• Ik ben laatst jarig geweest, en toen had ik om geld gevraagd. Ik wil namelijk anime's kopen. Ik dus heel blij naar bol.com om Vampire Knight te bestellen, had het nog gevraagd aan mam of dat mocht. Zegt ze: 'Je mag doen met je geld wat je zelf wilt.' Ik dus heel blij op 'bestellen' drukken. 's Avonds tijdens het avondeten zei ik kei blij: 'Ik wil dat die anime nu al binnenkomt!' Zegt ze: 'Ik vind dat eigenlijk helemaal niks! Al die vampieren! Je gaat helemaal naar de duistere kant! Ik wil dat écht niet!' Ik zei nog dat Vampire Knight niet zó duister is, oké er komt bloed in voor, maar er worden geen hoofden afgehakt ofzo. Een horror film zou ik wel mogen kijken, en een getekende minder erge niet D:

    Ik vind het trouwens ook raar dat ze dit zegt, want van alle anime's die ik kijk zijn er maar 2 waarin bloed in voorkomt. Dus ik snap haar niet :S

    Somebody the same situation? (A)

    Oja, dit is de trailer voor de mensen die Vampire Knight niet kennen:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:05 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oublier schreef:
    (...)
    yaoi?? x'D


    Yaoi ftw (cat)

    Oublier schreef:
    (...)
    yaoi?? x'D

    Ik heb toch liever Zero x Yuuki =)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Volgens mij weet mijn moeder niet eens dat ik anime kijk :'D
    En ik moet nog steeds Vampire Knight afkijken. Misschien maar opnieuw beginnen, omdat het al zo'n tijdje geleden is.
    Nog gefeliciteerd trouwens. *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rarity schreef:
    Volgens mij weet mijn moeder niet eens dat ik anime kijk :'D
    En ik moet nog steeds Vampire Knight afkijken. Misschien maar opnieuw beginnen, omdat het al zo'n tijdje geleden is.
    Nog gefeliciteerd trouwens. *O*

    Haha, thanx (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Malice schreef:
    (...)

    Yaoi ftw (cat)


    Death note
    OT: Ik zou dat dus nooit mogen, ik heb een klein vermoeden dat mijn ouders anime haten
    maar mijn leraar engels kijkt anime :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Oublier schreef:
    (...)


    Death note
    OT: Ik zou dat dus nooit mogen, ik heb een klein vermoeden dat mijn ouders anime haten
    maar mijn leraar engels kijkt anime :Y)

    Jij hebt een coole leraar!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toboe schreef:
    (...)
    Jij hebt een coole leraar!

    I know!! 8D


    Cool, neat, swell -Cry

    Basturdo schreef:
    Life's not fair, honey.


    I love you Tim

    Die anime is dus helemaal niet eng, buiten die ene aflevering in de stad met die kleien Level E jongen, die vond ik een beetje eng. En er komt bijna geen bloed in voor, dus ik snap het probleem eigenlijk niet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn ouders vinden me ook raar voor mijn leeftijd, maar ik ben niet graag een stereotype dus het spijt me erg voor ze. Not.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toboe schreef:
    (...)
    Ik heb toch liever Zero x Yuuki =)


    Nee, Yuuki x Kaname 8D
    Zero's mine


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oublier schreef:
    (...)


    Death note
    OT: Ik zou dat dus nooit mogen, ik heb een klein vermoeden dat mijn ouders anime haten
    maar mijn leraar engels kijkt anime :Y)


    NEEHEE Vampire Knight!



    Hoewel ik ook voor LxLight ben ;$

    Olympia schreef:
    Die anime is dus helemaal niet eng, buiten die ene aflevering in de stad met die kleien Level E jongen, die vond ik een beetje eng. En er komt bijna geen bloed in voor, dus ik snap het probleem eigenlijk niet.

    Ik snap het probleem dus ook niet, vage moeder x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga binnen kort ook maar een anime kijken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Ik ga binnen kort ook maar een anime kijken

    Dat doe je goed:Y) Haha


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"