• Foto achterkant



    Foto voorkant (Ik weet dus niet of dit een echte foto is of een bewerkte.)




    Je ziet het goed! Dat blonde gevalletje dat met zijn rug naar ons toestaat is wel degelijk onze lieve, kleine Bill!

    De info komt btw van THH af.

    Wat vinden jullie ervan?

    Gelieve geen haat reactie's, dan kun je maar beter op het rode kruisje rechts bovenaan klikken.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:01 ]

    Jonsu schreef:
    (...)
    Niet gemeen of flauw bedoelt, maar wilde dit gewoon even zeggen:Dat zij ervoor kiezen niet in de openheid te treden en gewoon tijd voor zichzelf te nemen en aan andere dingen te werken, dat wil toch niet zeggen dat ze zich daarvoor moeten verantwoorden? En het is toch zijn haar, of ben ik nu zo stom?
    Iedereen die hier over de rooie gaat en zegt dat hij dat niet mag doen.. Voelen jullie je wel helemaal lekker :Y)? En hoe kan iemand zeggen 'Ik mis de oude 'Tokio Hotel'' als je ze niet kent en niet weet hoe ze werkelijk zijn? Hoe kun je ze dan op die manier missen? Hij is niet van de fans.. dat is hij nooit geweest en dat zullen hij en de andere jongens ook nooit worden. Natuurlijk mag iedereen hun mening geven, want daar is hier ook naar gevraagd. Maar wanneer iemand gaat zeggen ‘dat mag niet’ vind ik dat eerlijk gezegd wel een beetje lame :’). En dat noemt zich dan ‘fans’ of ‘muziekliefhebbers’ :Y).

    OT: Ik vind het wel leuk hoe hij om de zoveel tijd weer iets anders doet. Nu hij eindelijk niet meer vast zit aan een contract over hoe hij zijn haar moet dragen geef ik hem groot gelijk dat hij er gewoon zoveel mogelijk mee experimenteert als mogelijk :Y)!


    respect voor haar omdat ik vind dat ze gelijk heeft:Y)


    <3

    nopnip schreef:
    (...)

    respect voor haar omdat ik vind dat ze gelijk heeft:Y)


    ook mee eens. maare 1 ding: we zijn nogal gewend Bill met zwart haar te zien dus uh..... even wennen denk ik. Bovendien zijn blonde natuurlijke kleur is wel wat donker blonder hoor!


    -

    Jezus Christus wat ziet die gast er verfuckt uit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bill Kaulitz wilt eruit zien als Jared Leto? Wannabe much? Het is 'm toch niet gelukt, hoor.

    iKAULITZ schreef:
    @ alle mensen die Bill een wannabe noemen,
    er is 1 ding die jullie vast nog niet weten, -uit walging misschien of gewoon haat, of andere mening-
    Bill doet mensen nooit na, de mensen doen hem na.
    (Rule Number One, page 2 of the Tokio Hotel Bible)

    Ja, natuurlijk --' als je dat zelf gelooft ...
    Efkes serieus hé, kijk en vergelijk klikkerdklik
    misschien is die foto niet echt een goede foto om het echt goed te zien, maar je ziet gewoon dat Bill alles hierop gebaseerd heeft.
    + op weheartit.com staat is één van de tags bij zijn nieuwe kapsel "jared leto" eerlijk, maar hij is echt aan het na-apen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:35 ]

    Pastrana schreef:
    Oh gosh. Nja , zolang hij er blij mee is zal mij het een zorg zijn :Y)


    Save me from myself.

    Evaporate schreef:
    Bill Kaulitz wilt eruit zien als Jared Leto? Wannabe much? Het is 'm toch niet gelukt, hoor.
    Maybe en natuurlijk zien mensen elkaars kleding en vinden ze dat leuk en gaan ze dat ook zelf halen, doen wij toch ook allemaal? Maar het was toch echt Jared die zei dat Kaulitz gave kleding droeg en toen 5 paar precies dezelfde broeken is gaan halen omdat hij respect had voor Kaulitz zijn style. Just sayin..


    Wie du mir, so ich dir.

    O en nog even een reactie over Frits Fraulitz zijn kapsel. Dit kapsel had hij al heel lang, hij heeft enkel de kleur veranderd.. Dus als hij Jared al 'na-aapt' dan doet hij dat al heel lang. Het is niet zo dat hij daar recent mee begonnen is ofzo. En als er al iemand is die hij na-aapt kwa stijl/kapsel/noem maar op, dan is het nog altijd Prince. En als je het vraagt zal hij dat nog toegeven ook :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind het wel vet :D


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Maybe en natuurlijk zien mensen elkaars kleding en vinden ze dat leuk en gaan ze dat ook zelf halen, doen wij toch ook allemaal? Maar het was toch echt Jared die zei dat Kaulitz gave kleding droeg en toen 5 paar precies dezelfde broeken is gaan halen omdat hij respect had voor Kaulitz zijn style. Just sayin..

    Het gaat er mij eigenlijk niet echt om wie hij allemaal nadoet, echt niet, maar ik vind die reactie van die ene hier van "bill doet nooit iemand na" gewoon irritant en overdreven omdat, zoals jij zegt -die vetgedrukte zin- en dan gaat zij beweren dat bill nooit iemand zou nadoen --' zulke reacties irriteren me.

    Het is maar wat je mooi vind :W


    26 - 02 - '16

    Evaporate schreef:
    (...)
    Het gaat er mij eigenlijk niet echt om wie hij allemaal nadoet, echt niet, maar ik vind die reactie van die ene hier van "bill doet nooit iemand na" gewoon irritant en overdreven omdat, zoals jij zegt -die vetgedrukte zin- en dan gaat zij beweren dat bill nooit iemand zou nadoen --' zulke reacties irriteren me.


    zullen we het gewoon nu maar laten voor wat het is?


    <3

    Maar tegenover hoe hij er in januari uitzag, moet ik wel zeggen dat zijn gezicht er nu beter en voller uitziet.

    nopnip schreef:
    (...)

    zullen we het gewoon nu maar laten voor wat het is?

    ik zeg gewoon mijn mening? nm