• Hoi!

    Ik zit al een tijdje in mijn hoofd om een 'A Cinderella story* reeks te maken van beroemde personen. Dus van 5 SOS, one Direction, Justin Bieber etc. Gewoon omdat ik het leuk vind en er nu de tijd voor heb. Nu zoek ik echter nog vrijwilligers die mee willen helpen. (Ik doe trouwens per verhaal één co-writer en schrijf ze één voor één.)
    Oh en als jullie nog meer personen weten; laat gerust een berichtje achter. Verder wil ik eigenlijk wel dat de verhalen op het concept na, niet superveel op elkaar lijken. (dus met verschillende verhaallijnen)

    Invullijstje:

    Naam:
    Welke schrijfvorm?
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Extra:


    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 21:29 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam:
    Marie
    Welke schrijfvorm?
    Eerste persoon
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Verleden tijd
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    De uren verstreken en de alcohol stroomde evenals door mijn aderen. We waren nog steeds op de dansvloer, dansen alsof onze leven ervan af hing. Ik keek op en keek Luke met een brede grijns aan. ''You look stunning. Please tell me you realise that?'' fluisterde hij. ''I'm not hot.''
    ''You are.'' Ik voelde mijn wangen gloeien en keek naar beneden. Hij pakte mijn kin vast en drukte een kus op mijn neus. ''Never stop believing in yourself.'' Luke pakte mijn heupen weer vast en zwaaide ze heen en weer op de maat van de muziek. Ik lachte even en ging maar mee met de muziek, met mijn armen in zijn nek. ''So freaking hot, Mackenzie.'' Zijn warme adem streek over mijn oor. Hij grijnsde naar me en zijn gezicht kwam dichterbij. "I know I'm drunk, but I've always wanted to do this." Luke kwam weer dichterbij en zijn warme adem voelde ik op mijn lippen. "Luke, I can't." Hij keek op en fronste. "Why not?"
    ''Because.. Just because.''
    ''That's just not a valid reason for me not to kiss you.'' Ik lachte even en keek hem aan. Zijn ogen stonden vriendelijk in een ondeugende grijns. ''Just let me kiss you.''
    ''You're drunk, Luke.''
    ''I'm sober enough to tell you that I like you, Mackenzie.'' Ik wist dat ik dit morgen allemaal zou vergeten en daar was ik heel blij mee. ''Just kiss me. It won't hurt.'' Ik keek weer op en beet op mijn lip. ''Kiss me.'' Een zuchtje verliet mijn lippen. ''Just because you're freaking hot and I've been longing to kiss your lips for a long time.'' Zonder enig moment van twijfelen drukte ik mijn lippen op de zijne en mijn handen op zijn achterhoofd. Hij beet op mijn lip, waardoor ik mijn mond opende en onze tongen een spel speelden voor dominantie. Zijn handen drukte mijn heupen dichter tegen hem aan en een grijns speelde rond mijn lippen. ''We should go home,'' prevelde hij tegen mijn lippen en keek me met een grijns aan. ''Whose?''
    ''Mine,'' lachte ik en voelde zijn hand om mijn pols heen. De koude nachtlucht liet me schrikken en een rilling gleed over mijn ruggengraat. Zijn hand pakte mijn hand en sleepte me naar mijn appartement. Ik struikelde over mijn eigen voeten voor een paar keer en mijn lach rolde de hele tijd over mijn lippen. ''Mackenzie, you're really drunk.''
    La Vie Est Belle • Styles & Hemmings

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    Het maakt me niet, wel 5SOS of One Direction.
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Op het moment niet echt.
    Extra:
    Op vakantie van 8-8 tot 1-9

