• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.

    Er is nog een groot verschil tussen een pro-ana site/weblog en een Biebersite

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:08 ]

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.


    Verschil daarmee is dat pro-ana echt gevaarlijk is en een ziekte is. Aanzetten tot een ziekte is gewoon not done. Aanzetten tot bieberfever of 1D infection is heel wat anders


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.
    Maar dat zet ook niet aan tot een ziekte ^^


    Life is hard and then we die

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.


    Bieber, 1D, TH of Harry Potter zetten niet aan tot een ziekte/gewoonte, of hoe je het wilt noemen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oke.
    Hier kreeg ik toch wel even een hartverzakking van.

    Ik ben het er volledig mee eens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ja, maar ik word er sowieso een beetje ziek van. Ikzelf ben stevig, en ga me dan.. onzeker voelen. Snap je. En kids van 13 kunnen snel op ideeën komen als ze zo'n figuur als ik hebben en erg onzeker zijn. Ik ben gewoon tegen dat soort verhalen.
    Ik heb helemaal hetzelfde en daarom ga ik ook helpen met het veilig houden van quizlet op deze manier ^^


    Life is hard and then we die

    Malice schreef:
    Oke.
    Hier kreeg ik toch wel even een hartverzakking van.


    volgens mij zetten jou verhalen niet aan tot pro-ana.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Een goed voorbeeld van een goed geregelde site die nadenkt over de veiligheid van de andere users. (: Helemaal mee eens.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Goed zo. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    @Mensen die me quoten.
    Ja, maar vervolgens word er alleen gezegt dat het geen proana site/weblog is. Niet dat het (volgens jullie) een proanna site/weblog is dat mensen aanzet tot een eetstoornis.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:13 ]

    Poreotix schreef:
    Een goed voorbeeld van een goed geregelde site die nadenkt over de veiligheid van de andere users. (: Helemaal mee eens.


    26 - 02 - '16

    Hooligan schreef:
    @Mensen die me quoten.
    Ja, maar vervolgens word er alleen gezegt dat het geen proana site/weblog is. Niet dat het (volgens jullie) een proanna site/weblog is dat mensen aanzet tot een eetstoornis.
    Volgens mij spreekt dat voor zich toch? De meeste users snappen tenminste wat ermee bedoeld wordt. Als we elke regel precies moesten gaan definiëren werd de regelpagina erg lang snap je. En nogmaals, de meeste users snappen deze regel zoals deze er staat :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Volgens mij spreekt dat voor zich toch? De meeste users snappen tenminste wat ermee bedoeld wordt. Als we elke regel precies moesten gaan definiëren werd de regelpagina erg lang snap je. En nogmaals, de meeste users snappen deze regel zoals deze er staat :)

    Hmpf. Ben het er niet mee eens maar ok

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Volgens mij spreekt dat voor zich toch? De meeste users snappen tenminste wat ermee bedoeld wordt. Als we elke regel precies moesten gaan definiëren werd de regelpagina erg lang snap je. En nogmaals, de meeste users snappen deze regel zoals deze er staat :)


    dit.


    Don't dream your life, but live your dream!