• heey,
    Het zit zo: ik zit nu in een superleuke klas (wel eentje waaraan ik de helft van de tijd een teringhekel aan heb maar goed). nu komt er een meisje bij. ik mag haar opzich wel alleen: ze is een goede vriendin van mijn BF. Ik ben zo bang haar nu kwijt te raken. Ik bedoel; ik ben best gesloten en dus soms best saai. zij is heel erg open ect. nu ben ik zo bang dat mijn BF naar haar gaat; omdat het daar waarschijnlijk zoveel gezelliger is!
    (ik val een beetje in de herhaling)
    but HELP!


    I am an idiot, I move.

    Als jou BF echt jou BF is dan laat ze je niet vallen als je je echt in de steek gelaten voelt moet je er gewoon wat zeggen.. en niet zeggen dat je dat niet durft want COME ON tis je BF !!!

    Misschien klinkt dit heel bejaard, maar ik heb zoiets zelf ook meegemaakt. En de beste manier om hiermee om te gaan (voor mij) is om te bedenken dat jullie wel beste vriendinnen zijn, en daar komt heus niet zomaar iemand tussen. Tenslotte zijn jullie niet voor niets BF's toch? ;)
    Veel succes! xx

    Als jou BF echt jou BF is dan laat ze je niet vallen als je je echt in de steek gelaten voelt moet je er gewoon wat zeggen.. en niet zeggen dat je dat niet durft want COME ON tis je BF !!!


    Inderdaad!!

    heey
    thx allemaal:)


    I am an idiot, I move.

    Als jou BF echt jou BF is dan laat ze je niet vallen als je je echt in de steek gelaten voelt moet je er gewoon wat zeggen.. en niet zeggen dat je dat niet durft want COME ON tis je BF !!!


    Amen(A)

    En als het een goede vriendin van je BF is dan lijkt het me logisch dat jij vast ook wel met haar kan op schieten ;)
    Ik namelijk wel met de vrienden van mn BF ^^
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    OFFtopic: Gave username x']


    No growth of the heart is ever a waste