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 18:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam:
    Anke
    Welke schrijfvorm?
    Ik-vorm maar derde persoon kan ook
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Verleden tijd
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    Fred leek al een stukje vrolijker sinds de aankondiging van het Triwizard Tournament. Al was hij nog steeds erg afwezig. George was ook levendiger dan ik hem ooit gezien had.
    'Wanneer komen die leerlingen nu van die andere scholen?' vroeg Kaylee toen we buiten zaten.
    Fred, James en Kaylee waren alle drie aan het roken.
    '31 oktober, rond zes uur,' zei Fred met zijn sigaret tussen zijn lippen.
    Hij zoog een keer en blies een rookwolk naar boven.
    'Anke schreef gisteren in haar brief, dat ze mee kwam, dus ik ben aant aftellen,' vulde hij aan en glimlachte.
    'Dan kun je eens lekker neuken,' zei Kaylee met een grijns.
    Fred lachte.
    'Ik zal al content zijn als ik haar al kan knuffelen als het even kan,' zei hij.
    'Kay, soms denk je echt als een man,' zei Dani.
    Kaylee haalde haar schouders op, trok aan haar sigaret en deed haar vest goed.
    Opeens ging de bel.
    'Oh tijd voor toverdranken,' zei ik.
    Fred drukte zijn sigaret uit en volgde samen met Maud en Dani, mij naar de kerkers.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    James Phelps
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Heb niet echt een idee
    Extra:


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Even een mijn topics. Dit vul ik in als ik op mijn laptop zit.

    Naam: Tamara. Hallooooo ^^
    Welke schrijfvorm? Ik-persoon het liefste. Of derde persoon. (:
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Ik vind allebei heel erg leuk. (:
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken: Als je meer wilt lezen van mijn schrijfstijl omdat het niet helemaal duidelijk is beveel ik je aan om hier te kijken. (:

    Mijn ogen glijden over mijn armen. Niemand die het had kunnen zien. Maar ook niemand die me zou geloven. Ik zou liegen, liegen dat het goed zou gaan, dat ik geen hulp nodig zou hebben. De hulp die ik nooit kreeg, nooit wou, de hulp die ik wel nodig had. Altijd als iemand me vroeg hoe het met me ging had ik maar een glimlach opgezet, mijn mouwen weer naar beneden getrokken en gezegd dat het goed met me ging.Terwijl onder die glimlach een gebroken meisje zat. Achter de mouwen de littekens en achter het totaalbeeld, alleen maar leegte.

    Zo voelde ik me, leeg, gebroken. Omdat ik het niemand had kunnen vertellen, omdat ik niet eerlijk kon zijn. Maar als ik dat had gekund, had ik het dan wel gedaan? Was ik dan in tranen uitgebarsten en gezegd dat ik hulp wou en ik wou dat ze van me hielden. Was er dan iemand geweest die me zou opvangen en zou zeggen dat het goed zou komen.Zachtjes over mijn rug wrijvend en me zou troosten, waardoor de tranen langzaam zouden opdrogen.

    Maar iedere keer, ieder woord, iedere klap. Steeds zonk mijn zelfvertrouwen weg, steeds viel ik een stukje verder in de afgrond. En als ik er wat van wou zeggen, blokkeerde alle woorden, kwam er niets meer uit mijn mond. Alsof hij dichtgeplakt zat, dichtgeplakt met angst.

    Mijn moeder zei dat ik me niets moest aanstellen. Ik had het er tenslotte zelf naar gemaakt. Maar toch bleef ik met de vraag ik mijn hoofd. Had ik dat wel? Was het niet puur toeval. Had het leven niet gewoon een hekel aan mij en wou het me uit de weg hebben. En als het zo was, wat had ik gedaan. Was het angst, woede, wraak, hoop. Als ik foto’s zie van hoe het eerst was vraag ik me af wat ik toen dacht. Dat het leven mooi was. Dat ik het goed deed. Dat ik normaal was?

    Maar het is ze gelukt. Ze hebben me zo ver in de afgrond geduwd dat ik nu alleen maar dieper kan gaan. En dat gaat het snelste op deze manier. Iedere keer dat ze weer iets zeiden kwam er een snee bij. Een snee waar bloed langzaam uitdruppelde en op de grond uiteen spatte, samen met mijn tranen. Samen met de hoop die uit me gleed. Samen met mijn glimlach, die bijna niet meer op mijn gezicht wou verschijnen.

    Mijn blik glijdt over de drukke straat onder me. Een kleine stap en het zou over zijn, de pijn zou verdwijnen en ik zou weg zijn. Weg naar een plek waar pijn niet bestaat, waar ik geen blikken krijg, waar ik normaal kan zijn. Maar dat kan ik niet. Ik kan niet normaal zijn. Ik zal voor altijd “dat” meisje zijn.

    Met een laatste blik naar achteren zet ik een klein stapje naar voren. Nog een klein stukje en het is over. Ik kijk bang over de rand waar auto’s rond razen. De ijle lucht blaast tegen mijn wangen aan en tranen vormen zich in mijn ogen. Ik zet een grote stap naar voren en ik voel mezelf vallen.

    Het is voorbij.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    We kennen allemaal dat meisje. Dat lacht, zingt, vrolijk is, maar nooit huilde. We zijn haar vergeten door de glimlach die de pijn verborg. We zagen niet wat we moesten zien. We dachten dat het goed met haar ging. Dat ze geen problemen had. We waren vergeten dat ze ook pijn kon hebben. Maar dat had ze, en wij zagen het niet.

    We waren egoïstisch. Meer geïnteresseerd in ons zelf dan in haar. Omdat we dachten dat ze zichzelf kon redden. Maar dat kon ze niet.

    Wat ze wou was een prins. Een prins die er voor haar was. Die van haar kon houden, er voor haar kon zijn. Een prins die haar zou zien als een prinses.

    De grootste leugen die je jezelf kan vertellen, de leugen die zij zo vaak tegen zichzelf heeft moeten zeggen. Waar ze dat deed? Ze wou het geloven. Ze wou gelukkig zijn, zoals wij zijn. Maar wij zagen het niet. En nu, nu zijn we te laat.

    Alles komt goed.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? Oke, bereid je voor. Justin Bieber, iemand van One Direction/5SOS/The Vamps, Nash Grier, Cameron Dallas, Brent Rivera, iemand uit de Harry Potter serie misschien nog.
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Het is maar een idee. Het is zeker niet mijn beste idee, maar ik kan zo 1.2.3 niets beters bedenken.
    - Een meisje is jaren lang door haar vader/oom/neef/overig mishandeld. Niemand die het wist, niemand die het zag. Vrienden en vriendinnen had ze genoeg maar niemand doorzag haar fake-glimlach. Haar vertrouwen in mensen word totaal verpest en ze begint met zichzelf isoleren. Haar moeder pikt het niet meer en stopt haar in een soort kliniek. De beroemdheid is daar psycholoog en probeert haar te helpen, maar iedere kleine tegenslag laat haar weer bij het begin uitkomen.
    En dan als titel Abused? ;x
    Extra: Ik ben van 1 tot 16 augustus op vakantie, maar bij de receptie heb ik wifi, dus ik kan eventueel nog wel schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 14:02 ]


    wat was dit ookalweer

    Naam: Savannah, aangenaam. ^^
    Welke schrijfvorm? liefst derde persoon, maar eerste persoon is ook prima.
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: verleden tijd.
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    Ze keek vanuit haar ooghoeken naar de andere kant van de kamer. Ze was aan het lezen, een van haar favoriete boeken. Ze was alleen al tien minuten op dezelfde pagina bezig. Ze kwam geen woord verder zolang hij daar stond. Hij was een vreemde, maar had de deur voor haar open gehouden toen ze bij het feest aankwam. Ze had hem nog nooit ontmoet, maar hij had wel gezorgd dat ze een comfortabel plekje had op de bank. Daarom zat ze al tien minuten naar de jongen te staren. 'Of man,' dacht ze terwijl haar hoofd langzaam wegdraaide van het boek. Ze had geen die hoe oud hij moest zijn. Ze wist alleen dat zijn zwarte haren alle kanten op stonden en dat hij bijna twee koppen groter dan haar was. Ze schudde haar hoofd lichtjes en richtte zich weer op haar boek. Sommige mensen waren gewoon aardig. Sommigen hadden nog manieren. Dat betekende niet dat ze meteen naar hem moest staren. Toch kon ze het niet laten om zijn richting weer op te kijken. Dit keer keek hij echter ook naar haar. Voor enkele seconde staarde ze elkaar aan. Tot hij begon te lachen en haar kant op liep. Haar haar klopte in haar keel. Ze had niet moeten kijken. En nu ging hij haar confronteren met haar vreemde blik, die 'toevallig' op hem gericht was. Ze zuchtte diep en stond op. Ze hoopte dat hij haar geen eng mens zou vinden, maar ze verwachtte van wel.
    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? Elke beroemdheid is goed, maar liever geen 1D. Het liefst 5sos. Of iemand van all time low, Logan Lerman of een andere acteur.
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? -het is maar een idee, maar misschien een broer en een zus die beide een crush hebben op dezelfde beroemdheid. En dan wint die broer een wedstrijd om ze te ontmoeten, maar zijn zus verteld hem dat zij gewonnen heeft en ze verteld de mensen daar dat hij niet kon komen. En door het geen wat er is ingezonden is de beroemdheid geïnteresseerd in haar. Maar zij weet eigenlijk helemaal niets van dat onderwerp enzo. Dus heeft ze haar broer nodig om haar alles te vertellen enzo. -ik dacht dat een slashfic misschien weer is wat nieuws zou zijn.- Maar anders valt een verhaallijn nog altijd te bespeken als je dit niks vindt.
    Extra: Ik ben wel binnenkort een weekje op vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Bell
    Welke schrijfvorm? Het allerliefst in de derde persoon, maar ik-vorm vind ik ook goed
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Verleden tijd
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    "Papa, mag ik vandaag voorop lopen?" Het kleine meisje keek haar vader smekend aan. De man knikte glimlachend naar zijn dochtertje. Ze lachte dankbaar terug, sloot voor enkele seconden haar armen om hem heen en rende toen zo snel mogelijk tussen de andere mensen door.
    Toen hij de drums hoorde wist hij dat het tijd was om te gaan lopen. De enorme groep begon vooruit te marcheren, iedereen tegelijk. Al snel vielen de andere instrumenten in en was Welcome To The Black Parade te horen. Elke dag weer opnieuw, aangezien elke dag er weer mensen bijkwamen. Mensen die de strijd tussen leven en dood hadden verloren. Stuk voor stuk hadden ze zo hard gevochten als ze konden. Maar ook voor hen was het tijd geworden om te gaan. Jammer genoeg zaten er ook jonge kinderen bij, die nooit een kans hadden gekregen om een eigen leven te leiden. Toch kon het hen weinig schelen. Hier, bij de Black Parade, hadden ze het goed genoeg vonden ze. Iedereen had het goed hier. Niemand was ongelukkig, want allemaal wisten ze dat ze hier vroeg of laat toch terecht kwamen. En natuurlijk kwamen hun familieleden na een tijd ook.
    Met die gedachten marcheerde iedereen op hun plaats voort.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? Een bandlid. Geen One Direction shit, 5SOS kan wel maar het liefste iemand uit All Time Low, Pierce The Veil etc.
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Niet echt :'D
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:57 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Naam: Femke^^
    Welke schrijfvorm? Ik kan allebei
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Dat ligt eraan. Als ik eerste persoon typ, is het de tegenwoordige tijd, maar derde persoon is het verleden tijd
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    Dit komt uit een actief verhaal van mij:

    James zat tegenover Sirius aan het ontbijt. Peter zat naast Sirius en Remus naast James.
    Hij at een geroosterd stuk brood met jam daarop.
    'Universele Bezems is failliet gegaan.' Zei Sirius toen hij opkeek uit de krant.
    'Bvallenbdle sblerren bijn bloch fhut blzms.' Zei James met een volle mond terwijl de kruimels in het rond vlogen en Remus zijn boek voor zich hield als bescherming.
    'Wat is er met een blokfluit?' Vroeg Remus fronsend terwijl hij zijn boek aan James' arm afveegde.
    'Wat is nou weer een blokfluit... Ik zei dat Vallende Sterren toch flut bezems zijn. Je kunt er niets mee. Nimbus bezems zijn gewoon het beste.' Zei James terwijl Sirius de krant omdraaide zodat James kon lezen.
    'Denk je echt dat je ooit indruk maakt op Lily als je geen enkel Dreuzelvoorwerp kent?' Vroeg Peter grijnzend. James ging weer recht zitten en keek Peter bedenkelijk aan.
    'Ja.' Antwoordde hij toen vol zelfvertrouwen en hij leunde achterover.
    'Wat nou als Lily een Dreuzel geweest zou zijn en het bijvoorbeeld raar zou vinden dat je met een veer schrijft?' Vroeg Remus met een kleine grijns.
    'Dreuzels schrijven ook gewoon met veren hoor.' Antwoordde James met een zucht.
    'In de middeleeuwen ja! Ze schrijven al heel lang met pennen.' Zei Peter met dezelfde grijns als Remus.
    'Een pen?' Voegde Sirius zich in het gesprek. 'Wat in Merlijns naam is nou weer een pen.'
    'Sinds wanneer letten jullie eigenlijk op bij dreuzelkunde?' Vroeg James toen met een frons aan Remus en Peter.
    'Sinds we het vorig jaar hebben laten vallen!' Grinnikte Peter. James schudde grijnzend zijn hoofd en sloeg met een mes tegen een ei. Toen de schil brak, haalde hij die eraf en pakte de zout. Hij gooide zout over zijn ei en stak het in een keer in zijn mond.
    'Gatver, James. Dat is echt goor. Eet gewoon normaal!' Zei Peter die vies keek. James haalde zijn schouders op en slikte het ei door zonder te kauwen.
    'Goedemorgen jongens.' Hoorde James Lily zeggen terwijl ze naast heb kwam zitten. 'Hoi James!' Ze glimlachte naar hem. 'Je hebt jam op je kin zitten.' James veegde met zijn mouw langs zijn kin.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? Mij lijkt het leuk om over Finn of Jack Harries te schrijven, maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Het mag ook een acteur zijn of geheel iemand anders
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Hmm, momenteel niet, maar ik denk dat dat nog wel komt. Misschien vandaag nog wel
    Extra: Wist je dat er geen woord echt goed rijmt op het woord Extra?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het spijt me maar ik ga toch niet deelnemen. (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 18:44 ]


    Life is a gift <3

    Naam: Hade :3
    Welke schrijfvorm? Het liefst ik-vorm, maar ik kan ook anders proberen
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: , het liefst tegenwoordig
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    'Lexia.....Lexia, wake up.' mijn moeder tikt zachtjes tegen mijn schouder. 'Mom, please....Let me sleep.' zeg ik terwijl ik me gewoon weer omdraai. 'No Lexia, you have to wake up. It' s time to wake up. You can't be to late AGAIN.' zegt mijn moeder nu op een strenge toon. Ik slaak een zucht. Slaperig probeer ik mijn ogen te openen en het lukt me na 2 minuten, 'Come out of your bed now. I go downstairs. Make sure that you are downstairs in 5 minutes, so you can eat. Your sister is already downstairs and you breakfast is ready." Yeah mom, I'm downstairs in a few minutes." zucht ik terwijl ik zowat uit mijn bed rol. Ik slof naar mijn kleerkast en open het. Wel, nu het volgende probleem, wat moet ik nu aandoen, denk ik in mezelf. Na lang besluiten neem ik een random setje kleren uit de kast. Ik wandel naar de badkamer waar ik me om kleed en mijn haren kam. Ik gooi mijn vuile was weg en wandel naar mijn bed. Ik neem mijn gsm en wandel naar bendeden. "Hey Lexia!" roept mijn zus wanneer ik de keuken in wandel. "Goodmorning Louisa" zeg ik terug waarna ik op mijn stoel ga zitten. "Here is your food." zegt mijn moeder terwijl ze mij een bord met wat boterhammen geeft. "Thank you mom" zeg ik terwijl ik een eerste beterham in mijn mond prop. Wanneer ik gedaan heb met eten wandel ik terug naar boven richting de badkamer. Ik poets mijn tanden en doe wat make-up op. "Lexia, wa have to go!" roept mijn moeder even later. "I'm coming!" roep ik terug. Ik neem mijn schooltas van mijn bureau en wandel naar beneden. Even later stap ik in de auto. Ik doe mijn gordel om en mijn mam geeft gas. Ik neem mijn oortjes en steek ze in mijn gsm. Ik scroll in mijn muzieklijst tot ik één van favoriete liedjes heb gevonden : wherever you are. Eindelijk, denk ik in mezelf ik druk op play en begin zachtjes mee te zingen

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    Het liefst 5SOS of one direction :3
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Euhm, het is miscchien cliché, maar mss iets op basis van een random liedje?
    Extra: Ik ben van 10 tot 23 augustus weg, ik ben dan bijna niet online


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Naam: Erin (Pronounced as Ir-in)
    Welke schrijfvorm?: Eerste persoon
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Allebei :)
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken: Het is van mijn story Cursed ~ Hope you like it!

