• Shoganai i ne~

Sneasel schreef:
    Moet ik Fred van ergens kennen?

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Who's Fred?

And in that moment, we were infinite.

ugh ik vind hem zo irritant. Ik zou hem dus echt niet willen zien.

As travars

Die wil ik zien :Y)

WEAREYOUNG schreef:
    Dat is volgensmij echt zo'n super droge film. :'D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Padalecki schreef:
    En wie of wat is Fred?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Een hele film naar zijn stem luisteren... ik zou gek worden.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Eeyy die heeft ook eens meegespeeld in iCarly vond het al zo bekent voor komen

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sudowoodo schreef:
    Eeyy die heeft ook eens meegespeeld in iCarly vond het al zo bekent voor komen

Oh, dus het is toch diezelfde en wtf. Wat een slechte en irritante film lijkt me dat! ;o

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)

Oh, dus het is toch diezelfde en wtf. Wat een slechte en irritante film lijkt me dat! ;o

Volgens mij wel.. die van iCarly deed ook zulke dingen.. Ergens lijkt hij me wel grappig om te zien.. Maar dan wil ik wel eerst melig zijn..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sudowoodo schreef:
    (...)

Volgens mij wel.. die van iCarly deed ook zulke dingen.. Ergens lijkt hij me wel grappig om te zien.. Maar dan wil ik wel eerst melig zijn..

Ik zou mijn TV meteen het raam uit gooien -gayhandje-

Hij is toch van Icarly ofzo? Hij was daar volgens mij een keer geweest(krul)

=

OMG OMGOMG JOHN CENAAA!? Die ga ik zwááááár kijken.:Y)

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.