• Hey,
    Ja dit word een zeik topic, als je er geen zin in heb dan klik je hem maar weg. Geen rot reacties aub, dat kan ik nu helemaal niet hebben.

    Ok, ik zit nu al weken niet lekker in mijn vel. En ik heb geen idee waarom. Ik sta steeds op het punt om in huilen uittebarsten en als ik alleen ben doe ik dat dan ook. Alles wat ik normaal doe als ik me zo voel werkt nu niet. Niets werkt nu meer.
    Ik slaap nu ook verschrikkelijk slecht, normaal 5/6 uur nu nog maar 4/3 uur. Wat ook niet echt meer werkt.

    Nee, geen puberteit en praten helpt niet. Ik kan namelijk niet praten over zulke dingen.

    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik word langzaam gek.
    Bedankt voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 22:28 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pubertijd.
    Wat helpt is je hoofd leegmaken en lekker afleiding zoeken.
    -nee joke, ik heb een depressie achtig iets gehad en dat was mij de hele tijd vertelt-


    SLOAN.

    Puberteit??? Probeer erover te praten met je ouders, dat helpt :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken het, bij mij komt het door de vermoeidheid van school. En ik slaap ook niet goed, ongeveer 2 uur per nacht, met een beetje geluk t.t


    Alis volat propriis.

    sowiezo is 5/6 uur slaap al weinig
    maar dit soort reacties wil je niet

    ik zit ook niet lekker in mn vel
    ik heb net als jij dat ik op het punt sta om in huilen uit te barsten, en heb egt geen idee waarom
    dus ik leef met je mee

    probeer anders om wat langer te slapen, 7/8 uur is al voldoende en het helpt je egt om je beter te laten voelen

    en als er iets is, mijn PB inbox staat altijd open

    Dragonair schreef:
    sowiezo is 5/6 uur slaap al weinig
    maar dit soort reacties wil je niet

    ik zit ook niet lekker in mn vel
    ik heb net als jij dat ik op het punt sta om in huilen uit te barsten, en heb egt geen idee waarom
    dus ik leef met je mee

    probeer anders om wat langer te slapen, 7/8 uur is al voldoende en het helpt je egt om je beter te laten voelen

    en als er iets is, mijn PB inbox staat altijd open

    Ik wil wel eerder slapen, geloof me ik wil niks liever, maar ik kan het niet. Het maakt niet uit hoe vroeg ik ga na bed ga, ik slaap nooit voor 3 uur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik wil wel eerder slapen, geloof me ik wil niks liever, maar ik kan het niet. Het maakt niet uit hoe vroeg ik ga na bed ga, ik slaap nooit voor 3 uur.


    misschien moet je er es over praten met iemand, je ouders bijvoorbeeld
    misschien dat zij kunnen helpen

    Heb je iets meegemaakt wat je dwars zit? Anders kun je eens een dagje gaan shoppen, koop nieuwe kleding die je normaal nooit zou kopen, voel je mooi. Ga een keer naar de kapper. Of iets. Het kan allemaal helpen.


    <3

    Dragonair schreef:
    (...)

    misschien moet je er es over praten met iemand, je ouders bijvoorbeeld
    misschien dat zij kunnen helpen

    Mijn vader weet het, de dokter weet het en niemand kan wat doen. We hebben veel dingen geprobeerd maar het werkt allemaal gewoon niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem als jou, dus ik weet wel ongeveer hoe je je voelt. Ik probeer ook meer te slapen, door wat van die pilletjes te nemen en dan maar te gaan liggen. Ja, ik lig nog uren wakker, maar toch...
    En verder schrijf ik mijn gevoel van me af. Ik kan niet onder woorden brengen hoe ik me voel, dus ik zet mijn vingers op het toetsenbord en zie wel wat eruit komt. Ik haal in elk geval niets weg en aan het eind voel ik me meestal wel ietsje beter (:
    Ik hoop dat zoiets voor jou ook werkt, al is het maar een beetje (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veel praten met vriendinnen helpt, en vooral veel leuke dingen doen. Probeer eens een keer wat eerder naar bed te gaan en een beetje water te drinken van te voren (dat helpt bij mij iig altijd).


    ars moriendi

    Storytime schreef:
    (...)
    Mijn vader weet het, de dokter weet het en niemand kan wat doen. We hebben veel dingen geprobeerd maar het werkt allemaal gewoon niet.


    dan zou ik het ook niet weten, sorry :$
    ik voel me ook kut, alleen ik heb geen slaapproblemen

    Ik heb eindelijk de moed gehad om erover te praten met een vriendin, door mijn vriend nog wel. En ik moet eerlijk zeggen, het lucht op. Dus misschien moet je dat toch eens gaan proberen. Ofwel met een onbekend iemand die wat raad kan geven op dat vlak. Je moet natuurlijk wel een vriendin kiezen die je volledig vertrouwt (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dragonair schreef:
    (...)

    dan zou ik het ook niet weten, sorry :$
    ik voel me ook kut, alleen ik heb geen slaapproblemen

    Toch bedankt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Negligible schreef:
    Ik heb eindelijk de moed gehad om erover te praten met een vriendin, door mijn vriend nog wel. En ik moet eerlijk zeggen, het lucht op. Dus misschien moet je dat toch eens gaan proberen. Ofwel met een onbekend iemand die wat raad kan geven op dat vlak. Je moet natuurlijk wel een vriendin kiezen die je volledig vertrouwt (:

    Ik wil wel maar ik weet niet hoe. Ik heb nooit geleerd om over mijn gevoelens te praten en al kon ik het. Ik weet niet eens wat ik voel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Toch bedankt.


    your welcome ;)