• Ik ben laatst jarig geweest, en toen had ik om geld gevraagd. Ik wil namelijk anime's kopen. Ik dus heel blij naar bol.com om Vampire Knight te bestellen, had het nog gevraagd aan mam of dat mocht. Zegt ze: 'Je mag doen met je geld wat je zelf wilt.' Ik dus heel blij op 'bestellen' drukken. 's Avonds tijdens het avondeten zei ik kei blij: 'Ik wil dat die anime nu al binnenkomt!' Zegt ze: 'Ik vind dat eigenlijk helemaal niks! Al die vampieren! Je gaat helemaal naar de duistere kant! Ik wil dat écht niet!' Ik zei nog dat Vampire Knight niet zó duister is, oké er komt bloed in voor, maar er worden geen hoofden afgehakt ofzo. Een horror film zou ik wel mogen kijken, en een getekende minder erge niet D:

    Ik vind het trouwens ook raar dat ze dit zegt, want van alle anime's die ik kijk zijn er maar 2 waarin bloed in voorkomt. Dus ik snap haar niet :S

    Somebody the same situation? (A)

    Oja, dit is de trailer voor de mensen die Vampire Knight niet kennen:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:05 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb afl 1-6 ook op box :3
    En ik neig ook meer naar het duistere, maar dat is omdat het me fascineert. Niet omdat ik later een koelbloedige moordenaar wil worden. (joehoe)


    Let the Night embrace you

    Waarom ga je het kopen je kan het ook online op animeseason kijken. Mijn moeder vindt het trouwens ook niet leuk maar ik kijk er gewoon naar.:Y)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Wacht, wacht, wacht. Je gaat naar de duistere kant omdat je een anime bekijkt? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jaa, je bent nu gewoon praktisch een vampier. Veels te duister.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    mijn ouders weten wel dat ik anime kijk, en weten ook dat het best bloederig is, maar ze zeggen er nooit iets van :')


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    PUKKELxDING schreef:
    Inmiddels vinden mijn ouders mij oud genoeg om dat zelf te beslissen en eigenlijk hebben ze er nooit echt moeilijk over gedaan :P


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    YingYang schreef:
    mijn ouders weten wel dat ik anime kijk, en weten ook dat het best bloederig is, maar ze zeggen er nooit iets van :')

    Maar lang niet alle anime is bloederig :8
    Ik heb er tot nu toe nog maar 2 gezien die bloederig zijn, de rest helemaal niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn ouders zijn ook wel zo, ze willen me beschermen maar ze laten me heel erg los met dingen die ik doe. Ik luister bijvoorbeeld naar Marilyn Manson en dat vinden ze behoorlijk... erg.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Feorge schreef:
    Je bent niet duister, believe me. Seriously, hoe kan getekende horror nou eng zijn?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Toboe schreef:
    (...)
    Maar lang niet alle anime is bloederig :8
    Ik heb er tot nu toe nog maar 2 gezien die bloederig zijn, de rest helemaal niet.


    Ik weet ook dat niet alle anime bloederig is, maar mijn ouders lopen altijd net mijn kamer binnen als er iemand vermoord wordt, dus nu denken ze dat het allemaal heel bloederig is ><


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YingYang schreef:
    (...)

    Ik weet ook dat niet alle anime bloederig is, maar mijn ouders lopen altijd net mijn kamer binnen als er iemand vermoord wordt, dus nu denken ze dat het allemaal heel bloederig is ><

    Haha, lol :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Al vanaf jongs had ik een soort.. aantrekkingskracht tot redelijk duistere/serieuze dingen, bijv. dingen in de geschiedenis (WO2/Holocaust, slavernij in de Farao-periode in Egypte, Vietnam), muziek, meedogenloze killers (femme fatales), slangen and so on. Gelukkig heeft mijn moeder er nooit een probleem mee gehad.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 23:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu wil ik die anime gaan kijken xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nu wil ik die anime gaan kijken xD

    Go you!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toboe schreef:
    (...)
    Go you!

    Ik kan niet D: Ik moet ook nog death note kijken en Junjo Romantica en en en...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.