• Ja, mijn pa heeft sinds vandaag twee gehoorapparaten. Ik vind het echt super voor hem, want hij kon echt nog heel weinig horen. Nu zit hij zich erover te verbazen dat hij zichzelf weer kan horen praten, eten en lopen. x'D

    Wie heeft er nog meer ouders(/grootouders/overgrootouders/betovergrootouders/betoudovergrootouders) met (een) gehoorappara(a)t(en)?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn opa heeft er eentje, heeft hem altijd in, maar nooit aanstaan. Dus die hoort alsnog geen flikker.

    En mijn andere oma is er heilig van overtuigd dat ze er geen nodig heeft. Yeah right (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn twee oma's hebben er een.


    your eyes are like stars in the night.

    mijn opa heeft er twee, en hij vindt ze ideaal.
    Want hij was met mijn tantes op vakantie, en hij was helemaal blij dat hij niet de hele tijd naar hun gegiechel te hoeven luisteren :3


    because i knew you, i have been changed for good

    DeeDodo schreef:
    mijn opa heeft er twee, en hij vindt ze ideaal.
    Want hij was met mijn tantes op vakantie, en hij was helemaal blij dat hij niet de hele tijd naar hun gegiechel te hoeven luisteren :3

    Hahahahh, die vind ik grappig. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn vader heeft er eentje, maar of die het nog zo goed doet weet ik niet :'D
    Hij krijgt binnenkort weer een nieuwe :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zeur al weken tegen mn vader dat 'ie er eentje moet nemen, maar volgens hem hoort hij alles haarfijn. Right (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Niemand in mijn famillie heeft er één.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Carcass schreef:
    Ik zeur al weken tegen mn vader dat 'ie er eentje moet nemen, maar volgens hem hoort hij alles haarfijn. Right (:

    Ze schijnen wel erg duur te zijn, dus misschien speelt dat mee?(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn oma. En mijn moeder, maar die zie je haast niet, want dat zijn kleintjes en druk je in het oor.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn opa (die nu helaas al overleden is) had er één. (:
    Toen hij eens een keer uitgevallen was, hoorde hij me niet goed dus ging ik alles twee keer zeggen. (echt zo: Opa, Opa, Ik, ik ) omdat hij het anders niet hoorde :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voorzover ik weet zit er niemand in mijn familie met een gehoorapparaat, maar ik ken wel iemand van 13 die zo'n ding heeft. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ikzelf heb ze. (krul)


    SLOAN.

    Niemand in mijn familie heeft er een. Wel één kennis.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mijn twee opa's maar ze echt te eigenwijs om ze in te doen xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Paintbrush schreef:
    Ikzelf heb ze. (krul)

    Dat kan ook.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*