• Ik ken een jongen van internet. Ondertussen al... Een jaar denk ik, misschien zelfs meer. Hij is zestien, en we hebben nog niet afgesproken omdat we redelijk ver van elkaar wonen enzo. Maar we zijn het wel van plan in de herfstvakantie. Verder hebben we wel foto's en kheb m ook al op de cam gezien. We hebben niet echt wat met elkaar, maar het is wel meer dan vriendschap. Maar nu vragen hij en zijn beste vriend - die heeft mijn nummer ook en daar heb ik ook veel contact mee - bijna elke dag een foto. Geen gewone. Ze willen een lingerie of bikini foto, of minder maar dat moet niet per se, maar het zal dat eerste worden omdat ik geen bikini foto heb. Ze zijn verder heel vriendelijk enzo hoor, maar ze zetten me wel nogal onder druk voor die foto. En door hun gezeur heb ik gezegd dat ik hem deze week zou sturen. Maar eigenlijk wil ik het niet echt... Ik ben nogal onzeker ten eerste, en het gedacht dat zij die foto hebben... Dus ik wou jullie raad even vragen. Wat vinden jullie, zou ik het doen? Misschien vinden jullie het flauw dat ik twijfel, want het is geen naaktfoto, maar toch... Ik wou het toch even vragen. ^^

    EDIT: Dank jullie wel voor alle reacties ! Ik ga het niet doen dus (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:44 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen! Echt, twijfel = nee. Als hij je echt leuk/aardig vindt dan vindt hij dat zonder foto van jou in je lingerie ook wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Finnick schreef:
    Niet meer mee praten. Serieus, dat raad ik je aan. Het is belachelijk als jongens gaan vragen om zo'n foto en je daarom onder druk gaan zetten, dat is niet, ik herhaal niet normaal en goed. Als je die foto geeft, hebben ze dat hun hele leven in handen en kunnen ze er vast alles mee doen. Daarnaast willen ze vervolgens meer en meer en meer. Gosh, ik wordt hier echt geïrriteerd om, dat er jongens zijn die dat doen. Dat is gewoon geen goede zaak en als ze zo doen hebben ze duidelijk ook geen goede bedoelingen. Dus ik zeg nee, en je relatie met die personen stopzetten. Maar zo ben ik dan, ik hou niet van dat soort dingen. Ik zou zo iemand gewoon niet meer vertrouwen daarna.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik jou was, zou ik hen meteen blokeren...
    Vrienden of niet, als iemand onbekend of zelfs bekend dat van je vraagt is de kans meestal groot dat die foto uit zal lekken.
    En aangezien ik denk dat je niet wilt dat iemand uit je omgeving die foto ziet, zou ik het niet doen.
    Uiteindelijk beslis je nog steeds zelf over wat je gaat doen, maar je zou de eerste niet zijn wiens lingerie foto op internet staat door zulke lui.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anitaaa schreef:
    Het is een erg goeie vriend van je en ik neem aan dat je hem erg vertrouwt? Je kent hem al meer dan een jaar dus je weet wel dat het geen loverboy of weet ik wat is. Als jij je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Hij begrijpt het wel. ;]

    Jij weet niet, hoeveel gedult een jongen kan hebben, om zoiets te flikken :'D


    Let it come and let it be

    Denk nou eens even na. Je wéét dat je met open ogen in die val loopt, en toch overweeg je het?


    ars moriendi

    NOOOIT doen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Trouwens, wat denk je zelf dat die gasten met je foto gaan doen? Er liefdevol naar kijken? Alleen al dat die vriend er ook bij betrokken is bewijst het tegendeel, denk ik zo.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb vandaag in een tijdschrift het dagboek van een meisje gelezen, die had hetzelfde als jij. Ze had alleen miserie!
    Als je verstand hebt weet je wat je moet doen.
    Als je het doorstuurt ben je echt dom!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zelfs een lingeriefoto aan iemand geven die je al je hele leven lang kent, is niet erg slim. Je weet nooit wat ermee gebeuren zal en dan nog: waarom willen hij en zijn vriend die nu in hemelsnaam?

    Ik zou het zeker en vast niet doen!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Niet doen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:20 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gewoon niet doen, ze kunnen de foto op het internet zetten en is dat wat je wil? Als ze niet accepteren dat jij de foto niet wil geven, accepteren ze jou niet en zijn het geen echte vrienden. Vooral niet doen omdat jij het niet wil.

    Niet doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Waarom zou jij überhaupt een foto van je zelf in lingerie, bikini of zelfs zonder naar hen toesturen terwijl je ze NIET eens kent..
    Sorry hoor maar die jongens zijn meer van plan dan alleen maar vriendschap of wat dan ook.



    La credenza è una medicina contro il timore

    Wát? Ga Carry Slee boeken lezen, daar kom je vaak van die sukkels tegen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:26 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dumbledore schreef:
    Dat je het überhaupt aan denkt om dat te sturen? Je bent toch niet gek, hè? Sorry. (cat)