• Ik zoek dus echt een huilfilm, maar niet zo'n film van: 'She falled in love with him, he falled in love with her. But they have to be apart!'
    Ik zoek niet zo'n zielige jankfilm over hoe hun liefde uit elkaar word gedreven, blablabla... NOT ORIGINAL!

    Meer echt zo'n film als Black Swan, waarin je in het hoofd van de hoofdpersoon kijkt en eemaakt wat hij/zij meemaakt. En dan gaat het niet over de liefde, maar over emotionele schade die die persoon heeft opgelopen.

    Gelieve een titel én beschrijving óf trailer te plaatsen :Y)


    Let it come and let it be

    Boys don't cry, héél heftig maar daadwerkelijk een prachtige film, die echt een diepe impact achter laat.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 15:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    The Retrievers :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Memoirs of a Geisha, heel mooi gemaakt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sweeney Todd. :9~
    Johnny Depp, hnngghh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Feorge schreef:
    Memoirs of a Geisha, heel mooi gemaakt.


    To infinity and beyond •

    The road.
    De wereld vergaat en dan volg je een man en zijn zoontje die moeten overleven. Gaat over de liefde tussen vader en zoon zeg maar. Een van die zieligste films die ik heb gezien.

    Padalecki schreef:
    The Shawshank Redemption. Officieel beste film ooit gemaakt! Nuja, volgens imdb dan. Die film is echt bijzonder goed en er zitten erg veel emoties in.
    En La Vita è Bella en The Pursuit Of Happiness zijn ook ongelooflijk goed!

    Ow, de beschrijving nog.

    The Shawshank Redemption: Over een geniale man die onterecht in één van de strengste gevangenissen terecht komt en daar een nieuw leven opbouwt.
    La Vita é Bella: Over een Joods gezin dat naar een concentratiekamp wordt gestuurd. De vader wordt samen met zijn zoontje geplaatst. Om de gruwelijke werkelijkheid te verbergen, vertelt hij zijn zoon dat het hele gebeuren een groot spel is en dat de winnaar een grote tank krijgt.
    The Pursuit Of Happiness: Over een vader met zijn zoontje met geldtekort.

    La Vita é Bella zou ik een prachtige film.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dirty Dancing
    Titanic
    Srry weet niet echt veel films

    The Secret Garden, zo'n mooie film.

    Eat Pray Love? Weet niet of die emotioneel genoeg is?

    The Pursuit of Happuness en 7 Pounds: 2 prachtfilms!
    Vooral 7 Pounds ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    My sister's keeper.

    Ik moet heel vaak huilen bij films, maar deze vond ik echt een topper!

    Klik voor trailer. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you