• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    Frigga schreef:
    (...)
    Wat is het dan nog meer? Ik ben nog nooit op zo'n site geweest, maar dan vraag ik me wel af wat het nog meer is. Het heet niet voor niets pro-ana.

    Een pro-ana 'forum' is precies hetzelfde als dit, alleen heeft iedereen op die site een eetstoornis waar niemand afscheid mee wilt/kan nemen. :' )

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:59 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Een pro-ana 'forum' is precies hetzelfde als dit, alleen heeft iedereen op die site een eetstoornis waar niemand afscheid mee wilt/kan nemen. :' )

    Dan sporen ze het toch ook aan? Of begrijp ik het nou verkeert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Dan sporen ze het toch ook aan? Of begrijp ik het nou verkeert.
    Ja klopt, alleen zo een site is daarvoor gemaakt, helaas. Wij zijn dat niet dus wij willen dat ook niet hebben.


    Life is hard and then we die

    Oh, gaan we weer beginnen? (no_chears)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Oh, gaan we weer beginnen? (no_chears)


    ^dat dacht ik ook.

    Starkiller schreef:
    (...)

    ^dat dacht ik ook.

    We gaan gewoon samen protesteren :'D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    We gaan gewoon samen protesteren :'D


    Doen we!

    Starkiller schreef:
    (...)

    Doen we!

    En nu zijn ze bang en reageert niemand meer (wbw)
    Overwinning!


    Let it come and let it be

    Epitaph schreef:
    God, eindelijk, werd eens tijd. Mijn gebed wordt verhoord.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Pyrrhic schreef:
    En terecht!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Eindelijk! Thanks.


    ars moriendi

    Frigga schreef:
    (...)
    Dan sporen ze het toch ook aan? Of begrijp ik het nou verkeert.

    Wat zal ik zeggen, niemand spoort elkaar daar aan tot anorexia. 99% wilt ook echt van zijn/haar eetstoornis af, maar niemand kan het. Pro-ana en 'anorexia' zijn inderdaad anders, maar niet zo extreem verschillend. Mensen met pro-ana horen vaak een 'stem' in hun hoofd of geloven in iemand die hun dwingt om af te vallen. Je kunt er gewoon niet meer stoppen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mag ik even mijn goidverdomme commetaar leveren?
    Ik weet niet wie zij dat Pro 'voor' en ana 'anorexia betekende en de conclusie trok dat het 'Voor anorexia' is, maar die persoon moet zijn bek dicht houden voer onderwerpen waar dat 'ie niets vanaf weet.

    Het is namelijk 'Professional Anorectic'. Dat heeft niks met het aansporen te maken. En nogmaals, zoals al eerder is gezegt maar waar niet naar geluisterd werd die mensen gaan je echt neit vervloeken als je wilt stoppen. Ze helpen je juist met alle plezier, grotendeels zit daar niet eens voor zijn/haar plezier. En ik vind dat Quizlet er een verkeerd beeld van geeft, nu kan ik dat ook wel begrijpen, uit voorzorg en ze doen het ook niet express, maar zoals in andere topic werd uitgelegd. 'Meisjes van 11 jaar die elkaar tips geven voor het laxeren', is ook niet waar. Ze waarschuwen je er juist voor, vertellen je de gevaren en proberen elkaar juist te behoeden voor hun eigen fouten.


    Let it come and let it be

    Asmodeus zei op 22 nov 2011 - 14:49:


    Frigga schreef:
    (...)
    Dan sporen ze het toch ook aan? Of begrijp ik het nou verkeert.

    Wat zal ik zeggen, niemand spoort elkaar daar aan tot anorexia. 99% wilt ook echt van zijn/haar eetstoornis af, maar niemand kan het. Pro-ana en 'anorexia' zijn inderdaad anders, maar niet zo extreem verschillend. Mensen met pro-ana horen vaak een 'stem' in hun hoofd of geloven in iemand die hun dwingt om af te vallen. Je kunt er gewoon niet meer stoppen.


    Mee eens. De meeste meiden die op die site gaan doen dat omdat ze mensen willen vinden die meer zoals zij zijn. Ze zoeken gewoon een vriendin die ze kan helpen. Dit betekent echt niet altijd dat ze dit alleen maar doen om af te vallen. Ik snap dat mensen denken dat pro ana sites alleen maar over afvallen gaat, maar dat is gewoon niet waar.
    Overigens ben ik het trouwens eens met deze beslissing. Ik denk dat mensen hier wel moeten mogen beslissen wat voor verhalen schrijven, maar als het een verkeerde invloed heeft op anderen, is dat nou ook weer niet de bedoeling. Door dit soort maatregelen hou je quizlet juist leuk.


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros