• Omdat daarbij de mooiste herinneringen zijn.

    Vroeger toen het onweerde gingen ik en mijn zus altijd samen spelletjes spelen.

    En een paar maanden terug op kamp wilde ze dat we weg gingen fietsen kon dat niet door de onweer. Daarom moesten we buiten blijven wachten onder een afdakje.
    Samen met een stel vrienden hebben we twee uur lang naar onweer achter de wolken gekeken. Ik vond het prachtig om het te zien. Het was ook heel gezellig.

    Dus vertel me, houden jullie van onweer? :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik hou ook echt van onweer, het is gewoon zo gezellig (':

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:18 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik hou er ook van, alleen bliksemt het hier alleen, zonder geluid.. Ik hoop dat het zometeen keihard gaat regenen en dondereren..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind onweer gezellig (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:20 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik houd er niet meer van sinds Pukkelpop. Ik hield er nooit echt van, maar het is wel verergert sinds het hele Pukkelpop ding. Misschien klinkt dat belachelijk of zo, maar ik moet er altijd terug aan denken :/

    Glameow schreef:
    Ik hou er ook van, alleen bliksemt het hier alleen, zonder geluid.. Ik hoop dat het zometeen keihard gaat regenen en dondereren..

    OMG, ik heb net hetzelfde!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gaat behalve als ik buiten ben dan vindt ik het dood eng ;0.
    Het flits hier om de seconden o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jagielski schreef:
    ik hou ook echt van onweer, het is gewoon zo gezellig (':


    We accept the love we think we deserve.

    I love it (: Ben hier ook 1 van de weinige die het niet erg vind om door de regen te gaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zeker niet, als het 's nachts onweert, kruip ik nog steeds bij me ouders in bed, haha (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik haat zon en onweer, het moet gewoon zijn. Ilovethat.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zit hier achter mijn pc naar buiten te kijken naar de onweer:Y).
    om de seconden (letterlijk) zie je licht flitsen maar je hoort niet echt een knal en het is mooi :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Glameow schreef:
    Ik hou er ook van, alleen bliksemt het hier alleen, zonder geluid.. Ik hoop dat het zometeen keihard gaat regenen en dondereren..


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Wat als we de bliksem konden 'opvangen', hoeveel natuurlijke stroom zou dat wel niet opleveren?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    *kruipt onder een deken* Nee, geen onweerliefde voor mij.. (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Clefairy schreef:
    Ik haat zon en onweer, het moet gewoon zijn. Ilovethat.