• Ik van mijn oppaskind hij heet Ilyas en is 10 maand. Hij is het kind van mijn zus haar beste vriendin, ze is 23 en ze heeft nog een dochter van 5 maar die ken ik niet zo goed. Maar ilyas wel en hij betekend alles voor me, Mijn zus en de moeder van ilyas gaan heel vaak weg dus pas ik altijd op hem & hijs echt een schatje.! Hij kan al dada zeggen, en kan kruipen en stappen ook alleen moet ik zijn handen dan vast nemen. Maar hij moet maandag geopereerd worden aan zijn ogen maar dat komt vast wel goed. Maar ik moet naar die kut school dus kan niet mee. Maar is het beste want ik wed dat ik dan zou huilen.( meer weten over zijn ogen? lees dit topic & Van wie houden jullie ook zoveel? Hier een picture.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:23 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn vader, mijn moeder en mij zus... (H)

    Dat kindje is trouwens ook wel heel schattig!


    Happy Birthday my Potter!

    Er is al zo'n topic, maar uhm, leuk hoor ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahw, ik hoop dat alles terugkomt, hij is inderdaad echt schattig <3.
    Mijn moeder, zusje, vader, familie & vriendinnen (:

    mijn fantastische vriendje <3
    mijn allerliefste vriendinnen en natuurlijk mijn familie


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    StoryBelle schreef:
    Er is al zo'n topic, maar uhm, leuk hoor ^^

    Pech dan ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn beste vriendin Danielle, dit is het 6e jaar van onze vriendschap. En mijn Servische vrienden. En Yarilo, ookal ken ik haar nog niet zo lang, ik heb haar in mijn hart gesloten. En mijn moeder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Euhm ik hou het meest van mijn 2 jarige nichtje die pas sinds fgelopen zaterdag 2 is.. Btw Zo schattig is hij!

    Mijn broertje (:


    To love is to destroy.

    Hij is heel erg schattig!
    Van mijn vriend, echt heel erg veel <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn vriendje,
    hij zat bij mij op school maar hij is verhuisd...
    ik mis hem echt enorm.

    Mijn vriend,mijn stiefbroer,mijn moeder,mijn vader,my best friend.

    Van mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.. van mijn vader en moeder, omdat ze mij nog steeds in huis hebben terwijl ik me soms echt kut kan gedragen. (ik werk er aan) :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn moeder :)


    Life is hard and then we die

    My gay best friend :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Mijn Flapke :Y)