, mercii.

    Niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren op dit spelletje. Denk aan school, thuis. Dus hurry's uitdelen is een beetje onnodig, denk ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    *Kuch* Jij reageerde ook pas na een dag *kuch*

    Haley

    Ik knikte instemmend "Mooizo, dat paranormale gebeuren is toch dikke shit" ik grinnikte vermakelijk. "Ik bedoel, geesten. Dat slaat toch nergens op!"


    Dean

    "BITCH" schreeuw ik Maghen boos na en wrijf over mijn wang. Ze hoeft niet gelijk helemaal verontwaardigs te gaan doen. It was a freakin' joke. "Bitch" mompel ik nog een keer zachtjes en begin weer terug naar het huis te lopen


    Trust me. I'm the doctor

    Meghan
    Ik slik. Die kwam wel hard aan. ''Stomme jongens.'' Ik sla mijn ogen neer en plof neer in het gras van onze villa. ''Je bent zelf een bitch, Diana.'' Riep ze plagend terug. Diana was meervoud meisjesnaam voor Dean. Hij zou nogwel zuur worden, dat beloofde ik mezelf plechtig hier en nu.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dean

    Met een ruk draai ik me om "Hoe noemde jij me?" woedend kijk ik haar aan, waarna ik me toch maar weer om draai en het huis binnenloopt. Mijn wang, die nog steeds gloeide, werd steeds roder. Ik kon het gewoon voelen. Mokkend liep ik de woonkamer in, waar mijn oog meteen op Haley en Gianna valt. Zonder pardon laat ik me tussen hun op de bankvallen.


    Trust me. I'm the doctor

    Gianna Truerua

    ' Wat is er met jou aan de hand ? ' vroeg ik aan Dean die op de bank plofte.
    ' Het is wel een gezellig sfeer moet ik zeggen, ' merkte ik sarcastisch op, en stond op. ' Daar wil ik niet tussen zitten hoor, ' zuchtte ik overdreven, en liep weg.

    Meghan
    Ik haalde een hand door mijn zwarte lokken, en pakte mijn gitaar naast me op.
    Eens een muziekfreak, altijd een muziekfreak.
    Met een lichtje glimlach liet ik mijn vingers langs de snaren glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haley

    Ik keek Gianna aan met een glimlach " Laat hem toch" schreeuwde ik haar na en richtte me op de televisie.


    Okee. Dode RPG


    Trust me. I'm the doctor

    Gianna Truerua

    Ik draaide me om. ' Het is niet gezellig, ' mopperde ik.

    Boem. Ik vind dat t tijd is voor die seance als je deze RP in leven wilt houden

    Haley

    "laten we het dan gezellig maken" antwoordde ik geheimzinning en ging met mijn benen over elkaar zitten. Mijn ogen gleden van Dean, naar Gianna "Gia, die troep die net op televisie was. Zullen wij daar is mee gaan spelen." toen ik haar gezicht zag knikte ik "Ja Gianna, ik heb het over geesten oproepen. Met z'n alle hier beneden zitten met kaarsen, dat is gezellig toch?" ik zwaaide met mijn armen heen en weer "het is trouwens toch allemaal shit wat ze zeggen" mompelde ik er snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 22:08 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Meghan
    Ze hoorde Haley's puberale meisjesstemmetje opgewonden jubelen, en rolde met haar ogen.
    Typisch. Maar geesten oproepen was geen gezellige grap, ze waren gevaarlijk.
    Haar blik gleed daar het zwartharige, sluikse meisje voor haar neus.
    Ze wist er alles van.


    Feel the fire, but do not succumb to it.