• Creatief genoeg om mij eventjes inspiratie te geven ?? (A)

    Ik moet dus een filmpje maken voor CKV op school (culturele kunstzinnige vorming).
    Het moet iets te maken hebben met kunst en cultuur dat het 'kleur' geeft in je leven ofzo :S Maar ik moet dus iets in de omgeving filmen en dan dat in elkaar monteren maar ik heb geen idee!!!
    Wat is het onderwerp?

    Kunnen jullie me helpen ? (A)

    Ik heb echt geen idee wat dat betekend..


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Scherzinger schreef:
    Ik heb echt geen idee wat dat betekend..


    Nou we hebben dus een vak op school waarbij je moet tekenen en alles over theater voorstellingen moet leren en hoe alles in elkaar zit wat betreft kunst en cultuur. Nou hebben we als praktische opdracht gekregen om een filmpje te maken over kunst en cultuur, dus ik vroeg me af of jullie mss een creatief idee hebben als onderwerp.

    Quizlet :'D
    nee srry geen idee =x


    Shoganai i ne~

    Cresselia schreef:
    Quizlet :'D
    nee srry geen idee =x


    Ik zit al de hele dag dingen te bedenken, maar dan heb ik iets, en dan is het onmogelijk om te doen :S

    Gewoon iets over cultuur of kunst, maar kan moeilijk een museum gaan bezoeken en al die schilderijen filmen, nouja.... t zou best kunnen

    Ga wat fietsen in je buurt en dan kom je mssn wel iets tegen. (: Zaterdag wordt het heel mooi weer!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Weltschmerz schreef:
    Ga wat fietsen in je buurt en dan kom je mssn wel iets tegen. (: Zaterdag wordt het heel mooi weer!


    Ja en zaterdag moet ik van 9 uur s ochtends tot 7 uur s avonds werken :(

    Het moet toch kleur in jouw leven voorstellen? Hoe moeten wij nu de dingen weten die jou gelukkig maken of op doen fleuren? :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja en zaterdag moet ik van 9 uur s ochtends tot 7 uur s avonds werken :(


    Ik weet niet of het kan, maar ga dan met de fiets naar je werk?
    Of hou in ieder geval je ogen open op het werk, misschien vind je daar inspiratie.


    You are the poetry Shakespeare was missing.



    Misschien zoiets? Maar dan veel verschillende kleuren afval. Ik vind het er namelijk op de één of andere manier wel kunstzinnig uitzien. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:


    Misschien zoiets? Maar dan veel verschillende kleuren afval. Ik vind het er namelijk op de één of andere manier wel kunstzinnig uitzien. (:


    Dat is inderdaad wel kunstzinnig, maar hoe moet ik dat binnen 4 weken af krijgen in mijn eentje :$

    Weltschmerz schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het kan, maar ga dan met de fiets naar je werk?
    Of hou in ieder geval je ogen open op het werk, misschien vind je daar inspiratie.


    Ik woon 2 minuten van mijn werk af, dus veel zal ik niet zien onderweg, natuurlijk kan ik wel inspiratie op doen op het werk, slim ;)

    Het kan dus ook iets te maken hebben met dans, theater of muziek

    Er was op YT zo'n project dat 'Life in a Day' heet. En het is de bedoeling dat iedereen z'n leven gaat filmen en het op gaat sturen. Misschien kun je je leven nemen en daar onverwachte hoeken uit filmen. Dingen waar je normaal niet bij nadenkt dat ze deel uitmaken van je leven. Je kan ook gaan experimenteren met kleur en sfeer, bijvoorbeeld een strandopname gaan nabewerken in een programma en dat een heel grauwe sfeer geven.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 18:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, dat is zo'n leuke opdracht. :3 Zoek straatmuziekanten en ga die filmen. Ik vind ze altijd geweldig, hoe belabberd ze er soms uitzien, ze zorgen altijd voor sfeer en 'kleur' in de stad.


    wth.

    Padalecki schreef:


    Misschien zoiets? Maar dan veel verschillende kleuren afval. Ik vind het er namelijk op de één of andere manier wel kunstzinnig uitzien. (:


    Geniale film. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it." _O_


    wth.

    Mayfly schreef:
    Oh, dat is zo'n leuke opdracht. :3 Zoek straatmuziekanten en ga die filmen. Ik vind ze altijd geweldig, hoe belabberd ze er soms uitzien, ze zorgen altijd voor sfeer en 'kleur' in de stad.


    Wow dat is een goed idee :O (A)