• Kee, Julia is weer heel slim geweest. Ze heeft nl. brand op een tafel veroorzaakt in het Schei[t]kunde Lokaal O.O Jaja, ik ben slim^^
    Verhaal;
    We moesten een Proefje doen. Zoals elke week. Nou, Spiritusbrander, Driepoot en een schaaltje waar Soda-water in moest. Je moest eerst het soda met het water mengen, en dan weer het water laten verdampen. Ik dus gieten in dat schaaltje, en dat ding aan laten steken. Ondertussen de vragen van de opdracht invullen. Náh, water verdampt, soda blijft over, Proefje klaar. Ik moest dus een spiritusbrander die nog aan was onder de driepoot weghalen. Makkelijk toch? Maar dat ding lekte een beetje, en die viel O.O Op die tafel, en stak die plekjes met spiritus aan. Ik dus 'BRAAAND' gillen, komt de halve klas erom heen staan O.O En toen was de spiritus opgebrand en was het vuur gestopt. De hele tafel wit van het spul enzo O.O
    Dat moest ik even zeggen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xD whahahaah dat is dus een Julia actie :Y)


    Lalalalalalalala.

    xD whahahaah dat is dus een Julia actie :Y)

    Dûûûh :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    whhaha ik vind het wel grappigXX


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    hahahahahahxD

    vorig jaar altijd na gym als we ons gingen omkleden kwamen die jongens met deo en een aansteker en je raad al wat er gebeurde xD


    You are so god damn Sexy <3

    Doe je tog iets niet goed :P
    Ik kreeg vandaag een Smsje,, van me vriendin onder Nl,, Gelukkig niet gesnapt met me gsm,, todat ik las, dat haar Sgool egt in de fik stond,, en toen moest ik dat dus even gillne, en nu ben ik mijn Mobiel voor een week kwijt -_-''
    Maar,, haar sgoll stond dus werlelijk in brand >.<


    Dunno ><

    Hhahahaha :-P

    DUDE KON JE HET WEER NIE LATE?!x3 volgende x alleen doen alsk er ben oke ?x3


    We can only learn to love by loving.

    xD lolll'

    Hiervan had ik alleen kunnen dromen...
    :$


    No growth of the heart is ever a waste

    Hiervan had ik alleen kunnen dromen...
    :$

    Mehee, goed of slecht? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    whaha x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb deze week mijn potloot tijdens de les in de brand gestoken en nu issie nogal... VERROT xD.

    Maar like dat is niet boeiend. Alleen de klas stonk helemaal naar aangebrand hout. Ik verveelde mij xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Een deel van mijn school stond eens in de hens. Vermoedelijk aangestoken O.o Fxckin grote schade x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    LOL^^

    khad een keer bijna schoonmaakmiddel over [een brandende Oo]

    brander gegooid!!!

    gelukkig viel het er net niet in

    anders was ik waarschijnlijk door een steekvlam geraakt Oo
    oke daar moet ik dus niet aan denken..!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Whaha! Slim, Julia. :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/