• Foto achterkant



    Foto voorkant (Ik weet dus niet of dit een echte foto is of een bewerkte.)




    Je ziet het goed! Dat blonde gevalletje dat met zijn rug naar ons toestaat is wel degelijk onze lieve, kleine Bill!

    De info komt btw van THH af.

    Wat vinden jullie ervan?

    Gelieve geen haat reactie's, dan kun je maar beter op het rode kruisje rechts bovenaan klikken.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:01 ]

    Sensible schreef:
    Ik vind het lelijk en zijn baardje ook. -grof maar dat vind ik ja-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wablief?
    Het is zijn keuze, maar persoonlijk vind ik het niet echt leuk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ohmy. Ohmy. Ohmy. Ohmy. (no_chears)(no_chears) Ik mis die oude TH echt als ik dit zo zie :'D


    -

    thisXsucks schreef:
    ik vind het wel leuk alleen ik moet even wennen.
    ...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ik vind dat blond wel leuk maar dat baardje:|

    Genius schreef:
    Ohmy. Ohmy. Ohmy. Ohmy. (no_chears)(no_chears) Ik mis die oude TH echt als ik dit zo zie :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    You gotta be kidding me XD

    Excuse me :l


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Wat is Bill aan het uitsteken? Eerst horen we bijna niets meer van hun en dan gaat hij blond? X_X


    I'm screwed..


    Hell Yeah (:

    Och jeetje :'D Da's wel eng.


    "I shut my eyes in order to see.'

    TomxMydrug schreef:
    (...)

    Best kwetsend, jouw mening.


    Niet zo aanstellen, ik ben zelf ook fan geweest en toen kon ik er ook om lachen als mensen 't zeiden :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Parabatai schreef:
    Ze worden met het jaar vreemder, die Tokio hotel boys.

    o my gosh ik wil de oude bill terug!

    ChloeWars schreef:
    Wat is Bill aan het uitsteken? Eerst horen we bijna niets meer van hun en dan gaat hij blond? X_X


    I'm screwed..
    Niet gemeen of flauw bedoelt, maar wilde dit gewoon even zeggen:Dat zij ervoor kiezen niet in de openheid te treden en gewoon tijd voor zichzelf te nemen en aan andere dingen te werken, dat wil toch niet zeggen dat ze zich daarvoor moeten verantwoorden? En het is toch zijn haar, of ben ik nu zo stom?
    Iedereen die hier over de rooie gaat en zegt dat hij dat niet mag doen.. Voelen jullie je wel helemaal lekker :Y)? En hoe kan iemand zeggen 'Ik mis de oude 'Tokio Hotel'' als je ze niet kent en niet weet hoe ze werkelijk zijn? Hoe kun je ze dan op die manier missen? Hij is niet van de fans.. dat is hij nooit geweest en dat zullen hij en de andere jongens ook nooit worden. Natuurlijk mag iedereen hun mening geven, want daar is hier ook naar gevraagd. Maar wanneer iemand gaat zeggen ‘dat mag niet’ vind ik dat eerlijk gezegd wel een beetje lame :’). En dat noemt zich dan ‘fans’ of ‘muziekliefhebbers’ :Y).

    OT: Ik vind het wel leuk hoe hij om de zoveel tijd weer iets anders doet. Nu hij eindelijk niet meer vast zit aan een contract over hoe hij zijn haar moet dragen geef ik hem groot gelijk dat hij er gewoon zoveel mogelijk mee experimenteert als mogelijk :Y)!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 14:49 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Pastrana schreef:
    Oh gosh. Nja , zolang hij er blij mee is zal mij het een zorg zijn :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.