• Ik, een middelmatige fan die door haar zusje naar alle ATL shows wordt meegesleurd, heb zin in een concert van hen. Ik heb waarschijnlijk de slag van de molen gekregen, maar ik heb daar nu echt eens zin in. Ongelofelijk gewoon.
    Wie heeft nog meer zin in een concertje van hen? Of mss in iets anders ...

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 15:20 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil heel graag naar Avril Lavinge


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Passerby schreef:
    (...)Heb ik ook. Ik ben niet echt fan, maar mijn zus wil dat ik altijd meega en ik amuseer mij daar dan steeds rot. En ik kan het niet verdragen als ze op ATL beginnen moshen.

    Ik kwam erin vast te zitten, dus heb ik maar fijn gedaan. Het is leuk als je zelf mee wilt doen, maar voor diegene erom heen die het niet leuk vinden is het niets.

    Ik houd niet meer zo van ATL, dus nee. Maar een concert is altijd wel leuk :Y)
    Ik heb wel zin in The Drums CD presentatie volgende week en in een concert van McFLY (die er nog niet is)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:00 ]


    As travars

    iPotter schreef:
    Heb jij ook geen ATL verhaal? Maar je bent toch niet echt fan van hen? xd Anyway, ik heb hen nog nooit gezien, maar zou dat best wel eens graag doen. (krul)
    Ik heb idd een verhaal met Alex, maar eigenlijk staat dat los van hem. Ik gebruikte steeds foto's van hem in het begin dus heb ik er dan maar een Gaskarth van gemaakt en nee ik ben niet echt fan van hen. Ik vind hun muziek wel leuk en hun concerten ook, maar ik ben niet zo sterk fan als van andere bands.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik kwam erin vast te zitten, dus heb ik maar fijn gedaan. Het is leuk als je zelf mee wilt doen, maar voor diegene erom heen die het niet leuk vinden is het niets.
    Ik vind moshen leuk, maar op ATL is dat dom omdat dat de muziek daar niet voor is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abrazo schreef:
    Ik wil naar YMAS ! ):
    Idem. (yeah)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?