    Toen was er ook nog het verboden bos. Die flitsen deden veel meer pijn. De flits was weer voorbij en de angst nam het van mij over. Mijn ongecontroleerde ademhaling maakte mij hysterisch. Mijn handen branden en voelen gloeiend heet aan. Mijn ogen sluiten zich en zonder dat ik het door heb vliegt het bed tegenover me in brand. Geschrokken kijk ik op. Madame Pleister en Perkamentus beginnen gelijk met een spreuk om het te verdoven. 'Aquamenti.' Het vuur dooft, maar ik nog niet. Ik ben vreselijk aan het hyperventileren. Mijn gezicht verberg ik in mijn handen terwijl ik snik. Mijn hart bonst en mijn hoofd klopt. Ik wil naar mijn moeder. Van uitputting val ik in slaap.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?: Shailene Woodley, je mag zelf bepalen welke rol ze daarin heeft :)
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?: Nog niet echt maar, het komt met de tijd :)
    Extra:Niet echt? :)

    NeymarRico schreef:
    Het spijt me maar ik ga toch niet deelnemen. (:

    Dat is jammer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam:
    Noah :)
    Welke schrijfvorm?
    Liefst eerste persoon, maar derde kan ook.
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Allebei leuk!
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    Ik staar naar het plafon, het geluid van een tokkelende gitaar galmt door mijn oren. Mijn ogen zijn te moe om het geluid op te zoeken. Pijnscheuten schieten door mijn lichaam. Ik wil hier weg. Maar ik kan het niet. Sterk blijven. Ik hou van jullie, maar ik hou dit niet meer vol. Met alles wat ik nog heb draai ik met mijn ogen naar het meisje met de gitaar. Sorry Ella. Het spijt me zo. Een traan rolt langs mijn wang. Waarom, waarom ik? Waarom moest ik dit haar aan doen? Ik knijp mijn hand tot een vuist. Ella legt haar gitaar weg en komt naast me op bed zitten, en veegt een plukje van haar korte haar naar achter. Nog een traan verlaat mijn oog en beland bij mijn mondhoek. Ik ben op Ella, ik kan niet meer. Ik wil zo graag maar ik houd dit niet meer vol. Je weet dat ik van je houd. En van mama en papa en Caleb. Zonder dat ik het weet stromen de tranen over mijn wangen. Ella bijt op haar lip, een teken dat ze probeert niet te huilen. Ik wou zeggen dat ik van haar hield dat ik van mijn vrienden en familie hield. Maar ik kon niet meer praten. Ik schud langzaam mijn hoofd heen en weer. Ook bij Ella rollen tranen langs haar gezicht. Ze knikt "ik weet het".
    Ella glimlacht door haar tranen heen, Ella had de mooiste glimlach ooit. Alleen deze was niet gemeend. Ze haalt een hand over mijn hoofd. "Ik hou van je, en ik weet dat je ook van mij houd". Ella bijt weer even op haar lip en kijkt naar buiten naar de lucht. Ze vouwt haar handen om die van mij. Ook haar tranen stromen langs haar gezicht. Ik sluit mijn ogen. Eigenlijk was dit perfect, in de armen van mijn beste vriendin. Bij iemand die het meeste van mij hield wat er ook was. Maar ik zou nog zo veel dingen met haar willen doen en tegen haar zeggen.
    Ella stapt weer van mijn bed en ik hoor dat ze haar gitaar weer pakt. En ze begint het liedje safe and sound te zingen. Haar prachtige klank galmt door mijn hoofd. Ik hoor dat ze aan het huilen is. Ik wil niet dat Ella huilt. Ik luister naar de tekst van het liedje. Just close your eyes. The sun is going down .You’ll be alright. No one can hurt you now. Come morning light. You and I’ll be safe and sound. Een wit licht komt te voor schijn. Iets wat zo helder en mooi is dat ik het wil vast grijpen en niet meer wil loslaten. Het voelt alsof ik omhoog word getrokken. Een fijn gevoel verspreid zich over mijn lichaam. Het gezang van Ella galmt nog door mijn hoofd. En mijn pijn verdwijnt langzaam. Het voelt alsof ik vlieg. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. ~ Heaven ~

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    One direction, 5SOS, Logan Lerman en ik sta natuurlijk ook open voor andere ideeën.
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Mwah... Wel wat maar dat moet ik nog even goed uit denken. Nu zijn het nog al hele erge cliché verhalen in mijn hoofd >.<
    Extra:
    Ik ga vrijdag 18 dagen naar italië dus dan kan ik weinig schrijven.

    xx

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:02 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Naam:
    Janny
    Welke schrijfvorm?
    Eerste persoon.
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Liefst verleden tijd.
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    Zoals wel vaker volgde ik mijn dagelijkse routine op. Met een zucht hees ik me in mijn setje kleren en haastte ik me naar het keukentje dat aangepast was aan de grootte van mijn appartementje. Ik woonde alleen en had plaats zat. Bovendien verkoos ik een gezellig appartement boven een gigantisch huis waar je keer op keer in kon verdwalen als je weer eens naar het toilet moest.
    Uit de rode koelkast in de hoek griste ik een potje kersenyoghurt en stak ik er een lepeltje in. Mijn ogen gleden naar het grote raam dat uitkeek over de drukbevolkte straten van Londen. Verse sneeuw bedekte de daken en hulde hartje Londen in een kerstsfeer die bij iedereen een glimlach op het gezicht bracht. Ook al was Kerstmis al lang geweest. Ik hield zielsveel van Kerstmis en had eigenlijk in een opperbest humeur moeten zijn, maar dat was ik niet. Diep vanbinnen wilde ik hem niet terugzien, maar toch wist ik dondersgoed dat ik nog dieper vanbinnen net uitkeek naar ons weerzien. Ik zag de jongen onophoudelijk voor me, afgezien van de keren dat ik hem in levende lijven zag op mijn werk. Zijn getatoeëerde lichaam dat bekrast was met fysieke en mentale littekens stond scherp afgetekend in mijn gedachten en zijn gifgroene ogen stonden in mijn netvlies gekerfd als twee lichtjes in een donkere tunnel waren ze overal. Zijn hese stem sneed door me heen en bezorgde me rillingen, zowel van genot als van angst. Deze zoete pijn werd stilaan onhoudbaar voor me en toch kreeg ik er maar niet genoeg van. Duizenden stemmen in mijn hoofd schreeuwden me toe dat ik moest stoppen met dit alles, maar het was dat ene stemmetje ergens achteraan dat ervoor zorgt dat ik bleef volhouden.
    De toon van mijn mobiel overviel me en zorgde ervoor dat het potje yoghurt uit mijn handen gleed en op de vloer kletterde. De druppels spatten uiteen met dezelfde snelheid als mijn gedachten. Uit reflex griste ik eerst mijn witte mobiel van de tafel en drukte ik het ding tegen mijn oor.
    Dit was een deel van een one shot, dus als je het volledig one shot wil lezen: Klik! Het eerste van de twee is het mijne.
    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    Liefst over Louis of Niall, maar ik sta open voor suggesties :Y)
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Ik wilde ook al lang een Cinderella Story verhaal maken, maar het kwam maar niet tot uitwerking. Ik heb al zo'n verhaal, maar dat was mijn eerste story op Quizlet, dus mijn schrijfstijl was behoorlijk belabberd. Ik had eigenlijk zoiets in mijn hoofd, maar achteraf vond ik het ook niet zo goed meer. Momenteel heb ik geen ideeën, maar je mag me altijd pb'en mocht je interesse hebben (:
    Extra:
    Ik weet niet wanneer je juist wil beginnen, maar ik ben nu erg druk met een ander verhaal van me. Plus, ik ga van 6 tot 13 augustus op vakantie. Als je echt al vlug met je verhaal wil starten, dan laat je het maar weten. Ik pas mijn schema wel aan :Y)
    xoxo

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:14 ]


    We crave what we can't have.

    Naam: Anouk
    Welke schrijfvorm? 1ste persoon
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Het liefst tegenwoordige tijd, dat vind ik het makkelijkst, maar ik kan ook verleden tijd ;3
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    Ik word wakker van Harry die dichter tegen mijn aan kruipt, ik glimlach even en sluit mijn ogen weer, Harry murmelt wat tegen mijn sleutelbeen en gaat anders liggen zodat hij tegen mijn borst aanligt.
    Ik sla mijn armen om hem heen en ik verstop mijn gezicht in zijn krullen, onze benen zijn verstrengelt en ik glimlach gelukzalig, dit is echt heerlijk.
    "I can hear your heartbeat" mompelt Harry en ik glimlach.
    "It's lovely" zegt hij dan.
    "You are adorable, i love you" grinnik ik en Harry drukt als antwoord een kus op mijn borst, er komt kippenvel over mijn hele lichaam en ik sluit mijn ogen en geniet van het moment met Harry.
    Dat moment wordt al snel verstoord door een telefoon die door onze hotelkamer heen schalt, ik zucht geïrriteerd en wil opstaan maar Harry pakt mijn hand.
    "Ignore them" mompelt hij en hij kruipt ook omhoog zodat onze ogen op dezelfde hoogte zitten.
    "But what If it's important" jammer ik en Harry maakt een pruillipje "I'm important too" zegt hij en ik grinnik even "Of course you are" zeg ik en ik druk mijn neus tegen die van hem aan en hij tuit zijn lippen en ik druk mijn lippen op die van hem maar sta dan toch op om naar mijn telefoon te gaan.
    Harry zucht en ik glimlach naar hem, ik zie dat ik een gemiste oproep van mijn zusje en frons even, zij belt mij nooit ze appt me altijd, ik haal mijn telefoon van de lader en ga bij Harry in bed zitten en hij gaat ook rechtop zitten en hij begint te spelen met mijn haren.
    "I will call her later" mompel ik en leg mijn hoofd tegen de schouder van Harry aan.


    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?: One Direction / 5SOS (A)
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?: Uhm ik heb al wel wat ideeën ahaha wat ik een beetje heb uitgewerkt op mn laptop maar idk of ze goed zijn haha
    Extra: -


    i got 99 problems but I’m gonna take a nap and ignore them all

    Mertenss schreef op 23 juli 2014 - 22:14:

    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Ik wilde ook al lang een Cinderella Story verhaal maken, maar het kwam maar niet tot uitwerking. Ik heb al zo'n verhaal, maar dat was mijn eerste story op Quizlet, dus mijn schrijfstijl was behoorlijk belabberd. Ik had eigenlijk zoiets in mijn hoofd, maar achteraf vond ik het ook niet zo goed meer. Momenteel heb ik geen ideeën, maar je mag me altijd pb'en mocht je interesse hebben (:


    Dat is inderdaad ook een erg leuk idee!


    NarryStoran schreef op 23 juli 2014 - 23:02:

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?: One Direction / 5SOS
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?: Uhm ik heb al wel wat ideeën ahaha wat ik een beetje heb uitgewerkt op mn laptop maar idk of ze goed zijn haha


    Daar kom je maar op een manier achter. Je kunt ze me altijd pb-en en dan komen we er misschien samen wel uit. (:
    Ik zal morgen ook eens gaan brainstormen voor verhaallijnen. Heb al een paar opzetten in mijn hoofd, maar die moet ik nog even beter gaan uitwerken.


    ExpectoPatronum schreef op 23 juli 2014 - 14:00:

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? Mij lijkt het leuk om over Finn of Jack Harries te schrijven, maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Het mag ook een acteur zijn of geheel iemand anders


    Jack en Finn Harries! *Fangirlt* dat ik die was vergeten. (no_chears)


    Ik zal sowieso proberen om de meeste verhaallijnen zondag te posten, zodat jullie kunnen kijken welke jullie liggen of niet. ^^
    Alle hulp is welkom, dus als jullie nog meer ideeën hebben, post ze gerust! (desnoods in pb, als je dat liever hebt. (; )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam: Savera
    Welke schrijfvorm? Ik vorm
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd, maar verledentijd is ook goed.
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    Mijn hand trilt waardoor ik de potlood niet goed kan vasthouden. ,,En ga je nog wat schrijven?'' Sist Michael boos.
    Ik kijk naar zijn gezicht, maar draai mijn hoofd al snel weer naar mijn papier als ik zijn boze blik zie.
    Ik ga, doei. Schreef ik op het papiertje. Michael glimlacht. ,,Die leg ik in de brievenbus en dan ben jij van mij.''
    Ik trap hem in zijn worteldinges, maar dat moest ik maar niet doen.

    De afdruk van zijn hand kan je na al die jaren nog een beetje zien, en ja, ik ben nu helemaal van hem.
    Maar nee, dat heb ik niet gekozen..

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? 5SOS maar anders is ook goed :-)
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Geen inspiratie..
    Extra: x


    :)