• Hallo allemaal,

    Dit jaar heb ik dus een tussenjaar omdat ik niet weet wat ik wil doen en nu ben ik dus opzoek naar een goede studieadviseur in de buurt van zuid Limburg (6 keer met de trein naar Eindhoven is alleen al 240 euro en het geld groeit niet op mijn rug) en ik vroeg me af of jullie misschien ervaring hebben daarmee?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Het enige advies dat ik je kan geven is dat dagkaartjes goedkoper zijn als je met zo'n actie meedoet, kun je makkelijker naar Eindhoven.

    Ik ken zo geen adviseurs, maar ik weet wel dat er scholengroepen zijn (zoals Fontys) die meerdere keren per jaar speciale dagen organiseren. Geen open dagen of iets in die trant, maar speciale dagen voor mensen die absoluut geen idee hebben wat ze willen doen. Daar zijn dan ook een boel studieadviseurs. (:


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik ken zo geen adviseurs, maar ik weet wel dat er scholengroepen zijn (zoals Fontys) die meerdere keren per jaar speciale dagen organiseren. Geen open dagen of iets in die trant, maar speciale dagen voor mensen die absoluut geen idee hebben wat ze willen doen. Daar zijn dan ook een boel studieadviseurs. (:


    Ik ben een keer naar een fontys studiekeuzedag geweest, maar dat was in groepen en ik wil graag persoonlijke begeleiding.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Andria schreef:
    Het enige advies dat ik je kan geven is dat dagkaartjes goedkoper zijn als je met zo'n actie meedoet, kun je makkelijker naar Eindhoven.


    Ja maar die zijn nu niet en als je zes keer naar eindhoven moet voor een traject ofzo dan moet je ook 6 van die dagkaartjes hebben en dat moet dan allemaal net in de periode vallen dat ik er heen zou moeten.=')


    You were born original, don't die as a copy.