• Ik zoek dus echt een huilfilm, maar niet zo'n film van: 'She falled in love with him, he falled in love with her. But they have to be apart!'
    Ik zoek niet zo'n zielige jankfilm over hoe hun liefde uit elkaar word gedreven, blablabla... NOT ORIGINAL!

    Meer echt zo'n film als Black Swan, waarin je in het hoofd van de hoofdpersoon kijkt en eemaakt wat hij/zij meemaakt. En dan gaat het niet over de liefde, maar over emotionele schade die die persoon heeft opgelopen.

    Gelieve een titel én beschrijving óf trailer te plaatsen :Y)


    Let it come and let it be

    Mijn eertse ingeving was 'The Notebook', maar die voldoet niet aan je tweede reeks eisen (:
    Sorry, maar ik zou het niet weten..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    A cinderella story,, die vond ik erg mooi,, en er zitten huil momentjes in..
    enne die andere met hillary duff.. Raise Your Voice


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Maze schreef:
    A cinderella story,, die vond ik erg mooi,, en er zitten huil momentjes in..
    enne die andere met hillary duff.. Raise Your Voice

    Beiden gezien, dat zijn naar mijn mening meer kinderfilms :3
    Overigens moet ik wel zeggen dat ik Raise Your Voice echt leuk vond en als je fan bent van Hillaty Duff zou ik ook What Goes Up aanraden :9~

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 9:50 ]


    Let it come and let it be

    The Shawshank Redemption. Officieel beste film ooit gemaakt! Nuja, volgens imdb dan. Die film is echt bijzonder goed en er zitten erg veel emoties in.
    En La Vita è Bella en The Pursuit Of Happiness zijn ook ongelooflijk goed!

    Ow, de beschrijving nog.

    The Shawshank Redemption: Over een geniale man die onterecht in één van de strengste gevangenissen terecht komt en daar een nieuw leven opbouwt.
    La Vita é Bella: Over een Joods gezin dat naar een concentratiekamp wordt gestuurd. De vader wordt samen met zijn zoontje geplaatst. Om de gruwelijke werkelijkheid te verbergen, vertelt hij zijn zoon dat het hele gebeuren een groot spel is en dat de winnaar een grote tank krijgt.
    The Pursuit Of Happiness: Over een vader met zijn zoontje met geldtekort.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 9:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bambi :3.


    i put the fun in funeral

    Sestican schreef:
    Mijn eertse ingeving was 'The Notebook', maar die voldoet niet aan je tweede reeks eisen (:
    Sorry, maar ik zou het niet weten..


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Padalecki schreef:
    The Shawshank Redemption. Officieel beste film ooit gemaakt! Nuja, volgens imdb dan. Die film is echt bijzonder goed en er zitten erg veel emoties in.
    En La Vita è Bella en The Pursuit Of Happiness zijn ook ongelooflijk goed!

    Ow, de beschrijving nog.

    The Shawshank Redemption: Over een geniale man die onterecht in één van de strengste gevangenissen terecht komt en daar een nieuw leven opbouwt.
    La Vita é Bella: Over een Joods gezin dat naar een concentratiekamp wordt gestuurd. De vader wordt samen met zijn zoontje geplaatst. Om de gruwelijke werkelijkheid te verbergen, vertelt hij zijn zoon dat het hele gebeuren een groot spel is en dat de winnaar een grote tank krijgt.
    The Pursuit Of Happiness: Over een vader met zijn zoontje met geldtekort.

    Indeed! Vooral Pursuit of Happiness vind ik dan geschikt. (:


    All was well.

    Padalecki schreef:
    The Shawshank Redemption. Officieel beste film ooit gemaakt! Nuja, volgens imdb dan. Die film is echt bijzonder goed en er zitten erg veel emoties in.
    En La Vita è Bella en The Pursuit Of Happiness zijn ook ongelooflijk goed!

    Ow, de beschrijving nog.

    The Shawshank Redemption: Over een geniale man die onterecht in één van de strengste gevangenissen terecht komt en daar een nieuw leven opbouwt.
    La Vita é Bella: Over een Joods gezin dat naar een concentratiekamp wordt gestuurd. De vader wordt samen met zijn zoontje geplaatst. Om de gruwelijke werkelijkheid te verbergen, vertelt hij zijn zoon dat het hele gebeuren een groot spel is en dat de winnaar een grote tank krijgt.
    The Pursuit Of Happiness: Over een vader met zijn zoontje met geldtekort.

    Die eerste lijkt me wel wat :3


    Let it come and let it be

    Ik raad je de titanic aan
    Een prachtige film met leonardo dicaprio en kate winslet
    Maar ik kan je ook wel deze aanraden
    Catch me if you can
    Een waargebeurd verhaal over een meesterbedrieger met leonardo dicaprio in de hoofdrol


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Australia.



    Het speelt zich af in de WO 2. En er is dus wel romantiek, maar ik vond hem zo mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou je inderdaad The shawshank redemption kunnen aanraden, die film is echt prachtig in elkaar gezet.

    Dan heb je ook nog digging to china, een film over een meisje met een alcoholistische moeder, een oversekste zus en klasgenoten die haar maar vreemd vinden. Ze zou een gat willen graven, helemaal tot China, in de hoop dat daar iemand is die haar begrijpt. Maar dan ontmoet ze Ricky, een 30-jarige geestelijk gehandicapte man. In hem lijkt ze een zielsverwant gevonden te hebben.

    En dan ook nog Gothika, deze film is niet echt zielig, maar dat vond ik bij black swan ook niet. In deze film wordt je echt het verhaal ingetrokken en ga je suggesties bedenken over wat er is gebeurd, het verhaal misleid je namelijk en brengt je op verkeerde uitkomsten. Het gaat over een psychologe die wakker wordt als patiënte in de kliniek voor criminelen, waar zij zelf werkt. Ze ontdekt dat ze beschuldigd wordt van de moord op haar echtgenoot, maar ze kan zich daar niets van herinneren. Terwijl ze radeloos haar geheugen tracht terug te krijgen, merkt ze dat een wraakzuchtige geest haar manipuleert.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    edit; hier boven is niet de echte trailer ;x volgens mij.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hachiko? Ik moest janken als een kind bij die film. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Titanic?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Broomstick schreef:
    (...)
    Indeed! Vooral Pursuit of Happiness vind ik dan geschikt. (:

    Idd, je moet the Pursuit of Happiness kijken C:
    Of The Boy in the Striped Pyjamas:
    in de tweede wereldoorlog verhuisd een jongetje, Bruno, naar het platteland.Het enige huis in de buurt, is een 'boerderij'. Hij geraakt bevriend met een ander jongetje uit de 'boerderij'.
    Maar later komt hij erachter dat het een Jodenkamp is, en dat zijn vader (een soldaat) hun daar opsluit.
    De vader van zijn vriend wordt dan vermist.
    Als Bruno besluit om samen met zijn vriend, de vader te zoeken.
    Gaat dat dan natuurlijk fout.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 11:20 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."