• Dit heb ik even snel opgeschreven, dus zal niet de echte introteks worden van het verhaal en ik zal er nog wel meer plotlijn bijverzinnen, maar lijkt dit jullie wat?

    Titel: Vertel me wat schoonheid is/iets anders?
    Origineel/niet origineel?
    Naamideeën voor de personages?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 20:35 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het klinkt heel speciaal en ik zou de titel zeker houden. Ik vind het moeilijk om namen te suggereren, want iedereen heeft zo'n beetje een andere smaak? xd Maar wil je waarschuwen als je hem op Q zet?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wow, sounds amazing, and I'm not just saying that.
    Titel: Vertel me wat schoonheid is/iets anders?
    Nee, gewoon houden, geweldige titel.
    Origineel/niet origineel?
    Orgineel!
    Naamideeën voor de personages?
    Geen idee, sorry.

    Wil je me waarschuwen als je hem online zet, I would love to read this (:

    Dank je dank je dank je dank je, je hebt me zojuist aan een deelonderwerp voor mijn verslag geholpen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het écht een prachtig idee, laat het me weten als je begint :9~
    Qua namen, dacht ik aan iets klassieks, de hoofdpersoon geeft de indruk van een veelzijdige prachtige persoonlijkheid, het is altijd wel moi als je zoiets in een naam kunt weerspiegelen :3


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Dank je dank je dank je dank je, je hebt me zojuist aan een deelonderwerp voor mijn verslag geholpen!


    Hahaha, hoezo dat? (:

    En ik zal het iedereen laten weten als ik begin ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dit ga ik lezen, echt. :3 En hou die mooie Nederlandse titel maar, die zijn tegenwoordig zeldzaam hier op Q. Jup, orgineel, zekers. Zeg het me maar als hij online staat. c: En over die naam, gewoon een paar bijvoegelijke naamwoorden invullen (vrouwelijke, klassieke, schattige, stoere) en dan 'naam' erachter en je komt op zat topics van zwangere vrouwen die een naam zoeken. Jij kent je karakters het best, daarom kan eigenlijk alleen jij een geschikte naam vinden.


    wth.

    Wauw, klinkt als een geweldig verhaal, kun je me waarschuwen als het op Q staat

    verder erg origineel, naam moet je gewoon houden en wat namen betreft.. dat is voor elke schrijver weer anders.. maar ik zelf vind meestal Sofia ofzo wel iets voor Modellen.. misschien kun je een naam van iemand van Hollands/amerikas next top model nemen ;)

    Oke ik wil weten wanneer hij begint (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Love it. :9~ - Ik heb nu hoge verwachtingen van je schrijfstijl! - Ik ga het lezen als je het op Q plaatst.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mayfly schreef:
    Dit ga ik lezen, echt. :3 En hou die mooie Nederlandse titel maar, die zijn tegenwoordig zeldzaam hier op Q. Jup, orgineel, zekers. Zeg het me maar als hij online staat. c: En over die naam, gewoon een paar bijvoegelijke naamwoorden invullen (vrouwelijke, klassieke, schattige, stoere) en dan 'naam' erachter en je komt op zat topics van zwangere vrouwen die een naam zoeken. Jij kent je karakters het best, daarom kan eigenlijk alleen jij een geschikte naam vinden.


    Ja, dat is waar. Maar ik vind het altijd wel moeilijk om een naam te vinden die ik echt helemaal perfect vind. Maar voor nu zit ik met Amelia in mijn hoofd, but I'm not sure yet :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    xMOoon schreef:
    Love it. :9~ - Ik heb nu hoge verwachtingen van je schrijfstijl! - Ik ga het lezen als je het op Q plaatst.


    Nu al hoge verwachtingen? Nu word ik zenuwachtig, haha(krul)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:37 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Titel: Vertel me wat schoonheid is/iets anders?Mooie titel of anders iets van
    Echte schoonheid zit van binnen
    Origineel/niet origineel?Ja, ik zou het graag lezen. wil je het melden als je begint?
    Naamideeën voor de personages? Ik vind Hollandse namen altijd wel mooi
    Hier wat namen die ik leuk en vlot vind
    Kelly
    Aniek
    Anna
    Sterre
    Jelle
    David
    Merel
    Eva
    Simpel hollandse namen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oeeh ga k zeker lezen als je hem op Q zit -wil je waarschuwen? (: -
    Titel zou ik zo laten, is erg mooi.
    Heel erg origineel, ik zou er zelf echt noooit op kunnen komen en voor de rest weet jij zelf het beste hoe je je personen wilt noemen.
    Als je een gebruikelijke naam wilt kan je idd zoiets doen als Sofia of Karen, ikzelf gebruik altijd namen die je echt niet vaak hoort maar weet niet of het bij het verhaal past. - Narcisse, Angel,Kathery, sky, skyler of tyler,Tanner,Zero - Het zijn namen die ikzelf mooi vin maar zoals ik al zij weet niet of het echt bij het verhaal past (:
    Hopelijk heb je er iets aan

    (H)


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Finnick schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Maar ik vind het altijd wel moeilijk om een naam te vinden die ik echt helemaal perfect vind. Maar voor nu zit ik met Amelia in mijn hoofd, but I'm not sure yet :Y)


    Namen met 'ia' vind ik altijd heel mooi. Heb zelf ook een hoofdpersoon die Livia heet. O wacht, daar heb jij net een abo op genomen, hè, nog bedankt, haha :3 Ik ben ook verliefd op de naam Brielle, komt waarschijnlijk door een liedje dat ik ken dat Brielle heet en doordat hij het zo zacht en mooi uitsprak, maar ja, veel succes met verder zoeken! Het lukt je wel, ik vind namen zoeken/verzinnen ook altijd best lastig en waarschijnlijk zijn er nog wel meer die het met me eens zijn.


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Namen met 'ia' vind ik altijd heel mooi. Heb zelf ook een hoofdpersoon die Livia heet. O wacht, daar heb jij net een abo op genomen, hè, nog bedankt, haha :3 Ik ben ook verliefd op de naam Brielle, komt waarschijnlijk door een liedje dat ik ken dat Brielle heet en doordat hij het zo zacht en mooi uitsprak, maar ja, veel succes met verder zoeken! Het lukt je wel, ik vind namen zoeken/verzinnen ook altijd best lastig en waarschijnlijk zijn er nog wel meer die het met me eens zijn.


    Ja, daar heb ik een abbo op. Je hebt een hele mooie en bijzondere schrijfstijl (: Ik heb alleen nog niet alles gelezen, dus dat moet ik nog wel even doen ^^

    Ja, Brielle is ook prachtig! Je bedoelt het liedje 'Brielle' van Sky Sailing? Daarvan ken ik de naam namelijk en ik vond 'm ook meteen mooi ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle