• Wie heeft er nog meer last van?

    Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.
    Je ziet er bijna geen meer over verliefdheid, Sport, problemen, leuke dingen die mensen te melden hebben.
    Ik vind het echt veel minder gezellig en de sfeer is er ook een beetje uit...
    Ik ben niet de enige die dat vind. Ik had het er met mijn vriendin Daystar over. En ze is het met me eens dat de sfeer heel erg veranderd is.

    Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Doe niet zo aangevallen man :S This gewoon mijn mening over die achterlijke ponies. Punt. Ik heb mijn mening gegeven en doe er verder niks meer.


    dit bedoel i kdus. Zeg je mening vriendelijker, dan krijg je vriendelijke reacties.

    @Daystar: We praten er ook ONDERLING over. We hebben hoogstens 2 topics. echt klagen kun je niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik irriteer me wel aan de beledigende reacties op het forum. Ik vind dat men meer moet oppassen met wat je zegt, je weet niet hoe het voor anderen kan overkomen.


    i put the fun in funeral

    Audience schreef:
    Ik heb wel het gevoel dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen of er zijn al mensen die erover vallen.

    En ponies mogen inderdaad niet meer(nerd)


    Ja ik bedoel je mag toch een mening hebben ? ben je het er niet mee eens dan zeg je dat op een normale manier en niet gelijk in de verdediging. En over ponies praten kan toch ook in een aparte shoutbox ofzo? als die er zou komen? Dan is dat makkelijker dan een forum waar alle soorten topics door elkaar heen staan met dit soort dingen

    Ik ben het niet met je eens. I like them ponies.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    nerveus schreef:
    (...)

    Doe niet zo aangevallen man :S This gewoon mijn mening over die achterlijke ponies. Punt. Ik heb mijn mening gegeven en doe er verder niks meer.


    Lange teentjes (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja ik bedoel je mag toch een mening hebben ? ben je het er niet mee eens dan zeg je dat op een normale manier en niet gelijk in de verdediging. En over ponies praten kan toch ook in een aparte shoutbox ofzo? als die er zou komen? Dan is dat makkelijker dan een forum waar alle soorten topics door elkaar heen staan met dit soort dingen


    Waarom meot daar per se een aparte shoutbox voro komen als er maar 2 topics over zijn.
    als we het forum nou zouden onderspammen zou ik je snappen. Maar dit slaat nergens meer op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iedereen is vrij in het maken van een topic, dat het niet de topics zijn die jij leuk vind is balen. Iedereen heeft zo z'n eigen interesses, dus als mensen topics willen maken over ponies, one direction, justin bieber, etc. laat ze dan gewoon. En ik kom genoeg andere topics tegen die over het dagelijkse leven gaan, dus ik vind het wel best.

    ~ Ik ben het dus niet met je eens.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Penguin schreef:
    Ik ben het niet met je eens. I like them ponies.


    Dat vind ik een goede reactie, met je reactie ben ik het niet eens maar ik bedoel dat kunnen we toch wel gewoon zeggen? Ik ga toch ook niet gelijk boos worden dat mensen die van ponies houden hier op reageren? Zo kan je toch ook gewoon meningen delen?

    (flower)

    Het feit alleen al dat je in een berichtje moet zeggen: "Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.", omdat mensen anders negatief reageren, betekent dat mensen ontzettend snel kwaad worden.
    Het feit dat je je al moet verdedigen voordat je iets hebt gezegd, geeft aan hoe snel de sfeer hier kan omslaan.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:41 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja ik bedoel je mag toch een mening hebben ? ben je het er niet mee eens dan zeg je dat op een normale manier en niet gelijk in de verdediging. En over ponies praten kan toch ook in een aparte shoutbox ofzo? als die er zou komen? Dan is dat makkelijker dan een forum waar alle soorten topics door elkaar heen staan met dit soort dingen

    Weet je wel niet hoeveel JB-talk/HP-talk/1D-talk/Voetbal-talk topics er zijn? Dan moet je niet over ponies gaan zeiken dude.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vroeger is altijd beter ^^
    Achja, ik denk maar zo; laten we er maar het beste van maken, gewoon de stomme dingen negeren/ er niet op in gaan, en de leuke dingen nog wel doen/bekijken ^^

    En daaardoor vind ik het nog steeds leuk, ookal zijn er dingen verandert.

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja ik bedoel je mag toch een mening hebben ? ben je het er niet mee eens dan zeg je dat op een normale manier en niet gelijk in de verdediging. En over ponies praten kan toch ook in een aparte shoutbox ofzo? als die er zou komen? Dan is dat makkelijker dan een forum waar alle soorten topics door elkaar heen staan met dit soort dingen


    Dat vind ik persoonlijk nogal belachelijk.
    Er zijn nog maar 2 a 3 topics ofzo over.
    Wij hebben een voetbal topic en zitten op 313. En oke we zijn misschien naar offtopic verplaatst, maar dat is omdat we ook over andere dingen praten. Maar dan nog, iedereen is vrij om een topic te openen die hij/zij wil. Er werd ook niet gezeurd over ons toen wij nog wel bij de actieve topics stonden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Daystar schreef:
    (...)

    Dat vind ik een goede reactie, met je reactie ben ik het niet eens maar ik bedoel dat kunnen we toch wel gewoon zeggen? Ik ga toch ook niet gelijk boos worden dat mensen die van ponies houden hier op reageren? Zo kan je toch ook gewoon meningen delen?


    Hey, iemand mag dus wel zeggen waarom ze het met je eens zijn, maar niet waarom ze het niet met je eens zijn? Oftewel de enigen die echt hun mening mogen uiten zijn degenen die het met je eens zijn?


    quidquid excusatio prandium pro

    @ Alwin: Sometimes, you rock. Really.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Audience schreef:
    (flower)

    Het feit alleen al dat je in een berichtje moet zeggen: "Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.", omdat mensen anders negatief reageren, betekent dat mensen ontzettend snel kwaad worden.
    Het feit dat je je al moet verdedigen voordat je iets hebt gezegd, geeft aan hoe snel de sfeer hier kan omslaan.


    Of het geeft aan dat het gewoon nergens op slaat (bloos).


    i put the fun in funeral