• Want dan moet ik maar 4 uur naar school & dan heb ik nog geen les ook want ik heb 4 uur koken & achteraf mogen we alles op eten. Alleen op woensdag hou ik van school.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb dan van 12:30 tot 15:00 les, dus ik deel je mening ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik deel je mening normaal ook, want ik moet dan van 10:10 tot 12:10, maar morgen hebben ze extra uren ingeroosterd vanwege de 'kennismaking', dus ik moet om 8:30 beginnen :x
    Maar normaal dus maar twee uurtjes met pauze ertussen 8D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 15:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben die dag de hele dag vrij 8)


    Signature:

    - Jaloers -
    Ik heb dan tot het 9e les (cat)

    Ik vind woensdag stom. Dan moet ik als enigste het 8e uur op mentorgesprek komen.. En mijn mentor is echt eng ;l Mja, ik hoop dat het niet al te erg is, waarvoor ik moet komen (';


    Me so good.

    Ik vind woensdag de stomste dag, moet dan van het 1e tot het 9e, dus van 8.15 t/m 16.35.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb de eerste twee uur vrij, aardrijkskunde, weer 2 uur vrij, Duits. Vrij :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben woensdag helemaal vrij! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Woendsdag is mijn allerergste dag, 4 talen en 5 tekstvakken zoals levensbeschouwing. Dinsdagen zijn echt hell om al dat huiswerk af te krijgen. Daarom zit ik nu lekker geschiedenis over te schrijven met een muziekje op. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb dan van 8:30 till 16:15 les ;(
    Maaaaar ook 4 uur koken aan het eind (:


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Embrace schreef:
    Ik ben woensdag helemaal vrij! (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik deel je mening, moet om half negen beginnen en ben om twaalf uur klaar : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Nah-ah. 08.30 - 16.15, I hate wednesdays.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik van half 9 tot 5 over 12, vrij chille dag eigenlijk. We hebben M.O en ik houd van dat vak en die leerkracht dus dat is leuk :9~
    Alleen ga ik denk ik morgen toch niet naar school gaan.

    Nee, niet mijn favoriete dag. Dat is gewoon een normale dag. Dinsdag is pas leuk: 8.30 - 10.10. En dat is een blokuur, wat niet zo erg is. Om het nog leuker te maken: dat is ak. En ik heb dat alleen op maandag en dinsdag. Als wij ons huiswerk af heb, mogen we gaan :'D Dus meestal ben ik al om kwart voor tien thuis (dus om 10 over half 10 ben ik dan klaar) :'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 15:37 ]


    To live would be an awfully big adventure