• Dit heb ik even snel opgeschreven, dus zal niet de echte introteks worden van het verhaal en ik zal er nog wel meer plotlijn bijverzinnen, maar lijkt dit jullie wat?

    Titel: Vertel me wat schoonheid is/iets anders?
    Origineel/niet origineel?
    Naamideeën voor de personages?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 20:35 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik dacht dit wordt een heel serieuze vraag waarop ik ga antwoorden met "mijn kont" maar dat is het dus niet.

    OT: Ik vind het best origineel, vooral de titel vind ik heel mooi. Ik weet niet of ik echt namen kan bedenken, ik denk dat jij zelf het beste weet wat voor namen bij het verhaal passen en het karakter van de hoofdpersoon. Want van die twee dingen weet jij op dit moment het meest. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Eyes schreef:
    Als je namen zoekt dan zoek ik als ik jou was een kijkje nemen bij rollenverdeling. Je vind er de leukste en soms ook hele bijzondere namen en misschien kun je die mensen dan vragen of ze nog een mooie naam weten

    En de titel is echt top!


    Hee, ja, dat is eigenlijk wel een goed idee (: Dank je voor de tip! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Hahaha, hoezo dat? (:

    En ik zal het iedereen laten weten als ik begin ^^

    We moeten voor een cluster een verslag maken over sociologie en kunst, filosofie in de kunst en nog iets met kunst. Daaruit moeten we thema's kiezen. Hoe interessanter/gewaagder, hoe beter. Ik had al een eerste thema, maar kwam door deze titel voor een tweede vraag/stelling :Y).

    Maarre.. ontopic: ik zou 't uitwerken. Mensen bewust maken van hoe fucked up een BMI van 16 is en dat niet alleen graatmager mooi is, zie ik als iets goeds :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    We moeten voor een cluster een verslag maken over sociologie en kunst, filosofie in de kunst en nog iets met kunst. Daaruit moeten we thema's kiezen. Hoe interessanter/gewaagder, hoe beter. Ik had al een eerste thema, maar kwam door deze titel voor een tweede vraag/stelling :Y).

    Maarre.. ontopic: ik zou 't uitwerken. Mensen bewust maken van hoe fucked up een BMI van 16 is en dat niet alleen graatmager mooi is, zie ik als iets goeds :]


    Ah, oké (: Nou, ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen, haha (krul)

    Dank je, zal ik zeker doen ^^ Ik ben dat beeld namelijk ook wel zat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heel leuk! Moet je echt doen!
    En namen, hm...
    Ik zou Eleonor ofzo doen, want persoonlijk vind ik dat echt een hele mooie naam, haha. En voor de jongen Jack. B)


    Where there is a sea there are pirates...

    Wanneer begin je? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Wanneer begin je? (:


    Waarschijnlijk van de week, want ik heb vandaag de hele dag gewerkt en ik ben echt dood (no_chears) En ik moet ook nog een cover zien te maken :Y) Of iemand vinden die dat goed kan en die de tijd heeft dat te doen en niet volgeboekt zit (no_chears)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle