• Foto achterkant



    Foto voorkant (Ik weet dus niet of dit een echte foto is of een bewerkte.)




    Je ziet het goed! Dat blonde gevalletje dat met zijn rug naar ons toestaat is wel degelijk onze lieve, kleine Bill!

    De info komt btw van THH af.

    Wat vinden jullie ervan?

    Gelieve geen haat reactie's, dan kun je maar beter op het rode kruisje rechts bovenaan klikken.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:01 ]

    Evaporate schreef:
    (...)
    want ja, jullie fans kennen zijn innerlijk helemaal ...


    Nee,
    Maar Wij respecterenhoe hij zelf is. En ik erger me nu echt zo dood aan de mensen die hier helemaal 'plat' gaan en het 'gay' vinden. Dat vind ik op zijn zachts uitgedrukt gewoon respectloos...
    xx de niet vriendelijke groeten thisXsucks and my....


    Only those who listen can hear

    Suicune schreef:
    Nee nee nee neeeeee
    dat mag niet!

    Dat is volgens mij ehct niet mooi. :X


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    HORRIBLEEEEEE.


    Here & Now

    Noooo way XD hahaha :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het leuk hoe hij zijn haar heeft.
    Het ziet er nu wel nog een beetje vaag uit want je hebt de voorkant natuurlijk nog niet gezien.
    Bill wou misschien ook gewoon verandering, na al die jaren zwart heeft hij dan maar gekozen voor blond. Ik vind het wel leuk, misschien laat hij het dan wel uitgroeien tot zijn eigen blond..
    Maar ik vind het dus wel leuk denk ik.
    @ThisxSucks, ik ben het helemaal met jou eens.


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Nee,
    Maar Wij respecterenhoe hij zelf is. En ik erger me nu echt zo dood aan de mensen die hier helemaal 'plat' gaan en het 'gay' vinden. Dat vind ik op zijn zachts uitgedrukt gewoon respectloos...
    xx de niet vriendelijke groeten thisXsucks and my....

    Dus omdat wij het niet mooi vinden, wil dat meteen zeggen dat wij respectloos zijn? Ja, tuurlijk --'

    Evaporate schreef:
    (...)
    Dus omdat wij het niet mooi vinden, wil dat meteen zeggen dat wij respectloos zijn? Ja, tuurlijk --'


    Als jij denkt beter te weten dan ons... oké ga je gang maar... Maar het blijft dan ook alleen maar bij denken( ;

    @darkreunion en my


    I Love You

    thisXsucks schreef:
    (...)

    Als jij denkt beter te weten dan ons... oké ga je gang maar... Maar het blijft dan ook alleen maar bij denken( ;

    @darkreunion en my

    Wat heeft dat er nu weer mee te maken, lol? Wij denken het beter te weten omdat we onze mening over zijn haar zeggen? Okay dan :Y)

    Evaporate schreef:
    (...)
    Dus omdat wij het niet mooi vinden, wil dat meteen zeggen dat wij respectloos zijn? Ja, tuurlijk --'


    Volgens mij bedoelt ze op de mannier waarop sommige mensen hun mening zeggen;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind het toch echt grappig hoe mensen hierop reageren, want zijn originele haarkleur is ook blond ;'P

    Ik vind het verder wel mooi, niet zo mooi als het zwarte, maar als hij er blij mee is, dan maakt het mij verder niets uit.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tragically schreef:
    Ik vind hem meer een type voor Roze (joehoe)


    -out-
    Merlin, Bill, wat doe je nu weer? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hahahahhahaha


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga wenen ..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Boomshanka schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoelt ze op de mannier waarop sommige mensen hun mening zeggen;)

    Dat kan best zijn, dan moet ze maar tegen die sommigen zitten zeiken en niet tegen mij :')

    Is that for real?:O Als er nu eens een duidelijkere foto was... Ik wil het zien, dan pas kan ik zien of het mooi is of niet:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.