• In het begin van het flimpje.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.

    Ze werd zwanger maar kreeg een miskraam omdat haar buik vanbinnen helemaal kapot is door de drugs.


    Ze had haar moeder nooit verteld dat ze geen kinderen kon krijgen omdat ze haar moeder geen pijn wilde doen.


    Om het hele verhaal te begrijpen moet je dit flimpje kijken. Op 4:37.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.


    *gaat topic uit voordat ze heel erg gemeen gaat worden*


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)

    *gaat topic uit voordat ze heel erg gemeen gaat worden*


    Ik ga met je mee =)


    Stop wishing, Start doing..

    -facepalm, leaves-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Right. De drugs hebben niet alleen haar baarmoeder, maar dus ook haar hersenen goed aangetast.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    HAHAHA U MAD. Geloof je het zelf. Eerder dit: 'Ik ben vijftien, ga gezellig aan de drugs met mijn pedofiele vriendjes en OEPS, door een gangbang ben ik ineens zwanger, hoe kan dat?! Ik besluit maar een verhaaltje te verzinnen dat ik op deze manier op het rechte pad wil komen, en dat drie keer. Helaas kan ik geen kinderen krijgen omdat mijn baarmoeder door de lullen en heroine naar de klote is gegaan. Oeps, moet ik er dan een adopteren?' Een ezel stoot zichzelf niet twee keer aan dezelfde steen. Een drugsverslaafde ezel wel, die stoot zich zelfs drie keer! Man, de jeugd. Dapper, ik vind het eerder laf; kan ze lekker stoppen met school en uitkering krijgen. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 12:44 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yarilo schreef:
    Right. De drugs hebben niet alleen haar baarmoeder, maar dus ook haar hersenen goed aangetast.


    +10

    :W want HEt was mijn gedachte dat je EERST op het rechte pad moet komen voordat je een baby de wereld in brengt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yarilo schreef:
    Right. De drugs hebben niet alleen haar baarmoeder, maar dus ook haar hersenen goed aangetast.

    idd


    Listen to your heart and your dreams come true ~


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Meddows schreef:
    (...)

    *gaat topic uit voordat ze heel erg gemeen gaat worden*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    -insert iedereens reactie boven mij-

    Ooooooooooooooooooomygod.
    - probeert zichzelf in te houden -
    Lukt. Bijna. Niet.
    Argh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zie trouwens het dappere niet? *ohjawachtikzouweggaan:')*


    ars moriendi

    Dapper? Ik dacht eerder "ziek."


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dudley schreef:
    Ooooooooooooooooooomygod.
    - probeert zichzelf in te houden -
    Lukt. Bijna. Niet.
    Argh.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful