• Dit heb ik even snel opgeschreven, dus zal niet de echte introteks worden van het verhaal en ik zal er nog wel meer plotlijn bijverzinnen, maar lijkt dit jullie wat?

    Titel: Vertel me wat schoonheid is/iets anders?
    Origineel/niet origineel?
    Naamideeën voor de personages?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 20:35 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Ja, daar heb ik een abbo op. Je hebt een hele mooie en bijzondere schrijfstijl (: Ik heb alleen nog niet alles gelezen, dus dat moet ik nog wel even doen ^^

    Ja, Brielle is ook prachtig! Je bedoelt het liedje 'Brielle' van Sky Sailing? Daarvan ken ik de naam namelijk en ik vond 'm ook meteen mooi ^^


    Oh, dank je. c: En ja! Die bedoel ik! Zo'n mooi lied, elke keer als ik 'm luister met m'n koptelefoon op is alles zo magisch en ik word er altijd heel slaperig van, dus ideaal voor het slapen gaan, haha (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:52 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Oh, dank je. c: En ja! Die bedoel ik! Zo'n mooi lied, elke keer als ik 'm luister met m'n koptelefoon op is alles zo magisch en ik word er altijd heel slaperig van, dus ideaal voor het slapen gaan, haha (:


    Ja, ik weet het (: Het is prachtig ^^

    Maar we gaan een beetje off-topic hier, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het (: Het is prachtig ^^

    Maar we gaan een beetje off-topic hier, haha (:


    Somehow, ga ik altijd off-topic met moderators, lol. Je hebt gelijk, haha (: -stil-


    wth.

    Dit is echt een origineel idee. Ik zou de titel houden die je hebt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mayfly schreef:
    (...)

    Somehow, ga ik altijd off-topic met moderators, lol. Je hebt gelijk, haha (: -stil-


    Haha, maakt niet uit (: Je gaat samen offtopic, niet alleen x'D.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 23:07 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als je namen zoekt dan zoek ik als ik jou was een kijkje nemen bij rollenverdeling. Je vind er de leukste en soms ook hele bijzondere namen en misschien kun je die mensen dan vragen of ze nog een mooie naam weten

    En de titel is echt top!


    Physics is awesome

    Wil je me waarschuwen als je begonnen bent?? :')


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Titel: Vertel me wat schoonheid is
    Origineel
    Sorry heb niet echt namen voor je!!
    Maar wel leuk bedacht, het is echt mooi!!!

    Vertel me wat schoonheid is.
    Zeer origineel. Nee,serieusdit soort verhalen heb je niet veel op Q. echt doen. Maar ik weet in elk geval geen namen. ik ben daar echt slecht in (:. Wil je me waarschuwen als het begint? Dan ga ik het echt proberen te volgen :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    iPotter schreef:
    Het klinkt heel speciaal en ik zou de titel zeker houden. Ik vind het moeilijk om namen te suggereren, want iedereen heeft zo'n beetje een andere smaak? xd Maar wil je waarschuwen als je hem op Q zet?


    They fell in love, didn't they?

    Mayfly schreef:
    Dit ga ik lezen, echt. :3 En hou die mooie Nederlandse titel maar, die zijn tegenwoordig zeldzaam hier op Q. Jup, orgineel, zekers. Zeg het me maar als hij online staat. c: En over die naam, gewoon een paar bijvoegelijke naamwoorden invullen (vrouwelijke, klassieke, schattige, stoere) en dan 'naam' erachter en je komt op zat topics van zwangere vrouwen die een naam zoeken. Jij kent je karakters het best, daarom kan eigenlijk alleen jij een geschikte naam vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heel origineel zou ik zeggen
    vertel je wanneer je online hebt?


    "Promise not to forget."

    Titel: Vertel me wat schoonheid is/iets anders?
    Mooi, je kan het ook in het engels doen
    Origineel/niet origineel?
    Orgineel
    Naamideeën voor de personages?
    Caressa
    Samantha
    Brielle
    Steven'


    Firm believer of all that is magic

    iPotter schreef:
    Het klinkt heel speciaal en ik zou de titel zeker houden. Ik vind het moeilijk om namen te suggereren, want iedereen heeft zo'n beetje een andere smaak? xd Maar wil je waarschuwen als je hem op Q zet?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vin het origineel, ik ga t zeker lezen :d