• Kom maar op met die namen? :Y)
    Ik verveelde me dus heb ik me daar eens mee geamusseerd om dat voor mezelf te doen.
    Edit: Ik ben nu eenmaal al naar een heleboel festivals geweest en wel eens vaker dan ook combi en dan zie je er een heleboel.

2Fabiola, 2ManyDJs (3x), 30 Seconds to Mars, 3OH!3, 50 Cent, Aeroplane, Air Traffic (3x), All Time Low, Along Comes Mary, Alphabeat (2x), Alter Ego, Amy MacDonald (2x), Andy C, The Antler King, Arctic Monkeys (4x), Arsenal, Band of Horses, Basement Jaxx, Benny Benassi, Birdy Nam Nam, The Black Box Revelation (4x), The Black Eyed Peas, Black Kids, Black Rebel Motorcycle Club, Blink-182, Bloc Party (3x), The Bloody Beetroots (4x), Booka Shade, Boys Noize (4x), Brodinski (2x), Chase & Status (2x), The Chemical Brothers, Coldplay, Cold War Kids, Counting Crows, The Cribs (2x), Crookers (2x), Crowded House, Customs, Daan, Das Pop, Dave Clarke, Deadmau5 (2x), De Jeugd van Tegenwoordig (3x), Digitalism (2x), Discobar Galaxie (2x), Dizzee Rascal, Doe Maar, Dr. Lektroluv (3x), The Drums, Eagles of Death Metal (2x), Editors (3x), Ed & Kim (2x), Eels, Elbow, Ellie Goulding, Emilíana Torrini, Enter Shikari, Eric Prydz, Erol Alkan (2x), Faith No More, Fake Blood, Fall Out Boy, Felix da Housecat, Florence + the Machine, Franz Ferdinand, Freaky Age (2x), Gabriel Ríos, The Galacticos (3x), General Fiasco, The Glimmers, Golden Earring, Goldfox, Goose (2x), Gorki, Grace Jones, Green Day, Groove Armada, Grouplove, Hermanos Inglesos, Hooverphonic, Hot Chip (2x), Iggy and the Stooges, Ipso Facto, Iron Maiden, Jack Johnson, James Blunt, Jason Mraz, Jasper Erkens, Jimmy Eat World, Just Jack, Kaiser Chiefs (3x), Kane, Kat DeLuna, Kate Nash, Katy Perry, Kele, Kesha, The Killers (2x), Kings Of Leon (4x), The Kooks, Kraftwerk, Krezip, Lady Gaga, Lady Linn and her Magnificent Seven, Laidback Luke, Laïs, La Roux, The Last Shadow Puppets, Laurent Garnier, Lenny Kravitz, Les Truttes (2x), Lily Allen, Limp Bizkit (2x), Lissie, Lumidee, Manic Street Preachers, Mastodon, Maxïmo Park, The Me In You, Metallica (2x), Metro Station, MGMT (2x), Mika, Miles Kane (2x), Milow (4x), Mish Mash Soundsystem, Mona, Monica Electronica, The Morning Benders, MSTRKRFT, Murdock (3x), Mutya Buena, My Chemical Romance, The National (2x), N*E*R*D, Netsky, New Found Glory, Nick Cave and the Bad Seeds, Noisia, Novastar, Oasis, One Night Only, Ozark Henry, Paolo Nutini, Paramore, Pearl Jam, Pendulum (2x), Placebo (3x), Plain White T’s, The Prodigy (2x), Queens of the Stone Age (2x), The Rascals, Razorlight, Regina Spektor, R.E.M., Ricardo Villalobos, Rise Against, Robyn, Rodrigo y Gabriela, Róisín Murphy, Santana, The Script, Seasick Steve, SebastiAn, Shameboy (2x), Sigur Rós, Simian Mobile Disco (2x), Snow Patrol (2x), Social Distortion, Soulwax (2x), Sound Of Stereo, Stash, Stereo MCs, Steve Aoki (2x), The Subs (3x), Team William (2x), The Tellers (2x), Tiga (2x), The Ting Tings (2x), Tocadisco (2x), Tokio Hotel (2x), Triggerfinger (2x), Two Door Cinema Club, Uffie & Feadz (2x), Vampire Weekend, The Van Jets, Vive La Fête, White Lies (3x), Within Temptation (2x), The Wombats, The XX, Zornik (3x)

[ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 19:51 ]

Killerpilze. Samen met een vriendin toen wij vroeger een Killerpilze-obsessie hadden. :'D

En dat is alles. De artiesten die ik nu live zou willen zien, zijn helaas allemaal al gestorven of zo onbekend dat ze geen optredens geven in België.

If we had not a soul, music would have created it.

K3..., maar ik was toen like echt JONG .

[ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 22:46 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

WTF :O
    Jij hebt al veel live gezien..
    Ik alleen nog maar, Tokio Hotel, Britney Spears en da was het denk ik xD
    En ik ga naar Bruno Mars

Stop wishing, Start doing..

telt K3?

(Be)lieve in (you)rself

100 Monkeys in Seattle ong twee/drie weken geleden. Destine, een keer. Her bright skies, een keer. You ate my dog, een keer. Ehm dat was het wel, komen nog meer. Of course.

I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

PocketWatch schreef:
    100 Monkeys in Seattle ong twee/drie weken geleden. Destine, een keer. Her bright skies, een keer. You ate my dog, een keer. Ehm dat was het wel, komen nog meer. Of course.

Hold up, The Kissing Club, ook in seattle, en Bleeding Horse Express, ook in seattle. Die zaten in het voorprogramma van de 100 Monkeys.

I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

Tokio Hotel, Di-Rect, Eminem.

I love you Tim

O wacht, ik heb er nog meer gezien:W

Tokio Hotel, Leaf, All Missing Pieces, Yes-R, Dio, Go Back To The Zoo, Don Diablo, 3 J's, Jedward, Friend in London, Eric Saade, K3, Jumbo:W en nog wel wat.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Daar heb ik een blog voor (:

Destroy what destroys you.

Foo fighters, Netsky, All time low, Young guns, Kevin, Zornik, Arquettes, The galacticos, The opposites, Daan, Murdock, De jeugd van tegenwoordig, starfucker, Freaky age, Anouk, The Van Jets, White lies en Chase & status. En nog een paar denk 'k :9~

all I want is the taste that your lips allow

Dat is écht veel. o.O
    Ik heb er ook wel aardig wat gezien, maar ben nu even te lui om er een lijst van te maken. (x

Felix

PocketWatch schreef:
    Oke, ik ben dik jaloers op 100 monkeys D:

Life is hard and then we die

Jonas Brothers, Tokio Hotel (2x), Cinema Bizare, Only Seven Left (te vaak, gaat nog steeds), Make It Count, MakeBelieve, Destine, Direct, Justin Bieber, Joe Jonas, Britney Spears, Adele, Nick en Simon, Ilse de Lange, Lange Frans en Baas B, Wiithin Temptation,

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Justin bieber & Lady gaga

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Serophina schreef:
    WTF :O
    Jij hebt al veel live gezien..
    Ik alleen nog maar, Tokio Hotel, Britney Spears en da was het denk ik xD
    En ik ga naar Bruno Mars

yeaahh *gaat ook naar Britney *

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales