• Ik heb een aantal rollen nodig voor het verhaal: Gypsy || One Direction. Dat verhaal staat nog niet online.
    Het gaat over een meisje die de hele tijd dromen heeft over een bepaalde jongen -van One Direction-. Ze wil erachter komen wie die jongen is en op haar reis door Groot-Brittanië komt ze verschillende mensen tegen, waaronder vrienden van die jongen en bandleden, op die jongen na. Ze is vastbesloten hem te vinden, maar zal het haar lukken?

    Rollen die ik nodig heb:
    # Vrienden jongen die verspreid over Groot-Brittanië wonen -in totaal 6-
    # Fangirls One Direction -in totaal 2-
    # Beste Vriendin meisje -ze zijn zigeuners- -> Velvena
    # Zus meisje -> Carolinehale

    In te vullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk: -foto please, geen bekend iemand-
    Karakter:
    Gezinssituatie:
    Relatie:
    Vrienden:

    Even ter info over het meisje:
    - Kallima Gitana Querrolli
    - Achttien jaar
    - Zigeuner
    - Opgevoed door haar oma
    - Ouders leven niet meer

    Info over het verhaal:
    - Het speelt zich af in de zomer van 2011

    IK KIES NIET DE EERSTE DE BESTE ROL!!!

    Het verhaal

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:27 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rol: Zusje van hoofdrolspeelster.
    Voornaam: Kinara Gisele
    Achternaam: Querolli
    Bijnaam: Kira
    Leeftijd: 14
    Geboortedatum: 26 mei
    Uiterlijk: Kinara heeft van zichzelf bruine krullen, maar die stijlt ze vaak. Vaak draagt ze het in een los knotje, gewoon voor de makkelijkheid. Ze heeft prachtige diepblauwe ogen en een slank postuur. Ze is ongeveer 1.68 meter lang. Meestal draagt ze echt meisjes-achtige kleding, zoals rokjes en stiletto's. Harper houd vooral enorm van de kleur roze, make-up, kleding en van diamantjes. Alles met glitters.
    Karakter: Ze is een echt lief meisje. Kinara raakt niet zo snel van streek en heeft veel zelfvertrouwen. Je kunt haar niet makkelijk met pesten aan het huilen, want ze heeft altijd wel haar woordje klaar. Ze komt op voor wie ze houd en doet er alles aan om ze te beschermen.
    Gezinssituatie: Samen met haar zus is ze opgevoed door haar oma.
    Relatie: Heeft ze niet.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik heb mijn zus!!
    Nu heb ik op zijn minst nog vier vrienden nodig en sowieso 2 fangirls


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik denk dat ik een andere vriendin maak. ik vind die eerste namelijk echt helemaal niks.


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Rol: vriendin van de jongen
    Voornaam: Maddison Carter
    Achternaam: Jones
    Bijnaam: Maddy
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 19 augustus 1994
    Uiterlijk: Maddison heeft lange bruine haren. ze wilt er het liefst blonde highlights in. ze draagt ook een bril. haar haren zijn van zichzelf gekrult. zelf vind maddison dat niet zo mooi, daarom stijlt ze haar haren heel vaak. haar oogkleur is nooi helemaal zeker. de ene keer lijken ze groen en de andere keer blauw. het liefst draagt ze shorts met hoge hakken. ze draagt bijna nooit make-up. meestal alleen met feestjes of iets anders belangrijks. ze draagt vaak siraden. meestal zijn dat alleen armbanden.
    Karakter: maddison geeft heel veel om haar vrienden. ze zou echt alles voor hun doen. dat komt omdat ze vroeger heel vaak gepest is. toen had ze geen vrienden en nu ze die wel heeft doet ze er alles aan om ze te behouden. ze houdt er niet van om in de belangstelling te staan. daarom is ze vaak heel stil. ze straalt niet zo veel zelf vertrouwen uit. dat komt ook door het pesten. ze uit haar gevoelens niet zo snel. daardoor komt er alles in een keer uit als ze boos is. daarom kun je beter uit haar buurt blijven als ze boos is.
    Gezinssituatie: maddison is enigs kind. haar ouders zijn advocaten. daardoor is ze vaak alleen. gelukkig hebben ze een groot huis. haar kamer heeft alles wat ze wilt. ze vind het soms wel stom dat haar ouders zo vaak weg zijn.
    Relatie: aan jouw de keus of ze een relatie heeft of niet
    Vrienden: de vrienden in jouw verhaal

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 15:00 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    hoeveel rollen heb je nog nodig?? ik heb namelijk een klein beetje veel inspiratie op dit moment


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    ThisIsReal schreef:
    hoeveel rollen heb je nog nodig?? ik heb namelijk een klein beetje veel inspiratie op dit moment

    5, 2 fangirls en 3 vrienden


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wanneer begin je met deze story?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    de vrienden zullen zeker jongens en meisjes moeten zijn of niet??


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Carolinehale schreef:
    Wanneer begin je met deze story?

    De 18e ga ik het eerste hoofdstuk erop zetten en ik ga hem zo direct activeren


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ThisIsReal schreef:
    de vrienden zullen zeker jongens en meisjes moeten zijn of niet??

    Jep (:
    Maar ik heb sowieso al een jongen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De link staat erin!!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rol: vriend jongen
    Voornaam: tyler
    Achternaam: smith
    Bijnaam: ty
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 21-3-1993
    Uiterlijk: -foto please, geen bekend iemand-


    tyler heeft bruin haar en bruine ogen. hij is 1.78 m lang. hij draagt meestal baggy kleding met sneakers.
    Karakter: tyler is het stille en rustige type. hij blijft meestal op de achtergrond. hij geeft veel om zijn vrienden. hij brengt vaak zijn tijd door met zijn zus caitlin. tyler vind het leuk om gitaar te spelen. als hij dat doet zingt caitlin meestal mee. samen hebben ze al een paar keer moeten optreden voor vrienden en familie
    Gezinssituatie: hij heeft een zus caitlin. hij en caitlin hebben een hele goede band. hun ouders werken vaak overuren waardoor caitlin en tyler ze niet vaak zien. in ruil daarvoor krijgen caitlin en tyler alles wat ze willen.
    Relatie: hij heeft geen relatie. hij is eigenlijk homo, maar niemand weet dat van hem. alleen caitlin weet dat tyler homo is.
    Vrienden: zijn beste vriendin is zijn zus caitlin. verder nog een paar persone van jouw verhaal natuurlijk.

    Rol: vriendin jongen
    Voornaam: caitlin
    Achternaam: smith
    Bijnaam: kate
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 16-2-1994
    Uiterlijk: -foto please, geen bekend iemand-


    caitlin heeft lang bruin haar en bruine ogen. ze houd van siraden. ze draagt vaak jurkjes met hakken of shorts met hakken. ze draagt meestal make-up. dat doet ze alleen niet zo veel. caitlin is een typisch meisje-meisje
    Karakter: caitlin is het tegenovergestelde van tyler. ze is vaak hyper en houdt van de aandacht. ze vind iedereen aardig tenzij ze niet aardig doen tegen haar. als ze iets wil krijgt ze het hoe dan ook voor elkaar. ze geeft zich niet zo gauw gewonnen. ze vind het leuk als tyler gitaar speelt en zij dan gaat zingen. ook vind ze het leuk om te fotograferen.
    Gezinssituatie: caitline en tyler zijn vaak samen. vaak denken mensen als ze tyler en caitlin zien dat ze een stelletje zijn. caitlin vind het niet zo erg dat haar ouders vaak werken. ze is al blij dat ze krijgt wat ze wil en dat tyler altijd voor haar klaar staat
    Relatie: ze heeft geen relatie. dat komt omdat ze druk bezig is met een vriendje voor haar broer. ze vind het zielig voor hem dat hij niemand heeft. daarom heeft ze zichzelf voorgenomen om geen vriendje te krijgen voordat tyler iemand heeft
    Vrienden: ze ziet tyler als haar beste vriend. er zijn wel wat meiden op school waar ze mee omgaat maar ze doet echt alles voor tyler. verder zijn er nog de personen van jouw verhaal.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 20:32 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE