• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    En terecht!

    God, eindelijk, werd eens tijd. Mijn gebed wordt verhoord.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben het ermee eens.
    Hoewel ik vind dat sommige verhalen wel mooi zijn geschreven en niet aanzetten tot pro-ana.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Ik ben het ermee eens.
    Hoewel ik vind dat sommige verhalen wel mooi zijn geschreven en niet aanzetten tot pro-ana.
    Die verhalen zullen ook niet verdwijnen ;)


    Life is hard and then we die

    Renegade schreef:
    En terecht!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dus alle pro-ana verhalen worden verwijderd?

    Basturdo schreef:
    God, eindelijk, werd eens tijd. Mijn gebed wordt verhoord.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hallelujah


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    IMSWAG schreef:
    Dus alle pro-ana verhalen worden verwijderd?


    nee, volgens mij alleen als ze niet aanzetten tot anorexia


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die verhalen zullen ook niet verdwijnen ;)


    Oh, okay. Ja, dat was me niet helemaal duidelijk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    StoryBelle schreef:
    (...)

    nee, volgens mij alleen als ze niet aanzetten tot anorexia
    Als ze wel aanzetten tot anorexia :P Maar, idd ^^


    Life is hard and then we die

    IMSWAG schreef:
    Dus alle pro-ana verhalen worden verwijderd?


    Nee, alleen de verhalen die daadwerkelijk aansporen. Dus niet degene die dit niet doen en die gevolgen in kaart brengen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.

    Word er ook verteld welke verhalen er zijn verwijderd? (: Zodat andere daarmee op de hoogte blijven?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als ze wel aanzetten tot anorexia :P Maar, idd ^^

    Ja, maar ik word er sowieso een beetje ziek van. Ikzelf ben stevig, en ga me dan.. onzeker voelen. Snap je. En kids van 13 kunnen snel op ideeën komen als ze zo'n figuur als ik hebben en erg onzeker zijn. Ik ben gewoon tegen dat soort verhalen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)