• Hi,

    Ik verveelde me dus ging ik een RPG zoeken van Twilight. Ik vond er geen dus ga ik er zelf een maken :)
    Deze RPG gaat zoals jullie boven lezen over de vampiers en werewolven van Twilight. Als alle rollen al bezet zijn of je geen rol van de twilight vampieren of weerwolven wilt zijn verzin dan je eigen karakter :)
    Wil je ook mee doen aan deze RPG maar geen enkel idee hebt wat een RPG eigenlijk is? http://www.quizlet.nl/log.php?id=12446
    De rollen die beschikbaar zijn:
    Edward Cullen
    Bella Swan/ Cullen
    Renesmee Cullen(bezet door aria4dreams)
    Jasper Hale (Bezet door JokerAndMe)
    Alice Cullen
    Rosalie Hale
    Emmett Cullen
    Carlisle Cullen
    Esmé Cullen

    Weerwolven:
    Jacob Black
    Paul Quileutes
    Sam Uley
    Jared (I don't know his lastname)
    Embry Call
    Quil Aterea
    Leah Clearwater
    Seth Clearwater
    Emily Young
    Wil je een personage aanmaken? Dan moet je het posten op het forum en wachten op mijn toestemming.
    vertel het zo als je een personage bent die niet uit het boek bent:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    uiterlijk (misschien een foto of zo?):
    Als je een personage uit het boek bent moet je gewoon zijn of haar naam noemen en vragen of het goed is.
    Het maakt niet uit als je een meisje bent een een jonge als personage wilt of anders om want ik ben ook een meisje en neem Jasper als mijn personage (H) Hij is awesome.
    Is er nog een vraag dan kun je me dat altijd vragen via een bericht in mijn gastenboek (flower)

    veel plezier en doe wel leuk mee!

    Als we meer dan 5 karakters hebben beginnen we (A)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 21:54 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    mag ik renesmee spelen?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!